AnonymBruker Skrevet 5. juni #3421 Del Skrevet 5. juni Ja Anonymkode: aa44d...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3422 Del Skrevet 5. juni Jeg var sammen en med en penis på ca 10 cm i err tillst og han ga meg mange deilige orgasmer. Vet ikke hva det var men den kom akkurat borti min indre klitoris så det funket. Anonymkode: 484a3...b32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3423 Del Skrevet 5. juni Da måtte han vært rik og gavmild isåfall. Anonymkode: 5242d...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3424 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Joda, men alt under 15 cm, la oss være ærlige er vel altfor lite? Anonymkode: b7749...51b Nei, alt over er for stort. Men nærmere 10 er for lite. Vil si 13-14 er perfekt Anonymkode: 76c2b...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3425 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Joda, men alt under 15 cm, la oss være ærlige er vel altfor lite? Anonymkode: b7749...51b Hvorfor det?? Hva er gjennomsnittet egentlig? Hvor mange menn er det egentlig som har en penis lenger enn 15 cm? Jeg aner ikke hvor lang peisen til annen min er men det bryr meg uansett midt i ryggen, da han har en fantastisk tunge og da jeg er en av de 90 % av verdens kvinner som uansett ikke klarer å få orgasme ved penetrering. Anonymkode: 7b6ea...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3426 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var sammen en med en penis på ca 10 cm i err tillst og han ga meg mange deilige orgasmer. Vet ikke hva det var men den kom akkurat borti min indre klitoris så det funket. Anonymkode: 484a3...b32 Indre klitoris? 🧐 Anonymkode: 20060...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 5. juni #3427 Del Skrevet 5. juni Jeg involverer meg ikke med de som har for liten eller for stor. Så er ingen fare for at jeg begynner å elske en med uønsket størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3428 Del Skrevet 5. juni Nei, ikke for min del. Dersom alt annet i forholdet fungerer, så er ikke det noen dealbreaker. Personlige egenskaper, kjemi og kompabilitet er avgjørende. Når det øvrige fungerer, er slike ting av liten betydning. Anonymkode: 09be7...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3429 Del Skrevet 5. juni Hadde virkelig ikke betydd noe som helst for meg. Beste sexen jeg har hatt var med en som hadde på grensen til mikropenis. Han var helt sinnssyk med både fingre og tunge. Så fikk de sterkeste serieorgasmene jeg noen gang har hatt🙈 Er nå sammen med en med over gjennomsnittet stor penis. Ganske langt fra å nå de samme orgasmene😅 Anonymkode: a1fff...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3430 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde virkelig ikke betydd noe som helst for meg. Beste sexen jeg har hatt var med en som hadde på grensen til mikropenis. Han var helt sinnssyk med både fingre og tunge. Så fikk de sterkeste serieorgasmene jeg noen gang har hatt🙈 Er nå sammen med en med over gjennomsnittet stor penis. Ganske langt fra å nå de samme orgasmene😅 Anonymkode: a1fff...fc6 Tror menn med stor tror at dét er nok. Nei, det er ikke nok. Ofte er det vondt Anonymkode: 76c2b...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3431 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): La oss si du elsker personen, han er kjekk, bra personlighet, ja du klarer ikke og slutte og tenke på han. HVOR viktig er penisstr? La oss si han har en på 13-15 cm, altså middels/litt under, tykkelsen er også normal, ikke tynn/tjukk. Så penisen er ikke noe monster. Dealbreaker eller ikke. Vær helt ærlige. Anonymkode: b7749...51b Liker en stor og hard en. En som fyller meg opp. Ikke en halvslapp liten penis. Med det sagt så er det viktigste at du er flink med tungen og hender og ellers i sengen enn størrelsen! Å bry seg om den andres nytelse! Anonymkode: 8d55e...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mionaS Skrevet 5. juni #3432 Del Skrevet 5. juni Ikke en dealbreaker for meg. Men om den er veldig liten, så tror jeg at det kunne blitt ett problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3433 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): La oss si du elsker personen, han er kjekk, bra personlighet, ja du klarer ikke og slutte og tenke på han. HVOR viktig er penisstr? La oss si han har en på 13-15 cm, altså middels/litt under, tykkelsen er også normal, ikke tynn/tjukk. Så penisen er ikke noe monster. Dealbreaker eller ikke. Vær helt ærlige. Anonymkode: b7749...51b 13-15cm er snittet i Norge. Helt normal størrelse. Anonymkode: 8f4ed...86f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3434 Del Skrevet 5. juni Kan ikke elske noen med liten penis. Anonymkode: 3282a...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3435 Del Skrevet 5. juni Jeg synes 13-15 er en fin størrelse. Jeg har ligget med større og mindre. Den minste jeg har vært borti var ca. 11 cm og tynn, men han er den som har vært nærmest til å få meg til å komme til nå. Sex er mer enn bare penetrering. Anonymkode: f3456...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3436 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Joda, men alt under 15 cm, la oss være ærlige er vel altfor lite? Anonymkode: b7749...51b Nei, kjæresten min sin er 13-14 og PERFEKT 🤩 Anonymkode: 38b21...c87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3437 Del Skrevet 5. juni Jeg har ligget med kanskje tjue menn. Skulle tro at det var stor variasjon på størrelse, men helt ærlig, nei. Alle har vært normale. De som gjør noe ekstra er de man husker. Kaninene, altså de som bare knuller på i høyt tempo er de verste😂 Anonymkode: fe7c9...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3438 Del Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): La oss si du elsker personen, han er kjekk, bra personlighet, ja du klarer ikke og slutte og tenke på han. HVOR viktig er penisstr? La oss si han har en på 13-15 cm, altså middels/litt under, tykkelsen er også normal, ikke tynn/tjukk. Så penisen er ikke noe monster. Dealbreaker eller ikke. Vær helt ærlige. Anonymkode: b7749...51b Nei jeg gir f jente 22år Anonymkode: 34bfa...ee0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 5. juni #3439 Del Skrevet 5. juni svartkatt skrev (42 minutter siden): Jeg involverer meg ikke med de som har for liten eller for stor. Så er ingen fare for at jeg begynner å elske en med uønsket størrelse. Hvor stor er for stor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3440 Del Skrevet 5. juni Kunne fint fungert for meg så lenge kjemien ellers var deilig på soverommet. Mye værre med de som har så stor at de tror de ikke trenger å lære seg hvordan de bruker den. Anonymkode: 8a241...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå