AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4141 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg drømmer om en 14 cm penis. Er den desidert beste sexen jeg har hatt, og eneste som har klart å gi meg vaginalorgasme. Anonymkode: 24064...254 Samme her. Den beste sexen jeg har hatt er med exen som har 13 cm. Anonymkode: 90bf8...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4142 Del Skrevet 15 timer siden Jeg kan garantere deg at kvinner er forskjellige på det området. Jeg er "velsignet" med en over gjennomsnittet penis og selv om jeg har aldri har følt på det som noen ulempe er det definitivt ikke alle kvinner som er like begeistret, og det kan av og til medføre betydelig merarbeid. Det utelukker også analsex i 99% av tilfellene. Andre igjen har ikke lagt skjult på at de setter pris på størrelsen. Store pupper gjør for øvrig ingenting for meg. Det merkeligste med hele dette innlegget synes jeg er at du snakker om / sammenligner penisstørrelse med kompisene dine. Det er weird af. Anonymkode: f5528...fd7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4143 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Niks. Stor er bare vondt og slitsomt. Medium er best. Anonymkode: 1655e...9c7 Siterer med denne. Anonymkode: 95ad8...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4144 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg (mann) blir mer glad for små pupper enn store pupper, så akkurat den sammenligningen blir litt søkt. Anonymkode: f87cd...80c Liker du at hun bruker strap-on på deg også? Anonymkode: c9495...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4145 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 15 er perfekt. Alt over er vondt. Alt under er som regel skuffende. Anonymkode: d92da...df2 Ser du selv hvor tøvete dette innlegget er? Penislengden må altså stemme på centimeteren, ellers blir det feil? Komisk Anonymkode: c9495...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4146 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser du selv hvor tøvete dette innlegget er? Penislengden må altså stemme på centimeteren, ellers blir det feil? Komisk Anonymkode: c9495...2ba Det er jo hysterisk moro da at menn tror de 3-4 cm har alt å si😂😂 Vi kvinner er godt kjent for å stå klare med målebåndet og kaste ut alle som ikke er 14,8cm og over😂 Sjo.. husj… ut med deg😂 Anonymkode: 8006d...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4147 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper. Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv Anonymkode: 5fbb1...f4d Størrelse handler om tykkelse, ikke lengde. Er du klar over hvor kort en vagina egentlig er? 18 cm er nok et fåtall kvinner som har glede av. Anonymkode: ed591...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4148 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper. Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv Anonymkode: 5fbb1...f4d Så det du egentlig sier, er at DU liker best store pupper og er misfornøyd med din egen kukk. Kjøttmeis på 18 cm? Nei vettu hva. Har dere sammenliknet ansiktsuttrykkene på partnerene deres? 😛 Er du klar over hvor vondt 18 cm gjør? Livmorhalsen liker ikke kukk! Anonymkode: 4d39b...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15 timer siden #4149 Del Skrevet 15 timer siden Altså... Det er hvordan dere bruker kuken deres som har mest å si... Gjøre det beste ut av de fordelene dere har. Det er så mange som fokuserer på mangler ved seg selv, og hva blir resultatet da? Et dårlig selvbilde, og det er ikke attraktivt for å si det sånn. Så skal du ha en sjans så må man ihverfall tenke godt om seg selv. Jeg er så glad for at jeg har de brystene jeg har. De er faste, følsomme og passe symmetriske. Menn som ønsker damer med pupper så store som ballonger kan bare gå videre... Next 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4150 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp. Både jeg og de fleste av mine venninner foretrekker stor penis. Anonymkode: 8d0bb...59d Ikke sant. Men gjør det vondt? Om du får en på 20 cm? -ts Anonymkode: 5fbb1...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4151 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): kjøttmeis på 18 cm. Fuglebrettet knakk av vekta. Anonymkode: 27caf...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4152 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har 14 cm erigert, kanskje 15 på en god dag. Problemet er tykkelsen som bare er 11.5 rundt. Merker at flere damer skulle ønsket litt mer tykkelse. Lengden, som stort sett alle menn er opptatt av. betyr mindre så lenge den er innenfor gjennomsnittet. Man skal heller ikke undervurdere det visuelle. Synet av en litt større og tykkere penis vil nok tenne damene mer enn en liten selv om de foretrekker en mer normal når det kommer til penetrering. Noen sammenlikner dette med puppestørrelse og det er jo kun for det visuelle og betyr ingenting for selve sexen. Selv foretrekker jeg heller litt mindre enn store "ballonger". De er bare i veien 😄 Anonymkode: 452c3...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 9 timer siden #4153 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper. Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv Anonymkode: 5fbb1...f4d Ja, størrelsen teller for meg. Dvs at den er max 15 cm eller mindre. Det er perfekt. Og ikke for tykk. Større blir bare vondt og ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4154 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har 14 cm erigert, kanskje 15 på en god dag. Problemet er tykkelsen som bare er 11.5 rundt. Merker at flere damer skulle ønsket litt mer tykkelse. Lengden, som stort sett alle menn er opptatt av. betyr mindre så lenge den er innenfor gjennomsnittet. Man skal heller ikke undervurdere det visuelle. Synet av en litt større og tykkere penis vil nok tenne damene mer enn en liten selv om de foretrekker en mer normal når det kommer til penetrering. Noen sammenlikner dette med puppestørrelse og det er jo kun for det visuelle og betyr ingenting for selve sexen. Selv foretrekker jeg heller litt mindre enn store "ballonger". De er bare i veien 😄 Anonymkode: 452c3...c80 Men hvordan har du feks doggy med en så kort lengde? Ho må vel stå i en viss stilling? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 8 timer siden #4155 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men hvordan har du feks doggy med en så kort lengde? Ho må vel stå i en viss stilling? Anonymkode: 1c015...b5c Doggy fungerer veldig godt med sånn lengde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4156 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper. Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv Anonymkode: 5fbb1...f4d Jeg hadde egentlig en skikkelig dårlig dag, men så leste jeg "kjøttmeis på 18 cm", og nå kan jeg ikke slutte å le 😂 Ser den liksom for meg ute ved fuglemateren. Takk for at du gjorde dagen min litt bedre! PS: Kvinner har forskjellige preferanser, på samme måte som noen menn foretrekker store bryster og noen foretrekker små, Som innehaver av et par store bryster vet jeg at det ikke er alles kopp med te, men jeg vet også at det blir heller uviktig for de fleste, når man først får følelser for noen. Anonymkode: 7def1...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå