AnonymBruker Skrevet 31. mai #3361 Del Skrevet 31. mai 35 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner bør ha såpass nette og små hender at det er så vidt de greier å gripe hele omkretsen til penis med en hånd. Litt turn-off med en dame med svære hender.. Anonymkode: 145fd...6bf Jeg har alltid hatt en teori om at dette er årsaken til at mange menn elsker bittesmå damer. At pikkene deres ser større ut når de hpndteres av små hender, og når den går inn og ut av en liten mus 🙄 Anonymkode: 67090...34a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3362 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kvinner bør ha såpass nette og små hender at det er så vidt de greier å gripe hele omkretsen til penis med en hånd. Litt turn-off med en dame med svære hender.. Anonymkode: 145fd...6bf Eller så er små peniser turn off? Damer har sjeldent svære hender Anonymkode: d006a...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3363 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kvinner bør ha såpass nette og små hender at det er så vidt de greier å gripe hele omkretsen til penis med en hånd. Litt turn-off med en dame med svære hender.. Anonymkode: 145fd...6bf Dette sier kjæresten min er digg, at jeg har små hender og det tenner han å se hvor stor kuken hans ser ut i hendene mine 😇 Menn å størrelse på den tissefanten altså... 😇 Anonymkode: 25f48...a32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3364 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kvinner bør ha såpass nette og små hender at det er så vidt de greier å gripe hele omkretsen til penis med en hånd. Litt turn-off med en dame med svære hender.. Anonymkode: 145fd...6bf Dette kommer også an på penisen Anonymkode: e8242...809 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3365 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har alltid hatt en teori om at dette er årsaken til at mange menn elsker bittesmå damer. At pikkene deres ser større ut når de hpndteres av små hender, og når den går inn og ut av en liten mus 🙄 Anonymkode: 67090...34a Er nok litt sannhet i dette ja. Selv hadde jeg sex med et par damer i orienten for mange år siden. Små nette damer med små hender. Ble veldig tent av det husker jeg. I dag har jeg en norsk kone med større hender. Ikke så store at det er turnoff. Men endel større en de to damene fra orienten. Anonymkode: 145fd...6bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3366 Del Skrevet 31. mai Ehh, min mann har stor penis. Jeg har aldri målt omkretsen, men vet at lengden er rett over 20 cm og omkretsen står veldig i stil til den sånn rent visuelt. Jeg har helt vanlige kvinnehender, mye mindre hender enn han, men klarer fortsatt å gripe rundt. Riktignok ikke med god margin, but still. Anonymkode: 76833...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 31. mai #3367 Del Skrevet 31. mai Kam såvidt gripe rundt min så tommelen toucher langfingeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3368 Del Skrevet 31. mai Under gjennomsnittet størrelse på hender, over gjennomsnittet størrelse på penis, men foresatt null problem å ta fingrene rundt Anonymkode: 5cee3...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3369 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ehh, min mann har stor penis. Jeg har aldri målt omkretsen, men vet at lengden er rett over 20 cm og omkretsen står veldig i stil til den sånn rent visuelt. Jeg har helt vanlige kvinnehender, mye mindre hender enn han, men klarer fortsatt å gripe rundt. Riktignok ikke med god margin, but still. Anonymkode: 76833...00c Sikkert borti 30 cm. Anonymkode: c2ae4...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3370 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Under gjennomsnittet størrelse på hender, over gjennomsnittet størrelse på penis, men foresatt null problem å ta fingrene rundt Anonymkode: 5cee3...3ee Kanskje du ikke har så små hender som du tror. Anonymkode: 161bd...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 31. mai #3371 Del Skrevet 31. mai 3 hours ago, AnonymBruker said: Eller så er små peniser turn off? Damer har sjeldent svære hender Anonymkode: d006a...de5 Med mindre de ikke er biologiske damer😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3372 Del Skrevet 3. juni Er det nedtur å suge en liten? Menn som har liten er jo menn som er nede på rangstigen alla høyde, vil si begge er sidestilt i viktighet. Er det slik at du som kvinne føler deg mislykket eller underdadig om du suger en liten penis? Anonymkode: a4a9e...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3373 Del Skrevet 3. juni Hvor liten er liten? For å være helt ærlig: Det er nedtur å oppdage at en man er stormforelsket i har micropenis, men det er jo en del forskjell på å ha det og på det å "bare" ha litt under middels. Sistnevnte går aldeles greit så lenge resten av mannen er bra. Anonymkode: 8a9f1...dc7 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 3. juni #3374 Del Skrevet 3. juni Nedtur og nedtur ..... Det er ikke helt det samme, om jeg skal være ærlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3375 Del Skrevet 3. juni Kan ærlig talt ikke svare helt på det. Men jeg vil tro det ja at det ikke er så gøy. Har aldri suget noen som er "liten". Har kun gitt oralsex til menn jeg har vært i forhold med og vært glad i og ingen av de har vært "små". Men kan si at jeg har hatt ONS med menn som har vært mindre nedentil og det er ganske nedtur å ha sex med. Folk kan si det alt de vil at det handler ikke om størrelse for å ha god sex, men det gjør faktisk det. Det har ganske mye å si. Som dame vil jeg ha en mellomting. Ikke for liten og ikke for stor. Er mannen for liten så føler man mindre ved samleie, mannen treffer ikke langt nok inn til å treffe og stimulere G-punkt. Og å prøve å ri en mann med liten penis er håpløst og irriterende. Man føler man såvidt kan bevege seg før den bare detter ut. På den andre siden er sex med en mann med veldig stor penis heller ikke behagelig, da treffer de for langt inn slik at de støter borti livmortappen. Og det gjør vondt. Anonymkode: 3fc1f...38b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3376 Del Skrevet 3. juni Ja. Anonymkode: c2f0b...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3377 Del Skrevet 3. juni Nei, mindre enn snittet er helt innafor. Mindre sjanse for å brekke seg! Anonymkode: d4ad5...63a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3378 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan ærlig talt ikke svare helt på det. Men jeg vil tro det ja at det ikke er så gøy. Har aldri suget noen som er "liten". Har kun gitt oralsex til menn jeg har vært i forhold med og vært glad i og ingen av de har vært "små". Men kan si at jeg har hatt ONS med menn som har vært mindre nedentil og det er ganske nedtur å ha sex med. Folk kan si det alt de vil at det handler ikke om størrelse for å ha god sex, men det gjør faktisk det. Det har ganske mye å si. Som dame vil jeg ha en mellomting. Ikke for liten og ikke for stor. Er mannen for liten så føler man mindre ved samleie, mannen treffer ikke langt nok inn til å treffe og stimulere G-punkt. Og å prøve å ri en mann med liten penis er håpløst og irriterende. Man føler man såvidt kan bevege seg før den bare detter ut. På den andre siden er sex med en mann med veldig stor penis heller ikke behagelig, da treffer de for langt inn slik at de støter borti livmortappen. Og det gjør vondt. Anonymkode: 3fc1f...38b Det er ikke meg du svarte, men kan jeg spørre hvilken størrelse i cm du tenker er for stor og for liten? Anonymkode: 274ca...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3379 Del Skrevet 3. juni Jeg ville ikke sugd den, rett og slett Anonymkode: 1f78d...a73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3380 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det nedtur å suge en liten? ja. Det er nedtur. Men det er mye mye mye MYE værre å være med en som har dårlig hygiene og stinker. DET er nedtur. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det slik at du som kvinne føler deg mislykket eller underdadig om du suger en liten penis? nei. Det er egentlig veldig merkelig en tanke om hvordan selvverd fungerer. Virker som du går utifra at utseende på kvinnen du treffer er beskrivende for hvor superior og vellykket du er. Jeg er velykket og verdifull uansett hvilken mann jeg treffer. Hjertet velger den det velger, og jeg har verdi uansett. Jeg har også verdi og er vellykket om ræva henger eller puppene siger. Men det er kjedelig å suge en fyr med liten penis. Men akkurat det med størrelsen er ikke så viktig for å være ærlig. Det aller aller værste jeg har vært borti, var en fyr som hadde så trang forhud at han aldri rengjorde den. Det var ekkelt. Den fyren stinka. Om jeg er intim med en mann som har dårlig renslighet så kan jeg skamme meg i ettertid. Men skammer meg ikke over å ha sex med en mann som har liten penis. Anonymkode: 6e053...ea1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå