AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4041 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 «Imponert» er ikke et ord jeg bruker om noen penis i det hele tatt. Ikke mer «imponert» en over et øre, et kne osv. det er bare en kroppsdel. Det er bare en penis. Når det gjelder størrelse, så høres 13-14 cm perfekt ut for min del. Jeg har aldri målt en penis, men det høres bra ut. Det jeg vet er at de dårligste samleiene jeg har hatt, har vært med de med større peniser. Da må vi være så forsiktig, bruke god tid og allikevel blir det fort ubehagelig. Større penis er ikke lik bedre. Tvert i mot. Anonymkode: a2015...950 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 25. oktober #4042 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Det er helt greit at du mener dette. Folk er forskjellig. Det jeg lurer på er hva du mener du at vi skal gjøre med det? Det er ikke sånn at menn med en gjennomsnittlig penis bare kan gå på butikken for å kjøpe seg en større penis. Det er ting vi ikkke kan noe for og ikke får gjort noe med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4043 Del Skrevet 25. oktober ufiltrert skrev (11 timer siden): alt over middels er extrem størrelse? Jeg vil da si min er SVÆR og DIGER men ikke EXTREM størrelse (19cm/15.5cm). Så ta en EXTREM bolle med massevis av EXTREMT kremete krem? 19cm😳 Det er i hvert fall for stort for min del. Ikke noe kritikk av penisen din altså, den er sikkert super for mange. Men for meg er ikke den en størrelse som er kompatibel med å nyte er samleie, spontan sex osv. Anonymkode: a2015...950 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober #4044 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (49 minutter siden): 19cm😳 Det er i hvert fall for stort for min del. Ikke noe kritikk av penisen din altså, den er sikkert super for mange. Men for meg er ikke den en størrelse som er kompatibel med å nyte er samleie, spontan sex osv. Anonymkode: a2015...950 Og jeg tenner kun på E+++cup, vi har alle våre preferanser 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4045 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, den er ikke 10 cm. Vanlig misforståelse. Vagina strekker seg når man er kåt og blir dypere. Kan bli opp mot 15-20 cm dyp da. Det er i vanlig ikke-kåt tilstand at vagina er bare 10 cm. Det er jo også individuelle forskjeller, men 10 cm er hviletilstand. Husk at mange peniser er 14 -15 cm eller lengre så hvis alle kvinner hadde vagina på bare 10 cm hadde alle kvinner hatt smerter ved vaginal sex. Anonymkode: 74058...41c Det er ikke uvanlig at vaginal sex er smertefullt om penis er lengre enn gjennomsnittet. En gjennomsnittskvinne er mer enn fornøyd med en gjennomsnittspenis. Anonymkode: 50fb5...cc4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrAnon Skrevet 25. oktober #4046 Del Skrevet 25. oktober (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er ikke uvanlig at vaginal sex er smertefullt om penis er lengre enn gjennomsnittet. En gjennomsnittskvinne er mer enn fornøyd med en gjennomsnittspenis. Anonymkode: 50fb5...cc4 På generell basis vil si at begge disse påstandene er feil. På generell basis vil jeg si at de aller fleste kvinner fint håndterer en penis som er 16-18cm (tykkelse 14-15cm). Større en det så begynner det å bli et problem for mange om man ikke holder igjen. Min er en fin porsjon over gjennomsnittet alle veier og jeg har ingen erfaring med at det er et problem, snarere tvert i mot. Er den bedre enn gjennomsnittet…jeg tror ikke det og jeg tror heller ikke det er viktig for kvinner flest. Den gjennomsnittelige kvinnen er mest fornøyd med den penis som sitter på den mannen de elsker/begjærer. Endret 25. oktober av MrAnon 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4047 Del Skrevet 25. oktober Mellom 16-18 cm er perfekt men så lenge den er tykk kan den være kortere. Tykkelsen teller mest for min del. Anonymkode: ec5c7...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4048 Del Skrevet 25. oktober Jeg skjønner ikke, er kvinners mål med sex å bli bunnet noe så grasalt at eggstokkene ljomer som bjeller der livmora må gjemme seg bak tarmene for å overleve? Er det det som er god sex i dag? Man skulle tro at en mann med 13 cm penis var godt nok både for nytelse, orgasme, graviditet, forelskelse og godt samliv. Eller? Anonymkode: 29129...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 25. oktober #4049 Del Skrevet 25. oktober Det skrives mye om størrelse på penis, men lite om størrelse på vagina. Hvorfor det? Kan det være fordi det stort sett er unge gutter (uansett alder) som skriver om dette? Jeg tror det. At penis og vagina matcher er det som er viktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. oktober #4050 Del Skrevet 25. oktober Doolittle skrev (1 minutt siden): Det skrives mye om størrelse på penis, men lite om størrelse på vagina. Hvorfor det? Kan det være fordi det stort sett er unge gutter (uansett alder) som skriver om dette? Jeg tror det. At penis og vagina matcher er det som er viktig. Enig med deg her. Tror det er stort sett menn som er veldig fokusert og opptatt av dette. Å være fokusert på nytelse er bra. Å måle kuken i tide og utide er et tegn på usikkerhet tenker jeg. Man kan ikke måle verdien sin i kuken. Det er mellom øra det sitter 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. oktober #4051 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Vel, hvis du er en kvinne, så vil jeg ikke anbefale at dere kvinner skaper peniskomplekser blant menn , karma kan bite dere bak .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 25. oktober #4052 Del Skrevet 25. oktober Irak skrev (2 minutter siden): Å måle kuken i tide og utide er et tegn på usikkerhet tenker jeg. Definitivt. Folk som uten videre kan komme med eksakte mål på penisen sin mangler noe i livet sitt, er min umiddelbare fordom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4053 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Samtlige av dem jeg har vært sammen med, mer enn ti mindre enn tjue, har vært langt bedre utstyrt. Ett unntak, det må sies. Tviler på at dette er det virkelige gjennomsnittet og at "statistikken" er laget av små menn eller politisk korrekte kvinner. Anonymkode: ec0e1...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4054 Del Skrevet 25. oktober Det er nok heller du som er temmelig vid og slapp der nede, hvis normal størrelse ikke holder mål Anonymkode: dc549...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 25. oktober #4055 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samtlige av dem jeg har vært sammen med, mer enn ti mindre enn tjue, har vært langt bedre utstyrt. Ett unntak, det må sies. Tviler på at dette er det virkelige gjennomsnittet og at "statistikken" er laget av små menn eller politisk korrekte kvinner. Anonymkode: ec0e1...6ab Det er ikke sånn forskning fungerer. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4056 Del Skrevet 25. oktober MrAnon skrev (1 time siden): På generell basis vil si at begge disse påstandene er feil. På generell basis vil jeg si at de aller fleste kvinner fint håndterer en penis som er 16-18cm (tykkelse 14-15cm). Større en det så begynner det å bli et problem for mange om man ikke holder igjen. Min er en fin porsjon over gjennomsnittet alle veier og jeg har ingen erfaring med at det er et problem, snarere tvert i mot. Er den bedre enn gjennomsnittet…jeg tror ikke det og jeg tror heller ikke det er viktig for kvinner flest. Den gjennomsnittelige kvinnen er mest fornøyd med den penis som sitter på den mannen de elsker/begjærer. Basert på brukernavnet ditt antar jeg at du er en mann. Dermed vil din erfaring være basert på tilbakemeldinger fra kvinner som du har vært med. Det blir dermed vanskelig for deg å dra noen generell konklusjon om kvinners opplevelse av en gjennomsnittspenis. Anonymkode: 50fb5...cc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4057 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er bare stusselig med menn som må kompensere med tunge/fingre. Det er ikke ekte sex engang. Menn må skjerpe seg. Penis-pumper eller kirurgi. Jeg kunne aldri blitt sammen med en gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 8eaac...8d1 Stusselig for deg at du har blitt så slapp i underlivet at en helt gjennomsnittlig mann ikker nok for deg lenger tenker jeg da. Er nok en enklere sak å holde et kvinnelig underlivet nogenlunde stramt, hvis man gidder å gjøre knipeøvelser bla. Lykke til med å kreve at menn skal operere seg for å få større pikk. Anonymkode: c03a1...3f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrAnon Skrevet 25. oktober #4058 Del Skrevet 25. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Basert på brukernavnet ditt antar jeg at du er en mann. Dermed vil din erfaring være basert på tilbakemeldinger fra kvinner som du har vært med. Det blir dermed vanskelig for deg å dra noen generell konklusjon om kvinners opplevelse av en gjennomsnittspenis. Anonymkode: 50fb5...cc4 Det er riktig. Hvorfor skal det være vanskelig? Jeg har vært med nok kvinner til at jeg anser det som et representativt utvalg av norske kvinner. Så kan man gjerne ha en filosofisk diskusjon om hvor mange det er. Det er ikke noe anderledes enn at kvinner som har vært med «nok» menn får et representativ utvalg og kan si noe om hva en gjennomsnitts penis er eller ikke er. Så vil det være ytterpunkter i begge ender… Til syvende og sist så er det med hvem og hvordan som betyr mest for de fleste kvinner. Endret 25. oktober av MrAnon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4059 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok heller du som er temmelig vid og slapp der nede, hvis normal størrelse ikke holder mål Anonymkode: dc549...1ca Enig. Jeg har født tre barn, og er 45 år, men takket være trening er jeg stram nok til at gjennomstittpenis er perfekt. Anonymkode: b4d7a...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #4060 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Har alltid sagt at damer foretrekker 20-22cm! Anonymkode: 87c71...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå