Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting vet jeg, stor penis som i tillegg er jevn og fin er veldig pop! 

Min er ikke enorm, men typ 18 og tykk, uten for mye løsskinn! Fått veldig mye skryt for den av ganske attraktive kvinner! Flere som har fleipet med at denne skulle de hatt avstøpning av! 

Bruker 44 i sko og store hender 

Vær så god - bli sinte - kall meg skrytepave... Det blir alle hvis en mann sier at det er noe positivt med en selv på sexfronten.. 

Det ble hvertfall fire sider med hets og mistro sist jeg spurte om noe ang dating av jenter i 20 åra - selv om alt var sant! 

Kjør hets 😘

Anonymkode: e3ce7...40d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er det forsket på. 
Resultatet: Den kroppsdelen som har mest sammenheng med lengden på penis er nesa…. Så bare Finn han med det lengste snyteskaftet😂

Anonymkode: e38d2...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2020 den 22.09):

Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ?

Anonymkode: 72b26...93e

Ingenting, du kan bli like overrasket hver gang. Hjelper heller ikke at den er stor hvis han har ereksjonsproblemer. 

Anonymkode: 6b4af...aee

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderator: få lagt denne i korrekt undergruppe

Anonymkode: 12f92...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan det være ? selvsikkerhet? store hender? små føtter? høye menn? lave menn? Hvordan kan jeg sile ut de som har liten penis før vi havner i sengen og skal ha sex ?

Herregud, er dette det eneste som betyr noe? Trodde vi var enige om at det ikke er størrelsen det kommer an på?

Anonymkode: 49ae1...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (3 timer siden):

Tråden er 4 år gammel folkens. 

Og dermed er den uaktuell og gått ut på dato? Størrelse vil alltid være et tema som blir diskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (3 minutter siden):

Og dermed er den uaktuell og gått ut på dato? Størrelse vil alltid være et tema som blir diskutert.

Så start ny tråd, ikke dra opp gamle tråder.. Den blir nok stengt, så folk kan bruke penisstørrelsestråden.. Hvor diskusjoner som dette hører hjemme.. 

Og jo, jeg syns diskusjoner som dette burde gå ut på dato snart.. Det er så lite relevant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store hender = stor penis er bare en myte. 

Anonymkode: 5d85a...e38

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen måte å kunne se dette på forhånd, men det finnes mange myter. 

Hvis størrelsen på kuken er så viktig, så får du vel bare spørre da 

Anonymkode: a7d62...d7c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ingen kjennetegn på det gitt. Hilsen introvert mann med små hender og en godt over snittet stor penis.

Anonymkode: 69cab...158

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

intexus40 skrev (På 7.10.2020 den 15.28):

Du kjære Petter på 18.. Hva er greia med å sitte og lage slike trolletråder ? 

Jeg tror heller på 14 år og helt uerfaren…..

Anonymkode: ba113...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (1 time siden):

Å snakke om penisstørrelse burde aldri vært et tema. Menn bryr seg. Snakk med hverandre!

Anonymkode: 9fc15...611

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.10.2020 den 12.58):

Mange damer gjør det. Rett på sak. Og hvorfor påstår dere kvinner på kg at størrelsen ikke har noe å si når alle menn vet det gjør det i virkekigheten? Dere lyver jo😂

Anonymkode: 0e57f...98d

Det er jo ikke de samme damene som sier at det betyr noe og som sier at det ikke betyr noe. Herregud.

For min del betyr størrelsen noe, men jeg vet om jenter som ikke bryr seg.

Anonymkode: 1d956...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små og spinkle hender. Han jeg vet om som har den minste penisen jeg har vært borti, har usedvanlig spinkle hender. Ikke akkurat noen mannehender. Han er muskuløs nok osv ellers, men hendene...

Anonymkode: e3a72...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på nese og munn og høyde

Erling Braut Haaland har noe å tilby ser jeg 

04C263BA-7A9D-4A4E-B991-4AEDD4B6FFA0.webp

Anonymkode: 788b5...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

se på nese og munn og høyde

Erling Braut Haaland har noe å tilby ser jeg 

04C263BA-7A9D-4A4E-B991-4AEDD4B6FFA0.webp

Trykk på bildet å zoom 😜😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet ei dame som var veldig opptatt av størrelsen, hun da ingenting til å begynne med, men det var visst viktig for henne. Hun så etter tegn, men fant ingen. Når vi begynte å kline på date 2 så begynte å kjenne veldig mellom beina, men det var først når jeg sa at hun fikk lov til å stikke hånda under underbuksa at hun fikk bedømt størrelsen….

Anonymkode: 381aa...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å snakke om penisstørrelse burde aldri vært et tema. Menn bryr seg. Snakk med hverandre!

Anonymkode: 9fc15...611

Burde ja. Der er vi enige 🙂 Men like fullt så bryr i alle fall de fleste menn seg om størrelsen fordi vi tror damene er opptatt av det samme. Noen damer er helt klart det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (12 timer siden):

Burde ja. Der er vi enige 🙂 Men like fullt så bryr i alle fall de fleste menn seg om størrelsen fordi vi tror damene er opptatt av det samme. Noen damer er helt klart det.

Aldri møtt ei som ikke har brydd seg, kommentert. Mange positive, andre med æresfrykt. Tenker menn med utstyr i ytterkant svær, mini, får annen respons enn norm. Sånn er nå vi mennesker, lett fasinert av det uvanlige. Alt i alt har en hatt glede, men og noen som trekker seg. De få som trekker seg, de glemmer man og minnes heller de som tar helt av og nyter.

Anonymkode: b6259...107

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...