Million Skrevet 25. mai #3341 Del Skrevet 25. mai Nei, det har jeg faktisk aldri tenkt tanken på en gang. Merkelig ide å skulle måle kjønnsorganet på en fyr!? Det måtte jo være fornærmende for han? Som om han skulle tatt frem målebånd og begynt å måle puppestørrelsen min eller sjekke romsligheten i vaginaen min!? Det hadde jeg i hvert fall ikke likt! Take it or leave it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3342 Del Skrevet 25. mai Million skrev (14 minutter siden): Som om han skulle tatt frem målebånd og begynt å måle puppestørrelsen min eller sjekke romsligheten i vaginaen min!? Gips-avstøpning Anonymkode: 22720...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3343 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ikke en tråd om stor eller liten penis. Men spørsmålet er: Til dere som har målt en penis, hvorfor gjorde dere dette? Og til dere som ikke har gjort det. Har dere hatt lyst men ikke turt? Eller har dere rett og slett ingen interesse? Anonymkode: 46634...180 Nei, har aldri målt. Ingen interesse. Anonymkode: 6ff9c...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3344 Del Skrevet 25. mai Jeg er mann. Har målt. Kjøpte en bathmate Hydro extreme. Forstørrer penis. Da følger det spesielt målebånd for å måle lengde og omkrets. Hadde OK utstyr og fikk 3-4cm mer lengde, og mer omkrets. Lengden stoppet, så omkretsen vokste. Ingen kvinner har målt meg noen gang. Ei har bedt meg ta penisreduksjon🤣 Der måles også utstyret under forstørring. Akkurat som pupper, så er vi menn også opptatt av størrelsen på utstyret. Men det har ikke så mye å si for hennes nytelse. Forstå hennes særegne anatomi og punkter er viktigere. Bla bla bla Anonymkode: 570ec...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3345 Del Skrevet 25. mai Tror jeg målte en gang da jeg var 11 eller 12. Bare pinlig å ha målt penisen sin etter den alderen. Anonymkode: 54aa3...28e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3346 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 17.52): men hun har blitt slapp i fisken etter barnefødsler. Det skal da ikke bli ditt problem som du må løse hvis hun er slapp i musa. Herregud, snakk med henne slik at hun kan faktisk ta litt ansvar og trene opp musa igjen slik at du faktisk kan kjenne noe igjen. Anonymkode: 65b8c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 26. mai #3347 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 15.01): Nei, jeg er ikke en usikker guttunge, så det har jeg aldri tenkt på å gjøre. En penis er fortryllende uansett, men ingen størrelse rettferdiggjør en eier som ikke gidder å gi oralsex slik at jeg også får orgasme. 90 % av verdens kvinner klarer ikke å få orgasme ved penetrering alene, så for 9 av 10 kvinner så betyr tunge uendelig mye mer enn penis 😉 Anonymkode: 631ee...491 Dette blir "bekreftet" i ukas episode av Åpent forhold med Inga og Thomas Leikvoll. Anbefaler for øvrig denne podkasten. Ny episode hver søndag. Mange spennende tema om sex 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjord 40 Skrevet 27. mai #3348 Del Skrevet 27. mai 10 hours ago, 911 said: Dette blir "bekreftet" i ukas episode av Åpent forhold med Inga og Thomas Leikvoll. Anbefaler for øvrig denne podkasten. Ny episode hver søndag. Mange spennende tema om sex 👍 I NRK radio appen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 27. mai #3349 Del Skrevet 27. mai fjord 40 skrev (14 timer siden): I NRK radio appen? Litt usikker. Jeg finner den i alle fall på Spotify. Bare å søke Åpent forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 28. mai #3350 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 15.09): Kan hun ha fått noen skader? Større hiatus kan være et tegn på avrivning eller mikrotrauma. Har du spurt om hun merker forskjell selv? Anonymkode: 72ea0...853 Ptsd (mikro)penis trauma (for)store damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 28. mai #3351 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 17.52): Jeg vil ikke ha noe utenpå penis,hud mot hud. Før hun fikk barn fylte jeg henne opp,men hun har blitt slapp i fisken etter barnefødsler. Hvordan fungerer penisring? Øker det omkretsen mye? Anonymkode: ebf28...1af Penisstørrelsen øker noe ja og blir langt hardere. Spesielt aluminium. (Bruk riktig størrelse og ikke ha på lengre en 15-30 min. Hun kan ta "kegles" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjord 40 Skrevet 28. mai #3352 Del Skrevet 28. mai 6 hours ago, 911 said: Litt usikker. Jeg finner den i alle fall på Spotify. Bare å søke Åpent forhold. Fant det, takker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3353 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 19.54): Tror jeg målte en gang da jeg var 11 eller 12. Bare pinlig å ha målt penisen sin etter den alderen. Anonymkode: 54aa3...28e I hvilken alder er penis 11 eller 12? Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 28. mai #3354 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 17.17): Stor er best! Anonymkode: 9344e...4e6 Tipper du er mann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 30. mai #3355 Del Skrevet 30. mai Ryddet for tulleinnlegg. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3356 Del Skrevet 31. mai Er det fordi du har store hender, lange fingre, eller at penis er ......? Er hendene dine en målestokk for hvilket inntrykk du har av penis, lang, tykk, kort, tynn, normalt lang, normalt tykk? Have fun mens du tester👌 og antall 1✊, 2✊ eller 3✊. Husk at like voksne leker best😉 Anonymkode: 161bd...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3357 Del Skrevet 31. mai Har du sett at det er en egen tråd for slikt?? Anonymkode: 72ed9...da3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3358 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har du sett at det er en egen tråd for slikt?? Anonymkode: 72ed9...da3 Vi mangler en egen tråd for fingerlengde 😅 Anonymkode: 68e8e...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3359 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har du sett at det er en egen tråd for slikt?? Anonymkode: 72ed9...da3 For størrelsen på hender og lengde på fingre? Nei. Har du? Anonymkode: 161bd...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3360 Del Skrevet 31. mai Kvinner bør ha såpass nette og små hender at det er så vidt de greier å gripe hele omkretsen til penis med en hånd. Litt turn-off med en dame med svære hender.. Anonymkode: 145fd...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå