AnonymBruker Skrevet 3. mai #3261 Del Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok, damer, hva hadde dere valgt hvis måtte? Liten hvit penis med HIV? Stor sort kuk med sunn sperm i ballene? Anonymkode: 65b8c...0fb Her fisker du voldsomt. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 3. mai #3262 Del Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her fisker du voldsomt. Anonymkode: b6259...107 Glad i humor men rett og slett usmakelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3263 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er du fem år gammel eller er du bare åndssvak? Anonymkode: d7a50...9a4 Svar på spørsmålet du, istedenfor å komme her med personangrep. Anonymkode: 65b8c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 5. mai #3264 Del Skrevet 5. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M646456 Skrevet 7. mai #3265 Del Skrevet 7. mai Lurer. Er 31 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3266 Del Skrevet 7. mai Jeg er 39, kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg er ikke interessert. Først og fremst er jeg kun interessert i om mannen er bra, ikke hvordan penisen hans er. Kunne nok funnet ut av ting hvis mannen var fantastisk, men 20 cm høres vondt ut, jeg blir bunnet av 15. Så helst ikke. Anonymkode: a9d88...0e2 2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 7. mai #3267 Del Skrevet 7. mai Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3268 Del Skrevet 7. mai Nei, blir for stor. Anonymkode: 2cb45...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3269 Del Skrevet 7. mai Merkelig spørsmål til kvinner. Tror størrelsen på kjønnsorganet ikke er hovedfokus. Anonymkode: ca647...12d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3270 Del Skrevet 7. mai Been there, done that. Det blir for meget for min del, så da skal du være FAEN til fyr hvis jeg skal orke å gjennomlide det igjen. Foretrekker mindre! Anonymkode: 65e33...289 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3271 Del Skrevet 7. mai Nei, det er vondt. Dessuten bryr jeg ikke om penisen, men mannen. Hans er perfekt på 15? Cm, har ikke målt 🤣 Anonymkode: 6fcc6...392 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3272 Del Skrevet 7. mai For mye lengde, kan ikke ha et fritt sexliv. Den vil stang livmortappen og det gjør vondt og vil hemme sexen. Anonymkode: a9f20...53f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3273 Del Skrevet 7. mai nei. Det gjør vondt. Anonymkode: bf2fd...fc0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtusssa Skrevet 7. mai #3274 Del Skrevet 7. mai Kvinner er interessert i mann med penis. Ikke i penis i seg selv. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 7. mai #3275 Del Skrevet 7. mai Tror det viktigste for kvinner med en penis er at den ikke sitter på en pikk egentlig..? 🤭 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3276 Del Skrevet 7. mai Nei. Men jeg vil si hun er mest intetessert i mannen. Anonymkode: fcce5...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3277 Del Skrevet 7. mai Som hun på TikTok sier det; almost too big, definetively too big, freaking sick day, ER, 27 club, and now I am just skipping my next life». 20cm, hva skal du med det? Det er ikke plass til alt. Finnes ikke noe bedre når han passer som hånd i hanske. Og vagina er kun 10cm dyp, den strekkes og rommer noe mer når man er kåt, men 20 cm er for mange for mye. Det er selvsagt alltid de som vil ha den så stor, men for mange er det for stort. Anonymkode: 13d09...ecb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3278 Del Skrevet 7. mai M646456 skrev (29 minutter siden): Lurer. Er 31 år. Kanskje på tide å bli kjent med en kvinne, og finne ut av det? Få dama interessert i deg, så skal det mye kuk til, før hun snur og går. Anonymkode: 3a80b...e75 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3279 Del Skrevet 7. mai Ouch, nei! Rifter...soppinfeksjon... Anonymkode: 7bf31...1b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3280 Del Skrevet 7. mai 13-14cm og tykk er perfekt... Men husk at de fleste måler feil.. Anonymkode: bbeac...c9f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå