AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3921 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Høres ut som du er ca på str med min kjære. Minste jeg har hatt, men beste sexen og første vaginale orgasme sammen med noen, ever! Vi er 40+ Penisstørrelsen kan de fleste kvinner leve med. Men usikre menn, det er bra usexy. Anonymkode: 97d84...4b1 Og så kom svaret som satte to streker under usikkerheten til TS. Den minste du har hatt? Har du vært med få eller og tilfeldigvis store, eller? Anonymkode: 4b19e...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. oktober #3922 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Og så kom svaret som satte to streker under usikkerheten til TS. Den minste du har hatt? Har du vært med få eller og tilfeldigvis store, eller? Anonymkode: 4b19e...1c1 Usikkerhet er noe man må jobbe med. Fins menn med store som også er usikre vil jeg tro... Syns menn med fordel heller kan fokusere på hvordan de knuller og bruker kuken sin, istedenfor for størrelsen... Om han støter og treffer der han skal, ja da blir det innvendig fyrverkeri uansett om han er stor eller smal. Nytelse er nytelse uansett 🔥. Så er det slik at man foretrekker det man har hatt en god opplevelse med tror jeg. Jeg tenker at det er mannen og kjemien oss imellom det kommer an på, og da tror jeg størrelsen ikke har så mye å si... Om man er nysgjerrig, trygge på hverandre og lekne så kan det umulig bli feil tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3923 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Den er 13.5 omkrets, 14 cm lang. Altså noe liten. Og det preger meg, fordi jeg er en kjekk kar, høy, topp jobb, får mye damer, men kvier meg til og ha sex med en slik str. Noen menn med ca likt, hva er deres erfaring? Eller er det greit og ikke ha stor(ser jo mye bedre ut)? Ønsker bare helt ærlige svar. Anonymkode: 105fa...037 Den høres helt perfekt ut Anonymkode: df92d...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3924 Del Skrevet 11. oktober Det er ikke bare enkelt med stor penis. Har selv en på 26cm, noen elsker den andre synes det vondt... Jeg skulle selv ønske jeg var noe mindre... Anonymkode: f56e9...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3925 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og så kom svaret som satte to streker under usikkerheten til TS. Den minste du har hatt? Har du vært med få eller og tilfeldigvis store, eller? Anonymkode: 4b19e...1c1 Jeg trodde helt til jeg var 38 år at jeg hadde vært med helt normale peniser (15 stk), foruten siste eksen, han vet jeg er langt over snittet. Så møtte jeg min nåværende, og da skjønner jeg at jeg har vært godt vant hittil. Noe usikkerhet burde svaret ikke gi. Dette er nydelig sex, penisen er perfekt. Gir meg orgasme hver gang. Jeg kan suge og kose meg uten å bli sliten i kjeven. Alt er nydelig og jeg hadde aldri valgt han bort pga størrelsen. Som tross alt er helt ordinær Anonymkode: 97d84...4b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja-81 Skrevet 11. oktober #3926 Del Skrevet 11. oktober Jeg er kvinne, men svarer alikevell😅 Du har det som for meg er drømmestørrelsen🥰Helt perfekt👌👌 Få opp selvtilitten kjære deg, det viktigste er hvordan den brukes😉Og at du er snill og god ellers☺️ Var sammen med en mann for noen år siden som hadde en godt over gjennomsnittet, men det var den kjedeligste sexen jeg har hatt😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3927 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 14.34): Den er 13.5 omkrets, 14 cm lang. Altså noe liten. Og det preger meg, fordi jeg er en kjekk kar, høy, topp jobb, får mye damer, men kvier meg til og ha sex med en slik str. Noen menn med ca likt, hva er deres erfaring? Eller er det greit og ikke ha stor(ser jo mye bedre ut)? Ønsker bare helt ærlige svar. Anonymkode: 105fa...037 Nøyaktig lik, 14 x 13,5. det er perfekt størrelse har aldri hatt det minste problemer med den. Hatt sex med + 50 damer, det har med 3-4 unntak (i begge retninger) passet perfekt. m53 Anonymkode: 48805...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3928 Del Skrevet 11. oktober Kaja-81 skrev (47 minutter siden): Jeg er kvinne, men svarer alikevell😅 Du har det som for meg er drømmestørrelsen🥰Helt perfekt👌👌 Få opp selvtilitten kjære deg, det viktigste er hvordan den brukes😉Og at du er snill og god ellers☺️ Var sammen med en mann for noen år siden som hadde en godt over gjennomsnittet, men det var den kjedeligste sexen jeg har hatt😅 Liker du ikke for store? Du får kanskje vondt? Anonymkode: 105fa...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3929 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nøyaktig lik, 14 x 13,5. det er perfekt størrelse har aldri hatt det minste problemer med den. Hatt sex med + 50 damer, det har med 3-4 unntak (i begge retninger) passet perfekt. m53 Anonymkode: 48805...875 Det var meget betryggende lesning. Så alle damene er fornøyde? Eller merker du de er litt skuffa? Anonymkode: 105fa...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3930 Del Skrevet 11. oktober Du har faktisk over gjennomsnittlig stor penis. Lengdemessig er den helt vanlig, men når det kommer til tykkelse er du jo langt over gjennomsnittet! Du må virkelig slutte å bekymre deg. Kvinner kjenner mest i skjedeåpningen, og da er det tykkelsen det kommer an på, og der er du forholdsvis stor. Og til alle de som ikke har tykk penis: det går an å kjøpe mansjetter og ringer som man trer på for å øke tykkelsen. De kan være skikkelig digge å bruke. Faktisk ekstra digge. Så det spiller egentlig ingen rolle hvor stor eller liten den er. Anonymkode: a4be0...78f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3931 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 14.49): Snittet er vel 14cm, så er vel ikke noe å klage på det? Anonymkode: ff6ed...d6d Snittet har økt noe sinnssykt de siste 5-6 årene. Anonymkode: 86985...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3932 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snittet har økt noe sinnssykt de siste 5-6 årene. Anonymkode: 86985...973 Omvendt. Før sa man at snittet var 16cm lang, men så kom alle usikre menn på Internett og gjennomsnittet blr senket med mye. Nå sies det at snittet er 12cm. Det er jo løgn. Anonymkode: 6f05f...c7d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3933 Del Skrevet 11. oktober Herregud. Putt denne inn i penistråden a. Anonymkode: bd177...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3934 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Omvendt. Før sa man at snittet var 16cm lang, men så kom alle usikre menn på Internett og gjennomsnittet blr senket med mye. Nå sies det at snittet er 12cm. Det er jo løgn. Anonymkode: 6f05f...c7d Nei, ikke omvendt. Du må lese deg opp. https://www.blikk.no/helse-penis-urix/penislengden-oker/231192 Anonymkode: 86985...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 11. oktober #3935 Del Skrevet 11. oktober Fan er greia med detta, Ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3936 Del Skrevet 11. oktober Donald Duck skrev (1 minutt siden): Fan er greia med detta, Ts? Fan, ass. Anonymkode: 86985...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 11. oktober #3937 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fan, ass. Anonymkode: 86985...973 Ja det du! Lag enda en tråd. Klovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3938 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke bare enkelt med stor penis. Har selv en på 26cm, noen elsker den andre synes det vondt... Jeg skulle selv ønske jeg var noe mindre... Anonymkode: f56e9...9bc Jug. Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3939 Del Skrevet 11. oktober Donald Duck skrev (1 minutt siden): Ja det du! Lag enda en tråd. Klovn ?? Anonymkode: 86985...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3940 Del Skrevet 11. oktober Gjennomsnittlig penisstørrelse hos menn er 14 cm. Store peniser gjør vondt for kvinnen. Det var et faglig svar. Anonymkode: a90c0...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå