AnonymBruker Skrevet 30. oktober #4641 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 0.10): Det er bare stusselig med menn som må kompensere med tunge/fingre. Det er ikke ekte sex engang. Menn må skjerpe seg. Penis-pumper eller kirurgi. Jeg kunne aldri blitt sammen med en gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 8eaac...8d1 Skjerpe seg for noe man ikke kan noe for… Anonymkode: 56071...d28 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #4642 Del Skrevet 4. november Takk og lov for at jeg har en litt over gjennomsnittlig penis (22cm). Anonymkode: 65b8c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #4643 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk og lov for at jeg har en litt over gjennomsnittlig penis (22cm). Anonymkode: 65b8c...0fb Stakkars deg, jeg føler med deg. Det kan ikke være enkelt. Anonymkode: d7a50...9a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #4644 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 0.45): Du lyver for å få likes. Det er ikke normalt å ha mer enn 10 cm vagina Anonymkode: 2b380...b17 Du har null kunnskap om dette. Hvorfor googler du ikke så du lærer litt? Dybden hos kvinner er ikke konstant slik som lengden til en erigert penis, vagina er elastisk og det er derfor kvinner kan få plass til langt større penis enn 10cm Anonymkode: 00f1f...1c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4645 Del Skrevet 10. november Hvordan er det å ha en slik stor penis? Er det ingen som synes det er et problem? Hvordan er det å runke en så stor penis? Jeg har kun vært med menn som har vanlig penis på 13 - 14 cm. Anonymkode: 4b716...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4646 Del Skrevet 10. november ta dette i penis-tråden Anonymkode: 9a8ae...b7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4647 Del Skrevet 10. november Problem? Absolutt ikke. Kvinner kan føde - en penis over snittet går veldig greit. Anonymkode: 21d33...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 10. november #4648 Del Skrevet 10. november Tror du virkelig mannfolk ser problemet med for stor penis?😂 Er jo ikke runkinga som er problemet, men forskjellige sexstillinger og hvor behagelig/godt det er for kvinnen. Hvordan tror du selv det er å ri 20+cm når man bare er 12cm dyp? Man blir jo ikke dypere selv om skjedeåpningen er tøyelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4649 Del Skrevet 10. november Jeg lever godt med mine 20+++/15+++ store kuk. Min samboer har aldri benektet at den kan være for stor, men, ja men, hun ville aldri byttet bort tungen min med en mindre penis. Så, etter 21 år sammen har vi fortsatt deilig sex, og er vi heldige har vi like mange år foran oss. . Anonymkode: 9c150...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4650 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er det å ha en slik stor penis? Anonymkode: 4b716...867 Det er utfordrende. Har ikke målt min med målebånd liksom, men den er stor. Det gjør at det er en del begrensninger. Noen stillinger blir bare ubehagelig for partneren min. Vi må alltid bruke lang/god tid og starte veldig forsiktig. Spontan sex/kjappiser osv er umulig. Det syntes vi begge er ganske kjipt. Samlet gjør dette at vi har en del sjeldnere sex en hva vi ønsker. Anonymkode: 1cbb1...a1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4651 Del Skrevet 10. november Med stor penis kommer stort ansvar. Fra spøk til alvor, med stor penis så får man større friksjonsareal og dermed større nytelse. En blowjob for en med mikropenis kontra en med monsterpenis vil være to helt forskjellige opplevelser. Anonymkode: 96cef...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4652 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Med stor penis kommer stort ansvar. Fra spøk til alvor, med stor penis så får man større friksjonsareal og dermed større nytelse. En blowjob for en med mikropenis kontra en med monsterpenis vil være to helt forskjellige opplevelser. Anonymkode: 96cef...969 Ja, vil tro at det er lettere for de fleste å suge en mikropenis enn en monsterpenis... Altså bedre for en mann med mikropenis. Er ikke alle kvinner som har like stor kjeft som Solveig Kloppen. (hun kan stappe hele hånden inn) Anonymkode: 4b716...867 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. november #4653 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, vil tro at det er lettere for de fleste å suge en mikropenis enn en monsterpenis... Altså bedre for en mann med mikropenis. Er ikke alle kvinner som har like stor kjeft som Solveig Kloppen. (hun kan stappe hele hånden inn) Anonymkode: 4b716...867 Så lenge man koser, slikker og suger der han er følsom så tror jeg det går bra. Er vel ikke et must å klare å få hele inn? Det vil vel nesten være ubehagelig uansett, med mindre den er mikro da selvsagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. november #4654 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Problem? Absolutt ikke. Kvinner kan føde - en penis over snittet går veldig greit. Anonymkode: 21d33...9e0 Og hvor lang tid bruker kroppen på å forberede seg på å føde? Og ikke minst: Hvor vondt gjør det? Det at kvinner kan føde, er ikke det samme som at stor penis betyr god sex. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4655 Del Skrevet 10. november SlemUlv skrev (1 time siden): Og hvor lang tid bruker kroppen på å forberede seg på å føde? Og ikke minst: Hvor vondt gjør det? Det at kvinner kan føde, er ikke det samme som at stor penis betyr god sex. Dette. Har født 2 barn, begge store ved fødsel, 4 og 5,5 kilo. Og fødsel er verdt det, men veldig vondt. Klarer ikke sex med stor penis. Det er bare ubehagelig og smertefullt for meg. Anonymkode: c6c0b...6aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4656 Del Skrevet 10. november SlemUlv skrev (2 timer siden): Og hvor lang tid bruker kroppen på å forberede seg på å føde? Og ikke minst: Hvor vondt gjør det? Det at kvinner kan føde, er ikke det samme som at stor penis betyr god sex. Hva enn du må fortelle deg selv Anonymkode: 21d33...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4657 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan er det å ha en slik stor penis? Er det ingen som synes det er et problem? Hvordan er det å runke en så stor penis? Jeg har kun vært med menn som har vanlig penis på 13 - 14 cm. Anonymkode: 4b716...867 En stor penis gjør at jeg har sex med unge kvinner hele livet hvis jeg vil. Da jeg var tenåring måtte jeg ha sex med kvinner over 20 for å få det til. Nå når jeg er eldre så kommer de ned mot 20 for å prøve noe som fyller dem helt opp. Stor penis er en manns viktigste seksuelle fortrinn. Pent ansikt er ingen ting i forhold. Anonymkode: 23bc6...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4658 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Stor penis er en manns viktigste seksuelle fortrinn. Pent ansikt er ingen ting i forhold. Signeres ! Anonymkode: d8eb6...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 10. november #4659 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva enn du må fortelle deg selv Anonymkode: 21d33...9e0 Her virker det ikke som om det er @SlemUlv som prøver å overbevise seg selv. Du derimot... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #4660 Del Skrevet 10. november Det er både fordeler og ulemper. Samleie har vært et problem med noen partnere, mens andre omfavnet størrelsen som et gode. Det som imidlertid aldri har vært et problem er masturbasjon. Hvorfor i all verden skulle det være et problem? Anonymkode: 39aaa...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå