MicoH01 Skrevet 12. juni #3501 Del Skrevet 12. juni MicoH01 skrev (2 minutter siden): Oki AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt for stort for meg. Er bare ubehagelig Anonymkode: eca75...af3 Ikke spesielt lang da. Kanskje over middels i Norge i følge statistikken her. Tror jeg. Måler ikke så ikke sikker. Men er veldig tykk og tung når hard. Henger veldig. Er det av betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3502 Del Skrevet 12. juni MicoH01 skrev (Akkurat nå): Null stress for meg altså. Men erfaringer er at lengde kan gjøre vondt og krever rolig start og eventuelt opplevelse. Men tykkelsen har endel mer å si Har prøvd stor, rundt 20. Er bare ubehagelig. Og man trenger iallefall ikke høy IQ for å ha humor. Synes mange såkalte intelligente har lite humor. Og har for store tanker om egen fortreffelighet Anonymkode: eca75...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12. juni #3503 Del Skrevet 12. juni Elaine Marley skrev (På 7.6.2022 den 14.19): Det opprettes mange tråder om penisstørrelser på seksualitetsforumet Moderatorteamet har derfor besluttet å opprette en egen tråd for dette for å ikke forstyrre underforumet med mange likelydende tråder om dette temaet. Denne tråden kan derfor brukes til å diskutere alt man lurer på angående penisstørrelser. Jeg lurer på hvor mange menn som svarer på dette her. er ikke det her spørsmål til damer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3504 Del Skrevet 12. juni MicoH01 skrev (16 minutter siden): Ikke spesielt lang da. Kanskje over middels i Norge i følge statistikken her. Tror jeg. Måler ikke så ikke sikker. Men er veldig tykk og tung når hard. Henger veldig. Er det av betydning? Henger? Anonymkode: eca75...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 12. juni #3505 Del Skrevet 12. juni (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Henger? Anonymkode: eca75...af3 Er spesielt tykk den så blir nok relativt tung når jeg er nær og blir fullt erigert. Om det er noe å vite.... 🤭 Endret 13. juni av MicoH01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 12. juni #3506 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har prøvd stor, rundt 20. Er bare ubehagelig. Og man trenger iallefall ikke høy IQ for å ha humor. Synes mange såkalte intelligente har lite humor. Og har for store tanker om egen fortreffelighet Anonymkode: eca75...af3 Som sagt. Definer intelligens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3507 Del Skrevet 12. juni Liker ikke for stort. Det er mest menn som er opptatt av lengde. En middels penis på et fint menneske er det jeg foretrekker. Anonymkode: 9ba07...4fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manngjest Skrevet 13. juni #3508 Del Skrevet 13. juni Gutter , tenk på hennes orgasme før du tenker på din egen og bli flink med tungen, da kommer du langt uansett størrelse 😄 hilsen en mann på 40 som har vært litt rundt på damerfronten ( og forøvrig har en helt normal penis på litt over 15) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 13. juni #3509 Del Skrevet 13. juni Skulle ønske jeg var normal og ikke på dette forumet litt.. 😵💫😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 13. juni #3510 Del Skrevet 13. juni Ok. For å klarifisere min personlige intensjon som mann. Jeg er definitivt ikke her for å sammenligne lengde osv. Da hadde jeg tatt fram målebånd. Så snakker definitivt ikke for alle mannfolk her. Tydeligvis... Men er endel psykologi rundt temaet som få plukker opp. Blir litt oppgitt og har ikke mange svar men mindre tid nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 13. juni #3511 Del Skrevet 13. juni manngjest skrev (3 timer siden): Gutter , tenk på hennes orgasme før du tenker på din egen og bli flink med tungen, da kommer du langt uansett størrelse 😄 hilsen en mann på 40 som har vært litt rundt på damerfronten ( og forøvrig har en helt normal penis på litt over 15) Sant nok dette mr. Men foretrekker hender begge veier da. Lol 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3512 Del Skrevet 13. juni MicoH01 skrev (6 timer siden): Er spesielt tykk den så blir nok relativt tung når jeg er nær og blir fullt erigert. Om det er noe å vite.... 🤭 Høres bare ubehagelig ut for meg. Klarer ikke å slappe av under sex når utstyr er så stort. Liker som sagt ca 11-15 cm lang og passe tykk. Og jeg har født 2 barn, hvor den ene var over 5 kilo. Anonymkode: eca75...af3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 13. juni #3513 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres bare ubehagelig ut for meg. Klarer ikke å slappe av under sex når utstyr er så stort. Liker som sagt ca 11-15 cm lang og passe tykk. Og jeg har født 2 barn, hvor den ene var over 5 kilo. Anonymkode: eca75...af3 Det er godt vi kan velge selv da. 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3514 Del Skrevet 13. juni sitry skrev (På 11.6.2024 den 18.46): Det er ikke størrelsen det kommer an på, men om du kan bruke den riktig. 🥵 Sier ingen når de får oppleve hvor kjedelig en liten 15cm penis er. Anonymkode: 65b8c...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3515 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sier ingen når de får oppleve hvor kjedelig en liten 15cm penis er. Anonymkode: 65b8c...0fb Digger en penis på den størrelsen. Har prøvd store, flere ganger. Bare klarer ikke Anonymkode: eca75...af3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3516 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 8.11): Sier ingen når de får oppleve hvor kjedelig en liten 15cm penis er. Anonymkode: 65b8c...0fb Ikke alle har verdens slappeste dåse. Anonymkode: 1c015...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3517 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 7.35): Høres bare ubehagelig ut for meg. Klarer ikke å slappe av under sex når utstyr er så stort. Liker som sagt ca 11-15 cm lang og passe tykk. Og jeg har født 2 barn, hvor den ene var over 5 kilo. Anonymkode: eca75...af3 Enig, men 11 cm? Det er superlite. 14 er vel OK. Anonymkode: 1c015...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3518 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Enig, men 11 cm? Det er superlite. 14 er vel OK. Anonymkode: 1c015...b5c Enig, men 14 cm? Det er jo kjedelig normalt. 20+ er vel BEDRE. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3519 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Enig, men 14 cm? Det er jo kjedelig normalt. 20+ er vel BEDRE. Anonymkode: b6259...107 Troll Anonymkode: d7a50...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3520 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Troll Anonymkode: d7a50...9a4 Troll gjenkjenner troll. Jeg svarte trollet med et trolleinnlegg. Trolljegern. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå