Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 12.14):

Reaksjonen er som regel at de blir sjokkert/overrasket, ikke at de blir kåte av det. 

Anonymkode: 61839...8f1

Jeg opplever at jenter veldig ofte blir utvilsomt kåte. Men er kjekk og trent da. Tror det er kombinasjonen. 

De setter seg på fanget mitt. Bøyer seg noen foran meg med rumpa opp ganske demnstrativt.. noe jeg er litt vel svak for helt ærlig. 

Noen sier bare wow eller oi med veninner på tbane eller ved badevannet. Er badevakt og opplever dette mange ganger daglig. Sjefen min er tydelig interessert og mange menn litt sure. Pe is misunnelse.  Noen menn smiler og det liker jeg da det viser mannlighet. Nære venninner rett og slett glaner innimellom på den og med litt alkohol har jeg hørt litt som at "jeg har så lyst å bare prøve en gang" frustrert pga hun hadde kjæreste. "Katten min liker at to koser han samtidig" og på nachspiel "jeg får bare drømme om det da" ei venninne benytter ofte muligheten til å sitte på meg og gni den opp mellom der. 

Umulig å ikke bli større der nede da. Instinkt. Så vanskelig for meg å tro at dere jenter ikke bryr dere om det noe som helst. Ihvertfall halvparten gjør det.  Bare ærlig og oppriktige opplevelser her. Men er ikke en player og leker ikke med følelser helst. 

Er ikke en overfladisk fyr i det hele tatt. Og fokus på det er det utvilsomt jenter som har gitt meg. Uten at noen har skylden her. 

Men utifra endel kommentarer her så har jeg nesten og faktisk har blitt litt skamfull for å ha en større penis en det som er normalt.  Kjipt da jeg håpte på oppmuntring på det mentale i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommerfugl.T skrev (På 22.6.2024 den 11.59):

Jeg mener ihvertfall at størrelsen har noe å si. Kjenner den ikke så godt hvis den er for liten. Jeg liker litt størrelse på den.

Wohoo. Ærlig talt da så mange andre sier det ikke har noe å si.  Hvordan en bruker.  Bla bla. Joda. 

Men trengte personlig dette innlegget her. Begynte å vurdere penis reduksjon her. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 20.58):

Klart hun trodde det. Han før deg hadde jo 30 cm = 20 cm.

Anonymkode: b6259...107

Målestokken til mange starter på 10 cm tror jeg. Lol

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cor Cubiculum skrev (På 23.6.2024 den 17.28):

Du aner ikke hvor feil du tar. Jeg har såpass der nede at jeg må bestille kondomer på nett for å få fatt i store nok. Har fått masse gode tilbakemeldinger på både hvordan den ser ut og hvordan den brukes. Likevel synes jeg det er vulgært å kle seg slik at penis framheves på den måten noen tydeligvis synes er skikkelig stas. Det er egentlig ikke så fryktelig langt unna dickpics i mine øyne. Skikkelig sleazy... 

Enig, det er litt sleezy. 
Og jeg tror ærlig talt de fleste kvinner vil være enig i at den godt kan gjenmes litt i det offentlige rom. Ikke nødvendig å presse bulen sin på andre.

Anonymkode: d7a50...9a4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 16.37):

"hilsen sjalu mann med liten penis"

Hvis du hadde hatt en skikkelig kølle hadde du nok tenkt annerledes ;) 

Anonymkode: 65b8c...0fb

Enig. Min penis er ca. 12 cm lang og 12 cm tykk i slapp tilstand (vanlig romtemperatur). Det har medført at enkelte kvinner tror jeg har ereksjon selv om den er helt slapp. Det skjedde bl.a. hos en fysioterapaut, som brydd dekket til skrittet med et pledd etter at jeg snudde meg rundt på ryggen for at hun skulle massere overkroppen. Hadde på meg helt vanlige jeans, verken trange eller baggy.

Ler litt av "shower" versus "grower". Vil tro de fleste i førstnevnte kategori også har en stor erigert penis. Min erigerte penis er 16 cm lang og 15 cm i omkrets. Førnøyd med tykkelsen. Lengdemessig kunne den gjerne kunne ha vært +1-2 cm.

Anonymkode: 49ec5...fcd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig. Min penis er ca. 12 cm lang og 12 cm tykk i slapp tilstand (vanlig romtemperatur). Det har medført at enkelte kvinner tror jeg har ereksjon selv om den er helt slapp. Det skjedde bl.a. hos en fysioterapaut, som brydd dekket til skrittet med et pledd etter at jeg snudde meg rundt på ryggen for at hun skulle massere overkroppen. Hadde på meg helt vanlige jeans, verken trange eller baggy.

Ler litt av "shower" versus "grower". Vil tro de fleste i førstnevnte kategori også har en stor erigert penis. Min erigerte penis er 16 cm lang og 15 cm i omkrets. Førnøyd med tykkelsen. Lengdemessig kunne den gjerne kunne ha vært +1-2 cm.

Ingen grunn til å le av grower vs shower.

Din penis øker med 4 cm erigert, min øker med 10. Grower vs shower.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 5.35):

Enig, det er litt sleezy. 
Og jeg tror ærlig talt de fleste kvinner vil være enig i at den godt kan gjenmes litt i det offentlige rom. Ikke nødvendig å presse bulen sin på andre.

Blir litt dumt å alltid gjemme den og som om jeg burde skamme meg.  Men heller ikke hvite tights uten bokser shorts under. Elsker Lee jeans. De rette med stretch. 

Siste turen på mono før de la ned var det ei jente som gnikket seg på meg da. Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Synes den høres helt perfekt ut jeg. Hetro men ut ifra mange kommentarer fra kvinner her. Endel opplever etter det jeg har lest at lange gjør vondt og omtrent normal lengde er best.  Sier endel da.  Tykkelsen er tror jeg personlig viktigere faktisk så den høres litt tykkere ut som sikkert de følsomme her kanskje klarer med ei kanne med olje. (Neida jenter 4 small) ;)

Mye snakk om lengde. Men Tykkelse er vel isåfall bedre enn tynn og lang? 

Har tilfeldigvis en venn som viste peniser som er store men stygge. Æsj. Var j3g dame så heller mindre og fin en stor og rar og stygg.. Btw i really don't care so.. fuck em all...

if u want.  🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Min penis er det som kalles grower, og den er i tillegg liten generellt sett. Når den er helt slapp så trekker den seg kraftig sammen slik at den nesten blir «hard og kompakt» og som en liten klump. 

Dette er skikkelig ubehagelig fordi for det første så kjenner jeg det godt og får en konstant påminnelse på hvor liten den er, og er fysisk sett ubehagelig, det føles nesten som at den har krampe. I tillegg til dette så er det vanskelig når jeg skal tisse fordi er «hard og kompakt» og da ikke henger ned, men peker rett fram…

Er det noen andre som har det slik?

Anonymkode: 4bc21...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei! Min penis er det som kalles grower, og den er i tillegg liten generellt sett. Når den er helt slapp så trekker den seg kraftig sammen slik at den nesten blir «hard og kompakt» og som en liten klump. 

Dette er skikkelig ubehagelig fordi for det første så kjenner jeg det godt og får en konstant påminnelse på hvor liten den er, og er fysisk sett ubehagelig, det føles nesten som at den har krampe. I tillegg til dette så er det vanskelig når jeg skal tisse fordi er «hard og kompakt» og da ikke henger ned, men peker rett fram…

Er det noen andre som har det slik?

Anonymkode: 4bc21...cfd

Hvis ting er ubehagelig kan man gjerne snakke med sin fastlege, eller sende et anonymt spørsmål om det til en av disse legetjenestene som finnes på nett.

Men generelt kommer peniser i uendelig mange former og fasonger. En god del menn har en grower som i slapp tilstand nesten forsvinner, men som også kan vokse til ulike lengder og fasonger. Det er ingen fasit for hvordan den skal se ut.

Jeg har også en skikkelig grower. Den kan skrumpe til veldig liten særlig hvis det er kaldt eller bare hvis det går lang tid. Jeg tror folk flest, og potensielle partnere, har fått med seg at fenomenet grower finnes og at det skjer forandringer her som kan gi overraskelser. Vær stolt av den kroppen du har! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 22.27):

Det trenger du ikke 😄 Du har i utallige svar i det siste skrevet at du er større enn de aller fleste menn. Tolker det som selvskryt, men skryte får du gjerne gjøre for min del. Størrelsen er det lite å gjøre med. Man får leve med, og bruke det man har fått tildelt.

Anonymkode: 452c3...c80

Det er mulig.  Jeg velger å være glad for det og tar det ikke for gitt.  Men er lidenskapelig person. Så alt andre kommer før utseende og evt utstyret. Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 10.06):

Rart det der.  Hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 10.06):

Fra 3 cm til 13 cm? Hvor mye i omkrets?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er kvinne, og har lest at mange foretrekker en lang penis typ 20 cm, om de kan få det. Mener dere virkelig det? Og eventuelt hvorfor? Kjærestene mine har variert veldig, og han med minst har kanskje hatt typ 13 cm, og største ca 20. For meg har det vært ingen forskjell mtp nytelse. Min nåværende kjæreste er ganske gjennomsnittlig, ca 14 cm. Og i mange stillinger må jeg holde han igjen fordi han bunner. Så bryr dere dere virkelig om lende på penis? Snakker såklart ikke om mikropeniser som jeg skjønner kan være er problem, men helt normale peniser.

Anonymkode: 5a1f0...648

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor har du lest at mange kvinner foretrekker lang penis?

Anonymkode: 911a3...f81

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har sannsynligvis lest alle trådene på kvinneguiden skrevet av menn.

Anonymkode: aaaaf...707

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Foretrekker ingen lang penis. Føles ikke godt å ha noe som stanger langt opp i livmoren. Får bare menstrasjonssmerter av det.

Anonymkode: 851a5...427

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. 15 cm er best. Tykkelse er bedre enn lengde 

Anonymkode: e3ac1...37b

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Her på kvinneguiden blant annet 😆

Anonymkode: 5a1f0...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...