Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om man har liten penis er det jo enklest om man er singel. Da er det jo å foretrekke og ligge med flest mulig damer uansett så går helt fint å bare bytte til ei ny dersom de synes pikken er for liten. 

Er du i et forhold derimot kommer nok partner til etterhvert å frustrere seg over den lille penisen. Og nei, det handler ikke om hvordan man bruker den. En solid sak med litt girth er fortsatt langt bedre om den brukes på samme vis. 

Anonymkode: 7a65d...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er singel og har nok en penis man kan kalle «stor».

Penisen min har aldri vært en fordel når det kommer til kjæreste, sex etc. tvert i mot. Flere som har opplevd ubehag ved samleie, samtidig er det aldri aktuelt med en «kjappis» feks. Har aldri fått kommentar om at penisen min er en fordel eller noe positivt fra noen jeg har hatt sex med💁🏼‍♂️

Anonymkode: bd185...fa2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er singel og har nok en penis man kan kalle «stor».

Penisen min har aldri vært en fordel når det kommer til kjæreste, sex etc. tvert i mot. Flere som har opplevd ubehag ved samleie, samtidig er det aldri aktuelt med en «kjappis» feks. Har aldri fått kommentar om at penisen min er en fordel eller noe positivt fra noen jeg har hatt sex med💁🏼‍♂️

Anonymkode: bd185...fa2

Du har bare ikke møtt, rette dama enda 😉 

En jeg liker har vel omtrent den største jeg har sett i mitt liv😅 Tipper han har slitt med samle problem som deg, i alle år. 

Men, jeg! Jeeez, det er vel omtrent ikke noe annet som er mere sexy ! 😅 

Anonymkode: 7bf75...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er definisjonen av liten penis?

Jeg er singel, men vet ikke om min er liten nok til å skulle komme med et fornuftig svar her.

Anonymkode: fba7a...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du har bare ikke møtt, rette dama enda 😉 

En jeg liker har vel omtrent den største jeg har sett i mitt liv😅 Tipper han har slitt med samle problem som deg, i alle år. 

Men, jeg! Jeeez, det er vel omtrent ikke noe annet som er mere sexy ! 😅 

Igjen ett indirekte bevis på at mange kvinner tenner på store peniser. Sett mange av de opp gjennom årene her på kvinneguiden, selv om noen kvinner i penis- tråden påstår noe helt annet.

Alle smarte menn som forstår seg på kvinner vet at mange foretrekker litt størrelse, så lenge det ikke er alt for stort!

Anonymkode: babfe...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva er definisjonen av liten penis?

Jeg er singel, men vet ikke om min er liten nok til å skulle komme med et fornuftig svar her.

Under 12 cm i lengde og 11cm i omkrets er såpass under snittet at det er liten

Anonymkode: f16ec...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Under 12 cm i lengde og 11cm i omkrets er såpass under snittet at det er liten

Anonymkode: f16ec...73b

Ok, da lar jeg bare tråden ligge 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Igjen ett indirekte bevis på at mange kvinner tenner på store peniser. Sett mange av de opp gjennom årene her på kvinneguiden, selv om noen kvinner i penis- tråden påstår noe helt annet.

Alle smarte menn som forstår seg på kvinner vet at mange foretrekker litt størrelse, så lenge det ikke er alt for stort!

Tja... 

Av alle mine venninner så er jeg faktisk den eneste som har en preferanse av STORE peniser, men jeg har aldri hatt en kjæreste med stor penis, bare helt normal. Så, det er ikke riktig, at alle kvinner har en preferanse mot store peniser. 

JEG har dog det. Og som du ser over, han har stooor penis, og opplever heller problemer med sin størrelse enn positivitet, og det tror jeg nok er ganske riktig. 

Det som er kjekt med små/medium er jo at man kan kjøpe sleeves og andre greier som gjør penis STOR, du har altså valgmuligheter med liten/medium. 

Med stor, kan du ikke variere i størrelse. Du har hender og munn, samt kuk. Thats it. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har med mine to siste sex-partnere opplevd at de ikke har veldig glede av penetrering(uansett sex-partner) og jeg har heller ikke spesielt mye glede av det, og kan holde på lenge uten å få spesielt stimuli. Jeg er 16,5-17 cm i lenge og 14,5 i diameter. Har ikke opplevd at det har vært et problem? Kan jeg hjelpe med noe for at de skal få det bedre, og samtidig få det bedre selv?

Anonymkode: da2db...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tja... 

Av alle mine venninner så er jeg faktisk den eneste som har en preferanse av STORE peniser, men jeg har aldri hatt en kjæreste med stor penis, bare helt normal. Så, det er ikke riktig, at alle kvinner har en preferanse mot store peniser. 

JEG har dog det. Og som du ser over, han har stooor penis, og opplever heller problemer med sin størrelse enn positivitet, og det tror jeg nok er ganske riktig. 

Det som er kjekt med små/medium er jo at man kan kjøpe sleeves og andre greier som gjør penis STOR, du har altså valgmuligheter med liten/medium. 

Med stor, kan du ikke variere i størrelse. Du har hender og munn, samt kuk. Thats it. 

Kanskje ikke alle, men veldig mange. Mange nok til at det skaper mye usikkerhet hos menn. Menn er ikke dumme, de observerer og erfarer mye om kvinner og deres preferanser opp gjennom livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ei dame på 44 og har hatt sex fra jeg var 14. Jeg har hatt sex med alle størrelser vil jeg påstå, og jeg foretrekker en normal str i lengde og tykkelse. Har nå en kjæreste som har en på 15 cm og normal str rundt. Den gir meg god nytelse og får orgasmer. Han kan ta meg fort og hardt uten at det blir vondt, det kan ikke en som er større vet jeg. Nå er jeg ikke vid heller fordi jeg har i alle år klemmet med musklene jevnlig og kjæresten sier han kjenner meg rundt ved samleie. Så jeg liker best normale peniser. foretrekker litt mindre enn større faktisk.

Anonymkode: b8c2e...2a2

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje ikke alle, men veldig mange. Mange nok til at det skaper mye usikkerhet hos menn. Menn er ikke dumme, de observerer og erfarer mye om kvinner og deres preferanser opp gjennom livet. 

har du under 15cm og samtidig er tynn, så hadde jeg som mann lest iherdig på nett, for å lære meg å fingre og slikke som en gud. 

Og nei, det er dere menn som i all hovedsak bryr dere om penis størrelse. Og dette kommer fra en som jubler over 40+cm kuk. 

Noe, jeg vet med sikkerhet at ingen av mine venninner hadde jublet over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

har du under 15cm og samtidig er tynn, så hadde jeg som mann lest iherdig på nett, for å lære meg å fingre og slikke som en gud. 

Og nei, det er dere menn som i all hovedsak bryr dere om penis størrelse. Og dette kommer fra en som jubler over 40+cm kuk. 

Den første setningen der bare bekrefter igjen at størrelse er viktig, siden "alt" under 15 cm og "tynn" ikke er bra nok. Og du syntes det er rart menn er opptatt av sin størrelse? Snakk om å skyte seg selv i foten

Og er forskjell på litt stor og veldig stor penis. Er ikke helt sort-hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Man kan jo fint ha to tanker i hodet her tenker jeg, det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre. Selv om det finnes noen "size queens" som kun ønsker større enn gjennomsnittet, så finnes det i min erfaring også en del kvinner som kan ha preferanse for større, men som nok ikke bryr seg så mye når det kommer til stykket (Med mindre man har medisinsk mikropenis eller en annen tilstand e.l.). Man velger nok ikke så ofte en partner basert på størrelsen på kroppsdeler. For noen av oss menn er det jo slik at man kanskje foretrekker en viss størrelse "der nede", bryststørrelse e.l. men det har sjelden så mye å si i lengden. Når alt annet klaffer bryr i alle fall jeg som mann ikke meg så mye om fysiske attributter. 

40+ cm? Det er det vel intet menneske som har? Så vidt jeg vet er rekorden i Guinness ca 34 cm. Husker ikke hva fyren het, men det var en eller annen amerikaner som hadde blitt kjent for unormalt stor, var t.o.m. en dokumentar om det. 

Anonymkode: 988d8...e3e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den første setningen der bare bekrefter igjen at størrelse er viktig, siden "alt" under 15 cm og "tynn" ikke er bra nok. Og du syntes det er rart menn er opptatt av sin størrelse? Snakk om å skyte seg selv i foten

under 15 er lite. 

Jeg skyter meg ikke selv i foten! jeg sier at de med små og normale kan tilogmed tilfredstille ei som foretrekker STOR!.. 

Ingen av mine kjærester har hatt stor penis, selvom jeg dog har en preferanse den veien. Når man har liten-medium. Så, kan man alltids kjøpe sleeves og andre sexleketøy om den man er sammen med liker litt mere volum. 

Men, som hun over her sier, så foretrekker hun små på 15cm. Og som jeg har sagt, så gjør alle venninnene mine det også. 

stor starter fra 20cm alt over 25cm er ekstra stort. 

(Ihvertfall synes jeg det). 

Det går fint an å ha en preferanse for noe, uten at det utgjør alt! man har også valgmuligheter når man har liten-medium. 

Det har ikke de med stor. Ser du ikke forskjellen ? De, med stor kan ikke gjøre den mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At en kvinne foretrekker en stor, betyr ikke alltid at en mindre ikke er bra nok. Hva som er bra nok  er jo ganske individuelt, også selv om man optimalt sett foretrekker større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

under 15 er lite. 

Jeg skyter meg ikke selv i foten! jeg sier at de med små og normale kan tilogmed tilfredstille ei som foretrekker STOR!.. 

Ingen av mine kjærester har hatt stor penis, selvom jeg dog har en preferanse den veien. Når man har liten-medium. Så, kan man alltids kjøpe sleeves og andre sexleketøy om den man er sammen med liker litt mere volum. 

Men, som hun over her sier, så foretrekker hun små på 15cm. Og som jeg har sagt, så gjør alle venninnene mine det også. 

stor starter fra 20cm alt over 25cm er ekstra stort. 

(Ihvertfall synes jeg det). 

Det går fint an å ha en preferanse for noe, uten at det utgjør alt! man har også valgmuligheter når man har liten-medium. 

Det har ikke de med stor. Ser du ikke forskjellen ? De, med stor kan ikke gjøre den mindre. 

ehh, 15 er ikke lite, det er omtrent midt på snittet. 20 og over er veldig stort og meget sjeldent. Når jeg tenker på stor og hva mange kvinner foretrekker, så mener jeg en som er litt over snittet. Kanskje 16-18cm lang og 13-14cm+ i omkrets. Men for kvinner som er trange der nede, så er nok en midt på snittet mer en bra nok. Men fleste kvinner er ikke så trange der nede, de er veldig tøyelige, spesielt når de er ekstra kåte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man kan jo fint ha to tanker i hodet her tenker jeg, det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre. Selv om det finnes noen "size queens" som kun ønsker større enn gjennomsnittet, så finnes det i min erfaring også en del kvinner som kan ha preferanse for større, men som nok ikke bryr seg så mye når det kommer til stykket (Med mindre man har medisinsk mikropenis eller en annen tilstand e.l.). Man velger nok ikke så ofte en partner basert på størrelsen på kroppsdeler. For noen av oss menn er det jo slik at man kanskje foretrekker en viss størrelse "der nede", bryststørrelse e.l. men det har sjelden så mye å si i lengden. Når alt annet klaffer bryr i alle fall jeg som mann ikke meg så mye om fysiske attributter. 

40+ cm? Det er det vel intet menneske som har? Så vidt jeg vet er rekorden i Guinness ca 34 cm. Husker ikke hva fyren het, men det var en eller annen amerikaner som hadde blitt kjent for unormalt stor, var t.o.m. en dokumentar om det. 

Nei! verdens største penis er ENORM, og han har aldri hatt sex. Den må bæres og pakkes inn i bandasje. Så, nei den er  MYE større. 

40+ cm eksisterer ja. (Riktig nok, ikke veldig vanlig.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei! verdens største penis er ENORM, og han har aldri hatt sex. Den må bæres og pakkes inn i bandasje. Så, nei den er  MYE større. 

40+ cm eksisterer ja. (Riktig nok, ikke veldig vanlig.) 

Ok, mulig rekorden har blitt slått da, hehe. Virker veldig upraktisk, og det er jo ganske leit for de som har så små eller så store at man ikke kan ha vanlig sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ehh, 15 er ikke lite, det er omtrent midt på snittet. 20 og over er veldig stort og meget sjeldent. Når jeg tenker på stor og hva mange kvinner foretrekker, så mener jeg en som er litt over snittet. Kanskje 16-18cm lang og 13-14cm+ i omkrets. Men for kvinner som er trange der nede, så er nok en midt på snittet mer en bra nok. Men fleste kvinner er ikke så trange der nede, de er veldig tøyelige, spesielt når de er ekstra kåte.

ja, der får vi bare ha ulike definisjoner. 

20+ er ikke meget sjeldent. Men, det spiller uansett ingen rolle. 15 funker det også, var poenget mitt. 

Selv er jeg "tight", og alltid vært det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...