AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3841 Del Skrevet 8. mai 2024 Som kvinne, hvilken størrelse foretrekker du til anal vs vaginal? Eller betyr ikke størrelsen noe under analsex? Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3842 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Min mann er 16-17 i slapp tilstand og 24 cm erigert. Veldig tykk også. Utmerket etter 2 fødsler Anonymkode: c6ab1...39d Trolig verdens minste mann Anonymkode: 30b14...dac 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3843 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Trolig verdens minste mann Anonymkode: 30b14...dac Sikkert overlegen også? Suveren størrelse det der. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3844 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Trolig verdens minste mann Anonymkode: 30b14...dac Liten mann? 190 cm Anonymkode: 32025...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3845 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Liten mann? 190 cm Anonymkode: 32025...3a6 Spøkte, Språklig beskriver du mannen, ikke penis Anonymkode: 30b14...dac 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 9. mai 2024 #3846 Del Skrevet 9. mai 2024 On 5/7/2024 at 8:54 PM, AnonymBruker said: Min mann er 16-17 i slapp tilstand og 24 cm erigert. Veldig tykk også. Utmerket etter 2 fødsler Anonymkode: c6ab1...39d Mangler bare 1,4 cm for å hente 10000$ Ikke gå inn på lenken, hvis du er redd for å se peniser https://www.lpsg.com/threads/the-10-000-10-inch-challenge.494778/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Be Nice xxx Skrevet 9. mai 2024 #3847 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 14.15): Jeg kan lett bunne en 24cm dildo så da er jeg vel 24cm dyp. K19 Anonymkode: 292f3...0c2 Åhhh WOW ♤ Dette har jeg SÅ lyst til å høre mer om asså jenta 😊 Nå ble det litt varmere hos meg gitt..... 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #3848 Del Skrevet 11. mai 2024 Be Nice xxx skrev (På 9.5.2024 den 17.30): ♤ Ja, du er vel en sånn SSK type fra kanalen? Anonymkode: 65b8c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 21. mai 2024 #3849 Del Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 18.19): Nei, det er vondt. Dessuten bryr jeg ikke om penisen, men mannen. Hans er perfekt på 15? Cm, har ikke målt 🤣 Anonymkode: 6fcc6...392 Har hatt en sex opplevelse hvor jeg oppdaget at hun så ut til å ha smerter. Dette var en av mine første og var naiv og umoden. Samt var ons i Gran. Hadde nok vært best å droppe kanskje. Men har lært og modnet. Mest av alt at sex er kirsebær på toppen av kaka.. Men mange nevner smerter og det syns jeg er trist å høre. Tipper lengden kanskje blir litt for mye for en på 25 med ei petite. Men personlig så har jeg vært sammen med ei veldig petite og tynn kjæreste. Hun var veldig trang og jeg er jo veldig tykk. Så hadde gjort vondt. Men gjorde ikke det. Dette handler om å nyte noe og ikke lide. Jeg stresser ikke jenter. Punktum. For det andre så er jeg gentle og psykologisk intelligent samt har empati. Ser hennes behov og ønsker. Ser når hun smiler, er mindre komfortabel eller ekstatisk. Med alle jenter. Og spesielt henne når det snakkes om smerter så tok vi oss tid til å bli veldig våte og kåte, vi hadde forspill osv. Så litt som uttøyning før trening så går lizm penis hodet inn og rolig og sensuelt så nyter vi det vi gjør uansett. Jenter kan utvides faktisk og jeg kan snakke for meg og de venninner jeg har ligget med. At de fleste kvinner egentlig uavhengig av størrelsen har der best når vi er på bølgelengde. Uansett så tror jeg ikke jeg kommer til å ha problemer med at jenter ikke klarer meg fremover. Da hin jeg har nevnt var virkelig tiny (over 18!) Og min penis som tykkelse på hennes arm. Hun nøt meg og kom flere ganger og hver gang etter første gang. Hun tok med litt tålmodighet sittende på huk litt mer og mer og relativt raskt gled hele hun ned på den. Etter det så var det som hun trente hardt da hun nærmest hoppet opp og ned med (klaske lyden) hun bare smilte og hadde tre orgasmer. Så tror ikke frykt for størrelsen er nødvendig, men kanskje passe på hva slags type som den sitter på.. er han opptatt av hva du trenger og har det? Eller bare for å pule deg av egen glede uten noen form for medfølelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3850 Del Skrevet 22. mai 2024 MicoH01 skrev (På 21.5.2024 den 6.48): Har hatt en sex opplevelse hvor jeg oppdaget at hun så ut til å ha smerter. Dette var en av mine første og var naiv og umoden. Samt var ons i Gran. Hadde nok vært best å droppe kanskje. Men har lært og modnet. Mest av alt at sex er kirsebær på toppen av kaka.. Men mange nevner smerter og det syns jeg er trist å høre. Tipper lengden kanskje blir litt for mye for en på 25 med ei petite. Men personlig så har jeg vært sammen med ei veldig petite og tynn kjæreste. Hun var veldig trang og jeg er jo veldig tykk. Så hadde gjort vondt. Men gjorde ikke det. Dette handler om å nyte noe og ikke lide. Jeg stresser ikke jenter. Punktum. For det andre så er jeg gentle og psykologisk intelligent samt har empati. Ser hennes behov og ønsker. Ser når hun smiler, er mindre komfortabel eller ekstatisk. Med alle jenter. Og spesielt henne når det snakkes om smerter så tok vi oss tid til å bli veldig våte og kåte, vi hadde forspill osv. Så litt som uttøyning før trening så går lizm penis hodet inn og rolig og sensuelt så nyter vi det vi gjør uansett. Jenter kan utvides faktisk og jeg kan snakke for meg og de venninner jeg har ligget med. At de fleste kvinner egentlig uavhengig av størrelsen har der best når vi er på bølgelengde. Uansett så tror jeg ikke jeg kommer til å ha problemer med at jenter ikke klarer meg fremover. Da hin jeg har nevnt var virkelig tiny (over 18!) Og min penis som tykkelse på hennes arm. Hun nøt meg og kom flere ganger og hver gang etter første gang. Hun tok med litt tålmodighet sittende på huk litt mer og mer og relativt raskt gled hele hun ned på den. Etter det så var det som hun trente hardt da hun nærmest hoppet opp og ned med (klaske lyden) hun bare smilte og hadde tre orgasmer. Så tror ikke frykt for størrelsen er nødvendig, men kanskje passe på hva slags type som den sitter på.. er han opptatt av hva du trenger og har det? Eller bare for å pule deg av egen glede uten noen form for medfølelse? Hva er planen din hvis du får en eller annen retardert kvinne som ikke ser tvers gjennom dette tullet på kroken og hun da får se løgnen når buksene går ned? Late som ingen ting og håpe at hun har et helt elendig øyemål? Anonymkode: 7ba31...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3851 Del Skrevet 23. mai 2024 Som tittelen sier,min kone har 4 fødsler bak seg, vi har et bra sexliv etter at vi fikk barna. Men jeg synes hun er blitt slappere nedentil. Jeg vurderer å operere penis så den blir litt tykkere for å få mere ut av samleie. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: ebf28...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3852 Del Skrevet 23. mai 2024 Det er ikke noe jeg ville anbefalt sånn uten videre. Jeg har av ren nysgjerrighet, sett på en del slikt og diverse metoder mange mener kan forstørre penis. Det er såpass mange risikomomenter forbundet med dette, at jeg tror jeg ville lagt det fra meg. Jeg ville dog seriøst vurdert en sleeve, i god kvalitet. Det kan være ganske gøy! Må gjerne bestilles fra utlandet, slik at du får en custom, laget på dine mål og de preferanser du og konen ønsker. Anonymkode: a094e...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3853 Del Skrevet 23. mai 2024 Prøv fugeskum! Anonymkode: 5bf2b...3a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3854 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prøv fugeskum! Anonymkode: 5bf2b...3a8 Det er livsfarlig. Hvorfor kommer du med slike "råd"? Du er klar over at folk på internett følger de rareste råd. TS kan godt være en som prøver dette. Anonymkode: cd9a7...ccc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3855 Del Skrevet 23. mai 2024 Kjøp deg en penis sleeve. Det er mye billigere og tryggere enn en operasjon. Anonymkode: a3c15...a0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3856 Del Skrevet 23. mai 2024 Penisring? Anonymkode: b7da8...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3857 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg vil ikke ha noe utenpå penis,hud mot hud. Før hun fikk barn fylte jeg henne opp,men hun har blitt slapp i fisken etter barnefødsler. Hvordan fungerer penisring? Øker det omkretsen mye? Anonymkode: ebf28...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 23. mai 2024 #3858 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil ikke ha noe utenpå penis,hud mot hud. Før hun fikk barn fylte jeg henne opp,men hun har blitt slapp i fisken etter barnefødsler. Hvordan fungerer penisring? Øker det omkretsen mye? Anonymkode: ebf28...1af Den trer du på når du har harding... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3859 Del Skrevet 23. mai 2024 kaiturid skrev (3 minutter siden): Den trer du på når du har harding... Blir den større av det? Anonymkode: ebf28...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 23. mai 2024 #3860 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir den større av det? Anonymkode: ebf28...1af Tja,den holder seg vel mer. Men sikkert flere meninger her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå