Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen sammenheng mellom kroppens fysiske form og størrelse på penis. Jeg har er svært dårlig selvbilde rundt både kropp og penis. Jeg har snakket litt med kona, og hun sier at hun ikke bryr seg hverken om kropp eller penis. Så langt ok, og kam forklares…samtidig, så fort hun ser en med trent kropp så er det liksom ooohlala, se på han…., og om vi feks har sett menn med stort utstyr så er det ooolala++, og hun har også sagt at da betyr ikke kroppen noe, han kan godt være tykk

Jeg blir helt ødelgt av disse diskusjonene. Jeg har ikke så mange å snakke med, og prøver å snakke med henne, men alle hennes svar bare ødelegger meg. Og, hun vet meget godt, gjennom mange år hvor mye jeg daglig sliter med selvbilde. 

Samtidig er det slik at hun helst ikke vil ha sex. Vi har sex en sjelden gang, tor ca 8 ganger i fjor, men hun har innrømmet at hun ikke tenner på meg. Hun har sagt at min penis er stygg ( selv om mange andre er stygge også ifølge henne) ..og hun har sagt hun sykes jeg er for tykk

Altså, jeg har tapt fra starten av og hun hjelper meg ikke på noe vis. Jeg….ja, klarer ikke å få fram hva jeg mener, men jeg har det vondt med dette. 

Hun er langt over min liga utseendemessig, hun er på en måte min seier i livet. Men, helt ærlig så føler jeg hun ødelegger meg met hun bygger meg opp

Ja…vet ikke hva jeg skal spørre om enngang. Bare hater livet mitt i dag..

Det er så vondt å ha det slik..

Hun sier jeg er ok, men hun vil ikke ha lidenskap og sex. Lyger hun?

Anonymkode: 268f7...c85

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig er det ganske krevende å ha sex med tykk mann med liten penis. Min eks la på seg 30-40 kg da vi var sammen, og hans gjennomsnittlige penis forsvant mer og mer. Ca 2 cm for hver 10'ende kilo sies det, og det stemmer med min erfaring. Ikke orket han stort heller etterhvert, så ja, sikkert ikke svaret du ønsker, men det gikk utover vårt sexliv. 

Om du slanker deg vil pikken bli større også. Fettdepotene ved penisroten vil minke, og penis tre mer frem. 

Det sagt elsker hun deg nok når hun velger å være med deg. 

Anonymkode: 32ad2...07e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel nokså vanlig å bli begeistret av ditt og datt selv om man ikke har en partner som ser slik ut. Personlig hadde jeg ikke sagt slike ting foran partneren ihvertfall. Hadde ikke løyet hvis han spurte hva jeg mente, men jeg ser virkelig ikke poenget med å gjøre som kona di. Nettopp fordi jeg ikke vil gjøre noe som kan gå utover selvbildet og selvtilliten til en partner.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Alle kvinner lyver, så du kan være et offer, hadde jeg lyst til å skrive, men jeg skjønner at det er mer kompleks.
Du har dårlig selvbilde og hun er lite sensitiv, og har i tillegg lav sexdrive. Det er en ond sirkel.
Syns at du skal be henne med på familierådgivning. Du har det ikke bra, og hun tar det ikke inn over seg.
Kvinner forelsker seg ikke i sixpacker og store kuker, selv om vi syns det er pent.
Vi forelsker oss i den du er som person, og hvem vi elsker er ikke relatert til fett og peniser.
Peniser er faktisk helt unødvendige i en kvinnes sexliv, da de mest følsomme delene stimuleres bedre uten.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er sannheten her er det bare hun som vet. Ingen oppegående damer med sosiale antenner i takt ville sagt det høyt om hun ikke var fornøyd med kropp og penis 

Anonymkode: c6f42...d42

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri falt meg inn å sitte å høylydt sikle over andre menn så mannen hørte det. Hun vet i tillegg at du er usikker på deg selv. Sorry, men for ei kjerring!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er tjukk så blir penis "kortere" siden den  forvinner inn i bukfettet. 

Gå ned i vekt og få "lengere" penis.

Anonymkode: 2edef...539

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du henne om slike ting i utgangspunktet? Hun er jo sammen med deg. Det bør da bety alt.

Hva man tenner på har ikke noen sammenheng med hvem man er forelsket i. Du kan heller ikke nekte for at det rykker litt der nede når du ser en flott dame som passer inn i ditt drømmedamebilde. Betyr det at du ikke er forelsket i kona di? Kanskje ikke tenke for mye på disse tingene og styre fokus på noe annet. Begynne å trene, få deg en hobby eller dyrke andre interesser. Sex er ikke alt i et forhold, men kanskje noe som kan komme tilbake når du har fått orden på andre ting i livet. Vil tro det ikke kun er sexen som er problemet...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare pisspreik at kona di påstår at hun hverken er opptatt av kropp eller størrelse på pikk. 

Anonymkode: a6c5c...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

For å være ærlig er det ganske krevende å ha sex med tykk mann med liten penis. Min eks la på seg 30-40 kg da vi var sammen, og hans gjennomsnittlige penis forsvant mer og mer. Ca 2 cm for hver 10'ende kilo sies det, og det stemmer med min erfaring. Ikke orket han stort heller etterhvert, så ja, sikkert ikke svaret du ønsker, men det gikk utover vårt sexliv.

Samme erfaring har jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er det noen sammenheng mellom kroppens fysiske form og størrelse på penis. Jeg har er svært dårlig selvbilde rundt både kropp og penis. Jeg har snakket litt med kona, og hun sier at hun ikke bryr seg hverken om kropp eller penis. Så langt ok, og kam forklares…samtidig, så fort hun ser en med trent kropp så er det liksom ooohlala, se på han…., og om vi feks har sett menn med stort utstyr så er det ooolala++, og hun har også sagt at da betyr ikke kroppen noe, han kan godt være tykk

Jeg blir helt ødelgt av disse diskusjonene. Jeg har ikke så mange å snakke med, og prøver å snakke med henne, men alle hennes svar bare ødelegger meg. Og, hun vet meget godt, gjennom mange år hvor mye jeg daglig sliter med selvbilde. 

Samtidig er det slik at hun helst ikke vil ha sex. Vi har sex en sjelden gang, tor ca 8 ganger i fjor, men hun har innrømmet at hun ikke tenner på meg. Hun har sagt at min penis er stygg ( selv om mange andre er stygge også ifølge henne) ..og hun har sagt hun sykes jeg er for tykk

Altså, jeg har tapt fra starten av og hun hjelper meg ikke på noe vis. Jeg….ja, klarer ikke å få fram hva jeg mener, men jeg har det vondt med dette. 

Hun er langt over min liga utseendemessig, hun er på en måte min seier i livet. Men, helt ærlig så føler jeg hun ødelegger meg met hun bygger meg opp

Ja…vet ikke hva jeg skal spørre om enngang. Bare hater livet mitt i dag..

Det er så vondt å ha det slik..

Hun sier jeg er ok, men hun vil ikke ha lidenskap og sex. Lyger hun?

Hu er jo ikke udelt hyggelig med deg da.. Hva om du gjør litt egeninnsats og trener litt og slanker deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle, jeg skrev innlegget her

Jeg er ikke egentlig så tykk, jo overvektig men hun har høyere BMI enn meg faktisk. Jeg vet om det med vekt ift penis, men jeg har faktisk ikke så mye fett der nede, jeg veier feks under 100 kg.  Da er er det mer hele kroppen det gjelder. Klart, blir hele kroppen mindre så ser den større ut. Enig der…, men jeg er ikke krevende å ha sex med. Hun er så passiv i senga så jeg gjør stort sett hele jobben for oss begge. Hun er ganske kjedelig i senga, men da tenner hun vel ikke på meg da. Hun sier at jeg har dårlig selvtillit og at det er usexy og lite tiltrekkende. Det er sjelden jeg får høre noe positivt, men hun er selvsagt «bare ærlig» når hun forteller meg andre ting. Jeg hun har noe ved seg ift psykiske ting som gjør at ting kommer ut litt vel direkte. Som en skrev, jeg burde få slippe å høre at jeg er usexy, tykk, liten penis, lite tiltrekkende osv….det er jo ganske stygt. Hun er tykk selv, har cellulitter, dissemage og hengepupper, og jeg forteller henne ofte at hun er flott, deilig, pen osv. og ja, jeg gjør husarbeid, tar min del med barna; har jobb osv. Det er bare dårlig gjort av henne å ikke bygge meg opp. Hun sier det ikke er hennes jobb, og at det er noe jeg må fikse selv. Men, jeg vet ikke hvordan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er ikke egentlig så tykk, jo overvektig men hun har høyere BMI enn meg faktisk. Jeg vet om det med vekt ift penis, men jeg har faktisk ikke så mye fett der nede, jeg veier feks under 100 kg.  Da er er det mer hele kroppen det gjelder. Klart, blir hele kroppen mindre så ser den større ut. Enig der…, men jeg er ikke krevende å ha sex med. Hun er så passiv i senga så jeg gjør stort sett hele jobben for oss begge. Hun er ganske kjedelig i senga, men da tenner hun vel ikke på meg da. Hun sier at jeg har dårlig selvtillit og at det er usexy og lite tiltrekkende. Det er sjelden jeg får høre noe positivt, men hun er selvsagt «bare ærlig» når hun forteller meg andre ting. Jeg hun har noe ved seg ift psykiske ting som gjør at ting kommer ut litt vel direkte. Som en skrev, jeg burde få slippe å høre at jeg er usexy, tykk, liten penis, lite tiltrekkende osv….det er jo ganske stygt. Hun er tykk selv, har cellulitter, dissemage og hengepupper, og jeg forteller henne ofte at hun er flott, deilig, pen osv. og ja, jeg gjør husarbeid, tar min del med barna; har jobb osv. Det er bare dårlig gjort av henne å ikke bygge meg opp. Hun sier det ikke er hennes jobb, og at det er noe jeg må fikse selv. Men, jeg vet ikke hvordan..

Du fortjener bedre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 19.10):

Bare gjør det. Les deg opp på kosthold, begynn å tren styrke, og kom deg ut på tur. 

Tenk kun på deg selv, og barna, du skal videre. Leve et godt liv, frisk og rask, som en glad pappe og med en fremtid der du vet du er mer en god nok.

En veltrent snill mann kommer langt selv med mindre penis. Som en god elsker og medmenneske har du bare litt jobb å gjøre slik at kroppsfilteret ikke står i veien for den du virkelig er. Gjør noe med filteret. 

Coach1

Anonymkode: b6259...107

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (På 10.1.2024 den 18.16):

Selvfølgelig. Alle kvinner lyver, så du kan være et offer, hadde jeg lyst til å skrive, men jeg skjønner at det er mer kompleks.
Du har dårlig selvbilde og hun er lite sensitiv, og har i tillegg lav sexdrive. Det er en ond sirkel.
Syns at du skal be henne med på familierådgivning. Du har det ikke bra, og hun tar det ikke inn over seg.
Kvinner forelsker seg ikke i sixpacker og store kuker, selv om vi syns det er pent.
Vi forelsker oss i den du er som person, og hvem vi elsker er ikke relatert til fett og peniser.
Peniser er faktisk helt unødvendige i en kvinnes sexliv, da de mest følsomme delene stimuleres bedre uten.

Penis er helt nødvendig i mitt sexliv. Uten penetrering kan jeg fint leve uten sex. Slikking og fingring gir meg fint lite. Elsker samleie. 

Anonymkode: eca75...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Penis er helt nødvendig i mitt sexliv. Uten penetrering kan jeg fint leve uten sex. Slikking og fingring gir meg fint lite. Elsker samleie. 

Stikk motsatt av meg det 😂

Penis betyr ingen ting for min del. Sex uten penetrering resten av livet hadde gått lett…lett!

Viktigste er alt av sex som gir meg veldig mye mer nytelse en hva en penis kan gi.

Anonymkode: 4288d...c4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Stikk motsatt av meg det 😂

Penis betyr ingen ting for min del. Sex uten penetrering resten av livet hadde gått lett…lett!

Viktigste er alt av sex som gir meg veldig mye mer nytelse en hva en penis kan gi.

Anonymkode: 4288d...c4e

Jeg får orgasme av penis. Kommer flere ganger. Kommer ikke av slikking. Og det tar lang tid ved fingring. Kommer lett av penetrering. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...