Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


Elaine Marley

Anbefalte innlegg

Denne tråden er bare pinlig og avslører en trist mangel på intelligens hos mange! Å tro at penisstørrelse har en sammenheng med vellykkethet og anerkjennelse i en større sammenheng er rimelig misforstått! Om penisstørrelsen er det som bringer evolusjonen og verden videre blir jeg litt betenkt etter å ha lest en del av innleggene her. Og det blir enda verre av at så mange ikke forstår at hjernen er viktigere enn lengden på det en har mellom bena når det kommer til å treffe den beste kjæresten. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fordi kvinner ofte sier noe helt annen en hva de egentlig mener eller skal jeg si føler. Stoler derfor aldri 100% på damer, ikke selv her inne hvor mange er anonyme. En dårlig egenskap det kvinnelig kjønnet har!

Nettopp derfor mange menn er usikre angående størrelse, de har erfart og observert noe annet en hva mange kvinner her inne sier. Tror de aller fleste kvinner, som ikke er for trange, foretrekker litt størrelse, men ikke for stort!

Anonymkode: 029d2...2bc

Å stole på en kvinne er det dummeste du kan gjøre, plutselig sitter du der og må betale barnebidrag i 18 år.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (På 7.6.2022 den 14.19):

Det opprettes mange tråder om penisstørrelser på seksualitetsforumet Moderatorteamet har derfor besluttet å opprette en egen tråd for dette for å ikke forstyrre underforumet med mange likelydende tråder om dette temaet. 

Denne tråden kan derfor brukes til å diskutere alt man lurer på angående penisstørrelser.

Jeg hadde ei elskerinne for mange år siden og hun var 147cm høy. Min pikke er 17cm så ikke veldig stor men når jeg lå oppå så gikk pikk i bunn og det var ubehagelig for henne, så vi hadde sex i andre stillinger. Det fungerte bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, h.h said:

Denne tråden er bare pinlig og avslører en trist mangel på intelligens hos mange! Å tro at penisstørrelse har en sammenheng med vellykkethet og anerkjennelse i en større sammenheng er rimelig misforstått! Om penisstørrelsen er det som bringer evolusjonen og verden videre blir jeg litt betenkt etter å ha lest en del av innleggene her. Og det blir enda verre av at så mange ikke forstår at hjernen er viktigere enn lengden på det en har mellom bena når det kommer til å treffe den beste kjæresten. 

Det siste utsagnet stemmer nok noenlunde bra. Men så spørs det om man opplever den beste sexen, med denne "beste kjæresten". Her snakker jeg om den beste sexen for begge to.....Som alle andre kan jeg jo kun ta utgangspunkt i eget liv og egne erfaringer, som da er som følger: Jeg har hatt noen ons/ kortvarige forhold, og noen langvarige forhold opp gjennom livet. Min nåværende partner er helt uten tvil "den beste kjæresten" på alle områder utenom sex. Den er i beste fall midt på treet, oftest ikke det engang. Hun er definitivt skapt for de store, og jeg opplever at jeg ikke strekker til, selv om hun bedyrer at hun er fornøyd. Jeg er IKKE fornøyd med sexlivet, og er 100% overbevist om at hun, og dermed jeg også.  ville hatt vesentlig bedre sex om jeg hadde vært utstyrt med en penis på la oss si 18-20 i lengde og 16 i omkrets. Å knulle henne med en mer ordinær sak er lite produktivt og gir ikke det ønskede resultat, rett og slett. Noen damer ser ut til å trenge kraftigere stimulering enn det gjennomsnittspenisen kan levere, og hun er nok dessverre en av dem.

Endret av Resignert
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (19 timer siden):

Det siste utsagnet stemmer nok noenlunde bra. Men så spørs det om man opplever den beste sexen, med denne "beste kjæresten". Her snakker jeg om den beste sexen for begge to.....Som alle andre kan jeg jo kun ta utgangspunkt i eget liv og egne erfaringer, som da er som følger: Jeg har hatt noen ons/ kortvarige forhold, og noen langvarige forhold opp gjennom livet. Min nåværende partner er helt uten tvil "den beste kjæresten" på alle områder utenom sex. Den er i beste fall midt på treet, oftest ikke det engang. Hun er definitivt skapt for de store, og jeg opplever at jeg ikke strekker til, selv om hun bedyrer at hun er fornøyd. Jeg er IKKE fornøyd med sexlivet, og er 100% overbevist om at hun, og dermed jeg også.  ville hatt vesentlig bedre sex om jeg hadde vært utstyrt med en penis på la oss si 18-20 i lengde og 16 i omkrets. Å knulle henne med en mer ordinær sak er lite produktivt og gir ikke det ønskede resultat, rett og slett. Noen damer ser ut til å trenge kraftigere stimulering enn det gjennomsnittspenisen kan levere, og hun er nok dessverre en av dem.

Dette stemmer ikke med min opplevelse. Mine vitale mål er også «ordinære» og klart under det idealet du oppgir, og samboeren min rent fysisk kan ta imot større saker enn jeg har å by på. Men hun kommer som et skudd og vi har det beste sexlivet vi kan tenke oss. Nytelsen og orgasmen krever en avslapping og et bånd som er mentalt og emosjonelt, ikke anatomisk. Jeg mistenker at veien til målet ikke måles i centimeter men i noe helt annet. Det er dette andre dere må finne sammen.

Erfaren M53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (22 timer siden):

 Jeg er IKKE fornøyd med sexlivet, og er 100% overbevist om at hun, og dermed jeg også.  ville hatt vesentlig bedre sex om jeg hadde vært utstyrt med en penis på la oss si 18-20 i lengde og 16 i omkrets. Å knulle henne med en mer ordinær sak er lite produktivt og gir ikke det ønskede resultat, rett og slett. Noen damer ser ut til å trenge kraftigere stimulering enn det gjennomsnittspenisen kan levere, og hun er nok dessverre en av dem.

Dette kan du få bekreftet eller avkreftet ved å prøve en penissleeve med henne.

Anonymkode: 61839...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette kan du få bekreftet eller avkreftet ved å prøve en penissleeve med henne.

Anonymkode: 61839...8f1

Det er bekreftet, et utall ganger, og på ulikt vis. Så er ganske enkelt et ugjendrivelig faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (8 timer siden):

Det er bekreftet, et utall ganger, og på ulikt vis. Så er ganske enkelt et ugjendrivelig faktum.

Fortell. Jeg er genuint interessert og har samme størrelse som deg. Min kjæreste er "lettpult" og kommer som et uvær flere ganger når vi har sex. Derfor tror jeg henne når hun sier at min størrelse holder i massevis. Jeg har tilbudt henne sleeve noe hun avviser og vil kun ha ekte vare.

Jeg har 14-15 cm i lengde, men bare 11,5 i omkrets. Tror lengden holder, men kunne ønsket meg 14-16 i omkrets.

Endret av 911
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (9 timer siden):

Det er bekreftet, et utall ganger, og på ulikt vis. Så er ganske enkelt et ugjendrivelig faktum.

Så du vet at hun er blitt knullet utallige ganger av noen andre som har den kukstørrelsen du ønsker deg? Og at det alle de gangene var bedre enn å ha sex med deg? 

Anonymkode: 61839...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2024 at 10:50 PM, AnonymBruker said:

Å stole på en kvinne er det dummeste du kan gjøre, plutselig sitter du der og må betale barnebidrag i 18 år.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Å stole på en mann er det dummeste du kan gjøre, plutselig sitter du der alene og har eneansvar for felles barn fordi han fant ut at det var pes å være far. 

(Beklager, men så dumt høres det altså ut.)

Den beste penisen jeg har erfaring med var under gjennomsnittet. Den største satt på en utro idiot. Jeg bryr meg mer om mennesket enn størrelsen på random kroppsdeler.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UltimateNothing skrev (1 time siden):

Å stole på en mann er det dummeste du kan gjøre, plutselig sitter du der alene og har eneansvar for felles barn fordi han fant ut at det var pes å være far. 

(Beklager, men så dumt høres det altså ut.)

Den beste penisen jeg har erfaring med var under gjennomsnittet. Den største satt på en utro idiot. Jeg bryr meg mer om mennesket enn størrelsen på random kroppsdeler.

Forskjellen er at dama kan velge å ta abort, det man ikke mannen. Kondomet sprekker? Da må mannen bare håpe at dama bruker p-piller eller noe annet.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forskjellen er at dama kan velge å ta abort, det man ikke mannen. Kondomet sprekker? Da må mannen bare håpe at dama bruker p-piller eller noe annet.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Ingen prevensjon er 100% sikker. Vil en mann ikke ha unger, ikke ha sex. 

(Vi kvinner får jo beskjed om å  lukke beina, om vi ikke ville ha barn så..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 8.30):

Ingen ting er som penisfikserte menn med dårlig selvtillit, som vet best hva kvinner egentlig liker.

Toppen av stusselighet og en soleklar incelindikator. Dette er jo stort sett upulte menn.

Anonymkode: 4288d...c4e

Du har rett i endel her. Jeg har aldri vært penis fiksert. Ikke sex fiksert heller. Det var etter en episode som er personlig at jeg gikk i en depresjon. Var flere år i det, etter ei venninne jeg har kjent i flere år gjorde det klart og tydelig at hun så på meg og også den veldig ofte i tillegg. Det gav meg en god følelse og ja er definitivt pga dårlig selvtillit. Men litt empati hadde vært fint..

Kunne pult hver dag om jeg var så overfladisk og lite mann. Det er av at jeg har verdighet 8g puler ikke pga utseende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 10.32):

20 rundt ja. Skulle likt å se den målemetoden. Det finnes egentlig ingen med 20cm rundt, slutt å tøys. 

Anonymkode: aee7c...1d4

Nei. Lengde da hvis du leser. Men tittelen her ang størrelse blir for dumt. Jeg kom hit for å lufte tanker ang det psykiske og fysiske rundt temaet. Å spesifisere eller fokusere kun på cm blir veldig smålig. Men størrelse generelt og menn sine utfordringer akkurat som kvinner har om sine kropper. 

Burde være til å forstå hverandre som ulike kjønn og føre til bedre forståelse for hverandre og være noe produktivt. Ellers har jeg ingenting på denne samletråden å gjøre personlig.  Burde være til nytte for noen ihvertfall... Ha en fin dag folks.

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (9 timer siden):

Ingen prevensjon er 100% sikker. Vil en mann ikke ha unger, ikke ha sex. 

(Vi kvinner får jo beskjed om å  lukke beina, om vi ikke ville ha barn så..)

Herlighet da. Er jo åpenbart at dette er begge sitt ansvar!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MicoH01 skrev (26 minutter siden):

Herlighet da. Er jo åpenbart at dette er begge sitt ansvar!!!!

Og igjen, INGEN prevensjon er 100% sikker. Så om man ikke vil ha barn, eller ansvaret for et barn økonomisk, ikke ha sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (16 timer siden):

(Vi kvinner får jo beskjed om å  lukke beina, om vi ikke ville ha barn så..)

Det gjør dere ikke.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det gjør dere ikke.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Jo det gjør vi. Hver gang det er snakk om aborter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt hvordan  venninner snakker om dette temaet, skal jeg aldri ligge med noen igjen. Klarer ikke være intim med noen lenger. Orker ikke

Anonymkode: 7eab4...822

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...