TyvenTyven Skrevet 14. august 2024 #4281 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 16.11): Hei Vi leser og hører at det er ok å ha en liten penis, og man heller bør fokusere på å lære å bruke den. Jeg har en liten penis, men innenfor «normalen» , den er ca 10-11 cm. Den er svært hard erigert; og det er kanskje en fordel, men også en ulempe. Den står rett opp erigert; og med så hard penis erigert så kan den ikke bøyes ned ved samleie. Jeg kan derfor ikke direkte «jukke» ut og inn, men jeg må jukke «opp og ned» om dere skjønner… Er det flere som har set slik? Hvordan kan jeg da «lære å bruke den»? Hva ligger egentlig i dette utrykket? Anonymkode: 51843...f57 Istedenfor rett inn og ut eller opp og ned, se for deg en elipseform. Som en pumpe som er festet på et hjul, og når du kommer helt inn så drøyer du tiden litt, så du ikke bare dypper den innerst for så å umiddelbart trekke den ut. Selvtillit er viktig. Å runke foran henne uten blygsel tenner jeg på i alle fall. Alltid spytt på fingrene dine og sørg for at hun er våt før du putter den inn, om penisen din er våt har ingenting å si. Skjeden lubrikerer seg selv, men det er ikke dermed sagt at den er våt UTENPÅ. Derfor alltid skjekk at den er våt. Foreplay og å få henne i et avslappet humør har alt å si. Kvinner tenner på en omsorgsfull mann, en mann som gjør husarbeid, en som bryr seg om hvordan dagen hennes har vært. Stryk og kjærtegn, gi komplimenter, stryk på innsiden av lårene, sirkelbevegelsen rundt klitten, rundt åpningen. Dypp en finger inn, helt inn et par tre fire ganger før du bytter til å stimulere igjen. Sånne ting. Bygg opp med puter under rumpa hennes i misjonær, ALLTID. Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2024 #4282 Del Skrevet 14. august 2024 TyvenTyven skrev (4 timer siden): Jeg har kroniske smerter også, så en del av problemet er jo meg. Jeg har hatt mange sexpartnere som jeg kunne ha sex med når som helst fordi det ikke har krevd at jeg er i den perfekte stemningen, fordi de har hatt normal strl så har de kunnet penetrere meg i alle mulige stillinger og det har ikke krevd at jeg har følt meg smertefri eller lignende for å nyte det. Med nåværende partner er min favoritt stilling "sidelengs" absolutt umulig. Og jeg kjenner han nesten ikke om ikke alle stjernene er alligned og jeg føler meg rolig og avslappet, og smertefri. Ikke i den perfekte stemningen? Mener du at du ikkie trenger å være kåt? 🤔 "Stjernene er alligned" Hva betyr det?🤔 Sideveis burde jo gå bra, for da brukes jo ikke hele lengden? Saxing blir jo noe annet, for da går jo hele lengden inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. august 2024 #4283 Del Skrevet 15. august 2024 TyvenTyven skrev (4 timer siden): Er det meg du snakker om? Kjemi med han store? Selvtillit har jo ekstremt mye å si da, og partneren min nå har selvtillit på mange andre områder. Men ikke på dette. Vi har verdens beste kjemi som venner, og jeg er tiltrukket av han på en seksuell og romantisk måte. Men på grunn av kroniske smerter, og det faktum at han var negativ til å prøve sleeve, og sa ting som, hva skal jeg få ut av det? osv. Så fikk tilliten mellom oss en alvorlig knekk. Neida.. ikke personlig ment.. jeg er vennlig😉 Kjemi og selvtilitt har mye å si ja.. romantisk blir jo erotisk, det er på mange måter den beste sexen. For min del får jeg hjertebank av kåthet, for det er også opphissende å være så tålmodig med direkte stimuli🥰 Ok.. så du ville prøve sleeve, men han var redd det kunne påføre deg mere smerter? Men smerter er jo knyttet til kåthet over tid.. Forspill og kåthet til Platå 2.. Da er man spinnvill kåt.. skjeden retter seg ut og blir 5-10cm lengre, og skjeden blir større i volum og fylles med div. væsker. Skjedeåpningen blir trangere, men ikke så trang at det skal føre til smerter. Forresten det er jo kvinnen som styrer med som føler på dette. Men an spinnvill kåthet, produserer kroppen også dopaminer som demper smerter.. Tykkelsen på sleevene, er jo litt forskjellige av tykkelse. Kanskje dere kunne bruke en tynnere sleeve, som er litt knudrete? Viktigst er jo smøremiddler, enten naturlig eller glidemiddel.. Tillitsknekk er ikke greit.. alt som handler om sex er samarbeid, tillit og respekt.. og selvfølgelig litt humor, for vi kan ikke glemme å ha det gøy😆👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. august 2024 #4284 Del Skrevet 15. august 2024 TyvenTyven skrev (4 timer siden): Istedenfor rett inn og ut eller opp og ned, se for deg en elipseform. Som en pumpe som er festet på et hjul, og når du kommer helt inn så drøyer du tiden litt, så du ikke bare dypper den innerst for så å umiddelbart trekke den ut. Selvtillit er viktig. Å runke foran henne uten blygsel tenner jeg på i alle fall. Alltid spytt på fingrene dine og sørg for at hun er våt før du putter den inn, om penisen din er våt har ingenting å si. Skjeden lubrikerer seg selv, men det er ikke dermed sagt at den er våt UTENPÅ. Derfor alltid skjekk at den er våt. Foreplay og å få henne i et avslappet humør har alt å si. Kvinner tenner på en omsorgsfull mann, en mann som gjør husarbeid, en som bryr seg om hvordan dagen hennes har vært. Stryk og kjærtegn, gi komplimenter, stryk på innsiden av lårene, sirkelbevegelsen rundt klitten, rundt åpningen. Dypp en finger inn, helt inn et par tre fire ganger før du bytter til å stimulere igjen. Sånne ting. Bygg opp med puter under rumpa hennes i misjonær, ALLTID. Lykke til Du virkel veldig belært, og jeg er enig med deg å være tålmodig og ikke for direkte i begynnelsen.. Ellipseform.. kan det beskrives som roterende underliv? Å vente litt før den trekkes ut, er jo deilig for min del også. Rolige bevegelser i begynnelsen som bygger seg opp, da kan man også tungekysse litt og kjæle på hverandres armer. For jo mere erogenen som påvirker hjernen, jo lettere triller orgasmene ut😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4285 Del Skrevet 16. august 2024 Er menn redd for at xn finn en med større kølle og isåfall hvorfor? Anonymkode: 71160...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4286 Del Skrevet 16. august 2024 Eksen, heter det. Anonymkode: 45286...3de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4287 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eksen, heter det. Anonymkode: 45286...3de Oh loooard Anonymkode: 71160...2c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 16. august 2024 #4288 Del Skrevet 16. august 2024 Hvorfor skulle menn vært redd for det? Jeg som kvinne er ikke redd for at eksen finner seg ei med bedre mus 🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4289 Del Skrevet 16. august 2024 2 minutter siden, miSs. said: Hvorfor skulle menn vært redd for det? Jeg som kvinne er ikke redd for at eksen finner seg ei med bedre mus 🤣 Fordi de fleste menn identifiserer seg selv nye om hvordan penisen dems er. Anonymkode: d4722...a72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4290 Del Skrevet 16. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oh loooard Anonymkode: 71160...2c5 Det heter "oh lord" (eller "oh looord") Og hvorfor faen skulle noen bry seg om hva eksen gjør? Hun må gjerne suge en hest for min del. Anonymkode: 7c946...6ca 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 16. august 2024 #4291 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de fleste menn identifiserer seg selv nye om hvordan penisen dems er. Anonymkode: d4722...a72 Da for dem oppføre seg pent da så de ikke blir en eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4292 Del Skrevet 16. august 2024 Mann: Tanken har aldri slått meg. Anonymkode: 80b66...4bc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4293 Del Skrevet 16. august 2024 Når du spør så slår det meg at akkurat det har jeg faktisk aldri tenkt på. Ikke en eneste gang. Det er rart, men sant. Det var litt kjipt å ligge i senga alene og tenke på at hun koste seg med en ny kjæreste, men akkurat penis størrelsen har jeg aldri tenkt på. (Jeg har et greit forhold til egen penis. Tror ikke den er mindre enn andres.) Anonymkode: af707...b49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4294 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når du spør så slår det meg at akkurat det har jeg faktisk aldri tenkt på. Ikke en eneste gang. Det er rart, men sant. Det var litt kjipt å ligge i senga alene og tenke på at hun koste seg med en ny kjæreste, men akkurat penis størrelsen har jeg aldri tenkt på. (Jeg har et greit forhold til egen penis. Tror ikke den er mindre enn andres.) Anonymkode: af707...b49 Hvorfor var det kjipt? Var du ikke over henne? Anonymkode: 71160...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4295 Del Skrevet 16. august 2024 Ja, det hender jeg ikke får sove. Jeg tenker på monster-kuken som pumper eksen full av sperm slik at hun får squirte-orgasme… Vent litt, jeg aner jo ikke hvem de er sammen med og hva de driver med. Never mind. Anonymkode: ec3fc...ea6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. august 2024 #4296 Del Skrevet 16. august 2024 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4297 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor var det kjipt? Var du ikke over henne? Anonymkode: 71160...2c5 Hun ble sammen med en ny samme kveld som der ble slutt mellom oss. Det var ikke helt ferdig bearbeidet, nei. Anonymkode: af707...b49 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4298 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oh loooard Anonymkode: 71160...2c5 Loard? Anonymkode: 45286...3de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 16. august 2024 #4299 Del Skrevet 16. august 2024 Det kunne faktisk ikke bry meg mindre. Hun kunne knulle en med hestekølle, ørten ganger om dagen, med alle de kinky greiene internett vet om, med en eller et halvt fotballlag og få orgasmer som slår inn på seismografen uten at jeg løfter et halvt øyebryn. Hun kunne vasse i pikk, den ene større enn den andre og blitt hjulbeint av all knullinga. Bøtter av sæd både foran og bak. Bra for henne. Unner alle et godt sexliv. Men detaljene angår ikke meg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. august 2024 #4300 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg kunne ikke brydd meg mindre. 1) For det første er det en eks. Jeg ønsker genuint eksen alt godt og håper hun har funnet seg noen med riktig kølledimensjoner for henne, men om den er for stor/liten så er det faktisk hennes problem og ikke mitt. 2) I fare for å høres skrytete ut, så er det uansett statistisk usannsynlig at hun har funnet noen med større utstyr og om hun har det så synes jeg faktisk synd på henne, da min dimensjonene på min kølle var mer en ulempe enn en fordel for henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå