Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å, så lei jeg er av usikre, penisfokuserte menn på kvinneguiden.

De og kvinnehatende incels kan vel ha et eget forum?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går fint! Mannen den sitter på og kjemien mellom oss er 100 ganger viktigere. Dette er helt sant, men åpenbart vanskelig for menn med komplekser å forstå. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste på menn er nok penis. Så da jeg og eks gikk fra hverandre og jeg møtte han jeg nå er gift med, spurte min eks kun om hans penisstr. Og siden jeg ikke svarte, kokluderte han med at den ikke var bra. For hadde den vært bra, hadde jeg som kvinne sagt det 😆 Eks mente at hans var best med sine lange cm.  Så naturlig bra, så det er nok å dytte den inn og ut som de gjør på filmer, og da skal parter gå i fistel pga orgasme pga egodytting.

Anonymkode: 702b0...358

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virker som et håpløst opplegg. Hvis dere er vant til å bli fylt opp med stor penis, da må det da bli vanskelig å bli tilfredsstilt av en liten.. 

Hvordan takler dere dette? 

Anonymkode: 1d1e3...aaf

Jeg har opplevd motsatt.

jeg hadde en kjæreste som hadde for stor penis til at sexen funket mellom oss. Selv med masse oppvarming, glidemiddel osv, så ble det bare ubehagelig. Vi kunne heller aldri ha spontan sex.. håpløst prosjekt egentlig. Jeg hadde aldri følelsen av å være tilfredstilt seksuelt..aldri.

Med han jeg ble sammen etterpå, så kunne jeg endelig nyte sex igjen.

Samtidig Skjønner jeg ikke helt hva du mener med følelse av å bli «fylt opp»? Har aldri følt meg «fylt opp» av en penis uansett hvor stor eller liten den er😅.

Har heller aldri hørt noen venninner brukt dette uttrykket.

Anonymkode: eff89...c24

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er det virkelig ingen mann som klarer å holde seg i samletråden?

Anonymkode: 04841...7eb

Finnes det en samletråd for oss småtasser?  :slurk:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 7.6.2022 den 14.19):

Det opprettes mange tråder om penisstørrelser på seksualitetsforumet Moderatorteamet har derfor besluttet å opprette en egen tråd for dette for å ikke forstyrre underforumet med mange likelydende tråder om dette temaet. 

Denne tråden kan derfor brukes til å diskutere alt man lurer på angående penisstørrelser.

Jeg lurer på hvor mange menn er det som svarer her når det er damer som kun bør svare

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil veldig gjerne høre fra andre kvinner (og menn med små peniser) som har vært i langvarig forhold. Selv ble jeg seksuelt aktiv da jeg var i et fast forhold da jeg var 14, og boka HOT SEX ble bibelen min. Gjennom livet har jeg vel hatt rundt 40 sex-partnere, og sex har vært en utrolig viktig kilde til å få blåst ut frustrasjon og kjenne tilknytning og nærhet.

Nå er jeg 38, og har møtt en mann jeg tror jeg kunne tilbragt livet med. Men, han har den minste penisen jeg har vært med, og de minste ballene. Jeg aner ikke mine arme råd, fordi jeg ikke tenner på penisen hans så byr det meg imot å suge han. Det er heller ikke særlig fristende å ha sex. Han har ikke vært åpen om at han ikke har så mye seksuell erfaring heller. Hadde han i det minste vært det. Så jeg er nødt til å ha opplæring med han og det byr på veldig mye frustrasjon. Føler meg slem og kjip.

Han vurderer å få fyllt inn fett i penisen, noe han har vurdert lenge før jeg kom inn i bildet. Har noen erfaring med dette? Eller å ha hatt store sexpartnere før og opplever at sex er utrolig viktig for dem, og møtt en drømmemann med liten penis?

Allerede etter litt over ett år har jeg fantasier om å ha sex med noen med større penis. Selv om jeg de siste 8 årene ikke har hatt mer enn noen få partnere og ikke hatt det store behovet for sex. Så er det som en del av meg blir borte. Når jeg ikke har tiltrekningen forsvinner deg primale, dyriske seksuelle siden av meg  som fikk meg til å fortape meg selv i nytelse og connection.

Det er bare så utrolig trist, og erfaringer, tips eller anektdoter er veldig satt pris på <3

Anonymkode: b0b4b...fc8

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil aldri forstå meg på kvinner som klager på en mann sin penis 🙄 Det er virkelig ikke mannen sin feil at den er liten.... 🙄 

La mannen gå, hvis man ikke kan leve med at han har liten penis. La han finne noen som setter pris på hele han 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse snakker vi om? Og hva er minstemålet du godtar. Jeg tenkte i tilfelle han skulle prøve å forstørre den 

Anonymkode: 7e24c...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett inn i penisen? 🤣

Anonymkode: 8a2f4...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg i målgruppen som du ønsker svar fra, men "tror jeg kunne tilbragt livet med"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil veldig gjerne høre fra andre kvinner (og menn med små peniser) som har vært i langvarig forhold. Selv ble jeg seksuelt aktiv da jeg var i et fast forhold da jeg var 14, og boka HOT SEX ble bibelen min. Gjennom livet har jeg vel hatt rundt 40 sex-partnere, og sex har vært en utrolig viktig kilde til å få blåst ut frustrasjon og kjenne tilknytning og nærhet.

Nå er jeg 38, og har møtt en mann jeg tror jeg kunne tilbragt livet med. Men, han har den minste penisen jeg har vært med, og de minste ballene. Jeg aner ikke mine arme råd, fordi jeg ikke tenner på penisen hans så byr det meg imot å suge han. Det er heller ikke særlig fristende å ha sex. Han har ikke vært åpen om at han ikke har så mye seksuell erfaring heller. Hadde han i det minste vært det. Så jeg er nødt til å ha opplæring med han og det byr på veldig mye frustrasjon. Føler meg slem og kjip.

Han vurderer å få fyllt inn fett i penisen, noe han har vurdert lenge før jeg kom inn i bildet. Har noen erfaring med dette? Eller å ha hatt store sexpartnere før og opplever at sex er utrolig viktig for dem, og møtt en drømmemann med liten penis?

Allerede etter litt over ett år har jeg fantasier om å ha sex med noen med større penis. Selv om jeg de siste 8 årene ikke har hatt mer enn noen få partnere og ikke hatt det store behovet for sex. Så er det som en del av meg blir borte. Når jeg ikke har tiltrekningen forsvinner deg primale, dyriske seksuelle siden av meg  som fikk meg til å fortape meg selv i nytelse og connection.

Det er bare så utrolig trist, og erfaringer, tips eller anektdoter er veldig satt pris på ❤️

Anonymkode: b0b4b...fc8

Jeg tror du forstår selv at det der ikke går i lengden.. tror du må avtale åpent forhold eller bytte mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette er nok individuelt. Det er sikkert mange kvinner som er nysgjerrige på stor pikk, meg inkludert. Nå har jeg hatt min snille, kjekke og gode mann i 20 år og ville aldri i livet ha byttet han ut pga pikken hans 😄 han har 17 cm så den er ikke altfor liten, men 17cm er vel heller ikke akkurat stor, men den gjør jobben fint siden den også er tykk. Skulle selvfølgelig vært spennende å prøve en på 20cm+, men det kommer ikke til å skje. Jeg kan nok ikke klage 

Anonymkode: e5750...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt under 23 cm er mikrokuk og altfor lite. 

Anonymkode: b72be...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Akkurat dette er nok individuelt. Det er sikkert mange kvinner som er nysgjerrige på stor pikk, meg inkludert. Nå har jeg hatt min snille, kjekke og gode mann i 20 år og ville aldri i livet ha byttet han ut pga pikken hans 😄 han har 17 cm så den er ikke altfor liten, men 17cm er vel heller ikke akkurat stor, men den gjør jobben fint siden den også er tykk. Skulle selvfølgelig vært spennende å prøve en på 20cm+, men det kommer ikke til å skje. Jeg kan nok ikke klage 

Anonymkode: e5750...ffc

17 cm er "bare" 20% lenger enn snittet. 

Som mann med 20+ kan jeg si av erfaring at det ikke er bare lykkelige gatan med lang, men, ja det er ikke en ulempe at den er betydelig tykkere enn snittet.

Så er det da om dere kvinner deler regningen for fetinjeksjon i luren? Det er jo for deres del at kuken må på bordet hos kirurgen. 

50/50 eller ingenting😉

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkelse før lengde! 
Men for tykk er bare sårt og for lang er bare styrete. For lang er faktisk bare vondt!

Anonymkode: f0311...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Vi leser og hører at det er ok å ha en liten penis, og man heller bør fokusere på å lære å bruke den. Jeg har en liten penis, men innenfor «normalen» , den er ca 10-11 cm. Den er svært hard erigert; og det er kanskje en fordel, men også en ulempe. Den står rett opp erigert; og med så hard penis erigert så kan den ikke bøyes ned ved samleie. Jeg kan derfor ikke direkte «jukke» ut og inn, men jeg må jukke «opp og ned» om dere skjønner…

Er det flere som har set slik?

Hvordan kan jeg da «lære å bruke den»?

Hva ligger egentlig i dette  utrykket?

Anonymkode: 51843...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det noen menn eller kvinner her som har erfaring med penisforstørrelse? 

Ser det bedre ut?

Ble den større?

Ble sexen bedre?

Komplikasjoner?

Hva bør jeg tenke på?

Er det verdt pengene?

Anonymkode: 50fec...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei!

Er det noen menn eller kvinner her som har erfaring med penisforstørrelse? 

Ser det bedre ut?

Ble den større?

Ble sexen bedre?

Komplikasjoner?

Hva bør jeg tenke på?

Er det verdt pengene?

Anonymkode: 50fec...841

Det er umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei

Vi leser og hører at det er ok å ha en liten penis, og man heller bør fokusere på å lære å bruke den. Jeg har en liten penis, men innenfor «normalen» , den er ca 10-11 cm. Den er svært hard erigert; og det er kanskje en fordel, men også en ulempe. Den står rett opp erigert; og med så hard penis erigert så kan den ikke bøyes ned ved samleie. Jeg kan derfor ikke direkte «jukke» ut og inn, men jeg må jukke «opp og ned» om dere skjønner…

Er det flere som har set slik?

Hvordan kan jeg da «lære å bruke den»?

Hva ligger egentlig i dette  utrykket?

Anonymkode: 51843...f57

Tror dette bare er en fordel. Da kan du stimulere klitoris mye bedre enn de som har "rett fram"-penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...