AnonymBruker Skrevet 16. august #3741 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når du spør så slår det meg at akkurat det har jeg faktisk aldri tenkt på. Ikke en eneste gang. Det er rart, men sant. Det var litt kjipt å ligge i senga alene og tenke på at hun koste seg med en ny kjæreste, men akkurat penis størrelsen har jeg aldri tenkt på. (Jeg har et greit forhold til egen penis. Tror ikke den er mindre enn andres.) Anonymkode: af707...b49 Hvorfor var det kjipt? Var du ikke over henne? Anonymkode: 71160...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #3742 Del Skrevet 16. august Ja, det hender jeg ikke får sove. Jeg tenker på monster-kuken som pumper eksen full av sperm slik at hun får squirte-orgasme… Vent litt, jeg aner jo ikke hvem de er sammen med og hva de driver med. Never mind. Anonymkode: ec3fc...ea6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. august #3743 Del Skrevet 16. august Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #3744 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor var det kjipt? Var du ikke over henne? Anonymkode: 71160...2c5 Hun ble sammen med en ny samme kveld som der ble slutt mellom oss. Det var ikke helt ferdig bearbeidet, nei. Anonymkode: af707...b49 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #3745 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oh loooard Anonymkode: 71160...2c5 Loard? Anonymkode: 45286...3de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 16. august #3746 Del Skrevet 16. august Det kunne faktisk ikke bry meg mindre. Hun kunne knulle en med hestekølle, ørten ganger om dagen, med alle de kinky greiene internett vet om, med en eller et halvt fotballlag og få orgasmer som slår inn på seismografen uten at jeg løfter et halvt øyebryn. Hun kunne vasse i pikk, den ene større enn den andre og blitt hjulbeint av all knullinga. Bøtter av sæd både foran og bak. Bra for henne. Unner alle et godt sexliv. Men detaljene angår ikke meg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. august #3747 Del Skrevet 16. august Jeg kunne ikke brydd meg mindre. 1) For det første er det en eks. Jeg ønsker genuint eksen alt godt og håper hun har funnet seg noen med riktig kølledimensjoner for henne, men om den er for stor/liten så er det faktisk hennes problem og ikke mitt. 2) I fare for å høres skrytete ut, så er det uansett statistisk usannsynlig at hun har funnet noen med større utstyr og om hun har det så synes jeg faktisk synd på henne, da min dimensjonene på min kølle var mer en ulempe enn en fordel for henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. august #3748 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er menn redd for at xn finn en med større kølle og isåfall hvorfor? Anonymkode: 71160...2c5 Du får spørre eksen min da.... Jeg kan ikke svare på hans vegne 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 16. august #3749 Del Skrevet 16. august Hvorfor skulle jeg brydd meg om det? Er meget fornøyd med egen kuk, og satser jo på at hun ønsker å være fornøyd i neste forhold. Om det er med en større, mindre eller samme størrelse som meg er likegyldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 16. august #3750 Del Skrevet 16. august Kunne ikke brydd meg mindre. Hvor har man dette fra? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3751 Del Skrevet 17. august Skulle hun finne seg en med større, så ville jo all lyd om at min var for lang og tykk være meningsløs. Da uner jeg henne heller noe hun kan mestre, og nyte, enn nye lange timer i fosterstilling. Hestkuk. Anonymkode: f9a46...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3752 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mann: Tanken har aldri slått meg. Anonymkode: 80b66...4bc Din tanke er fri. Anonymkode: 5e9e9...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 17. august #3753 Del Skrevet 17. august Absolutt ikke. Det er langt mellom de som har større enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3754 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi de fleste menn identifiserer seg selv nye om hvordan penisen dems er. Anonymkode: d4722...a72 Det er forsåvidt litt sant. Jeg var veldig redd for å ikke få stor nok som 13-14 åring, men den ble helt OK. Allikevel: Det med eksen har en mann med større kuk har jeg faktisk aldri tenkt på før nå, selv om jeg tenker mye rart. Jeg tenker kanskje menn er mer opphengt i hvem hun har vært sammen med før. Ikke hva som skjer etterpå. Vi burde ikke være det heller, men tankene flyr hvor de vil. Anonymkode: af707...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 17. august #3755 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er forsåvidt litt sant. Jeg var veldig redd for å ikke få stor nok som 13-14 åring, men den ble helt OK. Allikevel: Det med eksen har en mann med større kuk har jeg faktisk aldri tenkt på før nå, selv om jeg tenker mye rart. Jeg tenker kanskje menn er mer opphengt i hvem hun har vært sammen med før. Ikke hva som skjer etterpå. Vi burde ikke være det heller, men tankene flyr hvor de vil. Anonymkode: af707...b49 Fantasien hos uerfarne ungdommer også tydeligvis. Fantasier som oftest havner på lakenet….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3756 Del Skrevet 17. august Surpomp skrev (3 minutter siden): Fantasien hos uerfarne ungdommer også tydeligvis. Fantasier som oftest havner på lakenet….. Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Anonymkode: af707...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3757 Del Skrevet 17. august Hmm. Det er vel helt vanlig for begge kjønn og uansett legning, hvis man blir dumpet, å være "redd" for at eksen skal finne seg noen som er såkalt bedre? Man tenker ikke helt klart i kjærlighetssorg. Det ville sikkert vært litt sårende om dama gikk fra deg og deretter ble sammen med han som har rykte på seg for å ha byens største kuk. Menn er sensitive for sånt. De legger mye av selvtilliten i penisstørrelse. PS. Vi er mange damer som har dumpet en med stor kuk og skaffet oss ny kjæreste som er mindre velutstyrt. Det er fordi det selvfølgelig er mange andre faktorer som også spiller inn på hvem vi faller for😉 Anonymkode: e4f41...1e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3758 Del Skrevet 17. august Nei. For en rar tanke. For det første er det en eks, og for det andre driter jeg i andres penis. Min er perfekt nok som den er. Anonymkode: 1d69a...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3759 Del Skrevet 17. august Kan ikke akkurat si det 😂 Men tanken er litt pirrende Anonymkode: 29d91...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3760 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hmm. Det er vel helt vanlig for begge kjønn og uansett legning, hvis man blir dumpet, å være "redd" for at eksen skal finne seg noen som er såkalt bedre? Man tenker ikke helt klart i kjærlighetssorg. Det ville sikkert vært litt sårende om dama gikk fra deg og deretter ble sammen med han som har rykte på seg for å ha byens største kuk. Menn er sensitive for sånt. De legger mye av selvtilliten i penisstørrelse. PS. Vi er mange damer som har dumpet en med stor kuk og skaffet oss ny kjæreste som er mindre velutstyrt. Det er fordi det selvfølgelig er mange andre faktorer som også spiller inn på hvem vi faller for😉 Anonymkode: e4f41...1e5 Byens største kuk😂 var hun jo sammen med. At han nye har det må si noe om at noen her søker det marginale. Er han forrige en mann med tjener?😉 Anonymkode: f9a46...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå