AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3361 Del Skrevet 31. desember 2023 Hvor er det du skal få fram dette? Kontaktannonser er ikke lov i seksualitetsforumet. Så om tråden er stengt er nok der grunnen. Bortsett fra det kan du sikkert være PK, og si at du ønsker å leke med kuken til en melaninrik mann. Men ikke legg det ut som kontaktannonse på seksualitetsforumet. Anonymkode: 723f5...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. desember 2023 #3362 Del Skrevet 31. desember 2023 Svartpølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. desember 2023 #3363 Del Skrevet 31. desember 2023 Det kan du se på de. De er veldig hjulbeinte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 31. desember 2023 #3364 Del Skrevet 31. desember 2023 Svart prikk, hvit prikk, gul prikk, penis, kølle, lem eller hvilket annet ord du foretrekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3365 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så er det jo ofte sånn at hvis en kvinne først har fått prøve en stor pikk, vil hun ikke ønske seg en liten en igjen. Og hvis hun må ta til takke med en liten, så vil hun alltid ha den store hun prøvde i tankene. Anonymkode: 1c864...e2a Jeg er et levende bevis på at dette IKKE stemmer, og det er garantert flere av oss. Anonymkode: 51192...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 31. desember 2023 #3366 Del Skrevet 31. desember 2023 Det er ikke lov å skrive kontaktannonse her inne, så et brukervennlig uttrykk her er vel unødvendig. Ellers pleier folk bruke bbc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3367 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg lurer oppriktig på hvordan man skal kunne svare deg på dette? Du har en gjennomsnittlig penis, noe mange vil ha fordi..vell det er gjennomsnittet..så da blir jo det vanskelig å svare på om man har hatt en pikk som er ca like stor som din eller om man tok fram målebåndet viste seg å være litt større... jeg aner ikke hvor mange cm pikk noen av mine partnere har hatt annet enn at jeg har merket det om de er har hatt en veldig liten en eller en veldig stor en.. men selv da, dette er virkelig ikke fokus og ikke går jeg å husker akkurat størrelse på tidligere partnere sin pikk heller.. utrolig invaderende og utleverende spm å må svare på både for meg og på vegne av noen jeg tidligere har vært intim med..og hvertfall i starten av en relasjon.. hadde vært supermerkelig.. Anonymkode: 488ed...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3368 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Én ting som er uaktuelt for meg, er å gifte meg med en kvinne som har prøvd en penis som er større enn min. Det har jeg veldig lite lyst til. Problemet er at de fleste kvinner i dag later til å ha hatt ganske mange sexpartnere. Kan jo ikke akuratt forvente en jomfru den dag i dag, men jeg har selv hatt kun 2 sexpartnere og har takket nei til flere, nettopp fordi jeg ikke vil ha en kvinne som har hatt mye mer enn det, og vil være i stand til å rettferdiggjøre dette prinsippielt. Problemet ligger i det at kvinner har blitt såpass promiskuøse, og de føler seg helt berettiget å lyve og feilrepresentere seg selv, og føler ikke noen skam eller skyldfølelse rundt det. Så jeg lurer på hvilken karakteristikk og personlighetstrekk jeg bør se etter, for å utelukke disse. Eventuelt hvordan fastslå dette i en samtale og få et ærlig svar, på den mest skånsomme og ømfintlige måten, uten å være respektløs, nå når jeg begir meg ut på denne reisen for å etablere meg og finne en kone å bygge famile med. Dette er hovedsakelig bare en ego-greie, men det er viktig for meg. Jeg vil ikke bygge et liv med noen som har hatt større. Ser ikke for meg at det kommer til å bli noe bra ekteskap. Er helt gjennomsnittlig selv, men vet at storpikkede er ganske aktive seksuelt så de fleste har vært ute for en. Anonymkode: 0ed4d...d3c Jeg vil anbefale deg å jobbe litt med deg selv. Det der er ikke sunt, og det er umulig å finne ut av uansett. Anonymkode: 85642...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. desember 2023 #3369 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg vil anbefale deg å jobbe litt med deg selv. Det der er ikke sunt, og det er umulig å finne ut av uansett. Anonymkode: 85642...320 Vedkommende troller. Utrolig at dere går på det mest åpenbare forsøket på trolling. Han skriver at han har vært hos sexolog, og at sexologen er enig med ham. Tror du på det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 1. januar 2024 #3370 Del Skrevet 1. januar 2024 Snakket med veldig mange damer om dette, og jeg har gjennomsnittlig+ selv, så de er ikke redd for å såre meg med svaret. Og etter hva de har sagt, så ville 9 av 10 av de valgt en gjennomsnittlig penis fremfor en liten, men å ha en monsterkuk har jeg ikke inntrykk av at er viktig for mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3371 Del Skrevet 1. januar 2024 Artmo3 skrev (1 time siden): Snakket med veldig mange damer om dette, og jeg har gjennomsnittlig+ selv, så de er ikke redd for å såre meg med svaret. Og etter hva de har sagt, så ville 9 av 10 av de valgt en gjennomsnittlig penis fremfor en liten, men å ha en monsterkuk har jeg ikke inntrykk av at er viktig for mange Forskjell på en stor kuk og en monsterkuk. Ikke mange med monsterkuk, men det er ikke uvanlig med stor kuk. Så får dere diskutere hvor skillelinjen mellom stor og monster går. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 1. januar 2024 #3372 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Forskjell på en stor kuk og en monsterkuk. Ikke mange med monsterkuk, men det er ikke uvanlig med stor kuk. Så får dere diskutere hvor skillelinjen mellom stor og monster går. Anonymkode: b6259...107 Stor er godt over gjennomsnittet, og gjennomsnittet er 14-15cm. Og de aller fleste trenger ikke veldig mye mer enn det, hvis ikke de er veldig store selv da. Dette er også hva undersøkelser viser. Har man en veldig liten, så kan det så klart skuffe, men det er ikke sånn at kvinner flest trenger en kuk på 20cm. Var også interresant når jeg har sett på "Naked attraction', der valgte flertallet bort de som var veldig store, de ble rett og slett skremt av det. Så de som ligger rundt gjennomsnittet bør legge fra seg usikkerheten, for det sitter kun i deres eget hodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3373 Del Skrevet 1. januar 2024 Artmo3 skrev (2 timer siden): Stor er godt over gjennomsnittet, og gjennomsnittet er 14-15cm. Og de aller fleste trenger ikke veldig mye mer enn det, hvis ikke de er veldig store selv da. Dette er også hva undersøkelser viser. Har man en veldig liten, så kan det så klart skuffe, men det er ikke sånn at kvinner flest trenger en kuk på 20cm. Var også interresant når jeg har sett på "Naked attraction', der valgte flertallet bort de som var veldig store, de ble rett og slett skremt av det. Så de som ligger rundt gjennomsnittet bør legge fra seg usikkerheten, for det sitter kun i deres eget hodet Jeg elsker en mann som har 20 cm. Det er ikke ideelt, men man får jo ting til å fungere når man elsker hverandre. Tilpasser stillinger og hvor hardt som er mulig. En gjennomsnittlig pikk er ideelt for de fleste kvinner, som også har en gjennomsnittlig dybde. Anonymkode: 09733...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 1. januar 2024 #3374 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg elsker en mann som har 20 cm. Det er ikke ideelt, men man får jo ting til å fungere når man elsker hverandre. Tilpasser stillinger og hvor hardt som er mulig. En gjennomsnittlig pikk er ideelt for de fleste kvinner, som også har en gjennomsnittlig dybde. Anonymkode: 09733...d37 Det er vel grunnen for at jeg ikke skulle ønske jeg har større enn det jeg har, selv med mine 16cm så har jeg opplevd å være for stor til å kjøre hardt og dypt, og er skikkelig kjipt å måtte være forsiktig og ikke kunne få hele fordi det gjør vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3375 Del Skrevet 1. januar 2024 Artmo3 skrev (4 timer siden): Stor er godt over gjennomsnittet, og gjennomsnittet er 14-15cm. Og de aller fleste trenger ikke veldig mye mer enn det, hvis ikke de er veldig store selv da. Dette er også hva undersøkelser viser. Har man en veldig liten, så kan det så klart skuffe, men det er ikke sånn at kvinner flest trenger en kuk på 20cm. Var også interresant når jeg har sett på "Naked attraction', der valgte flertallet bort de som var veldig store, de ble rett og slett skremt av det. Så de som ligger rundt gjennomsnittet bør legge fra seg usikkerheten, for det sitter kun i deres eget hodet Da lurer jeg på om min er under snittet, med 16x 12-13cm, for jeg opplever oftere en ikke at det er ganske romslig når mange kvinner er veldig kåte og våte, men kanskje fordi jeg har hatt sex med mye enslige mødre som har født barn. Er jo ren fysikk at en litt tykkere penis da vill gi mer stimuli uten at det skal bli for stort og gjøre vondt. Min teori: Penis midt på snittet(omkrets 12-13) = bra for kvinner som er normalt vide der nede og godt trent og ikke har født barn Stor, eller litt over snittet(omkrets 14-15) = bra for kvinner som er litt romslige der nede og/eller har født barn og ikke så godt trent Veldig stor(over 15 i omkrets) = bra for size queens og kvinner som har en fetisj for dette Anonymkode: 029d2...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3376 Del Skrevet 1. januar 2024 Artmo3 skrev (2 timer siden): Det er vel grunnen for at jeg ikke skulle ønske jeg har større enn det jeg har, selv med mine 16cm så har jeg opplevd å være for stor til å kjøre hardt og dypt, og er skikkelig kjipt å måtte være forsiktig og ikke kunne få hele fordi det gjør vondt Akkurat! Kjipt for mannen å måtte holde tilbake, og vanskelig ofte når kåthet tar overtaket. Kjipt for kvinnen å få vondt. Sex skal jo helst være deilig. Skal ikke klage på sexlivet vårt altså, for mannen har gode holdninger og vi samarbeider godt, men ja innimellom blir det vondt fordi han er så stor, og det er ikke ideelt for noen av oss. Det er noe begrensende. Jeg blir ikke dypere. Isåfall skulle det skjedd for lenge siden. Det er en begrensning i kvinners dybde, rent fysisk, og at en gjennomsnittlig penis er mest ideell for kvinner er ikke så merkelig når de fleste kvinner antagelig er gjennomsnittlig dype også. Anonymkode: 09733...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrAnon Skrevet 1. januar 2024 #3377 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da lurer jeg på om min er under snittet, med 16x 12-13cm, for jeg opplever oftere en ikke at det er ganske romslig når mange kvinner er veldig kåte og våte, men kanskje fordi jeg har hatt sex med mye enslige mødre som har født barn. Er jo ren fysikk at en litt tykkere penis da vill gi mer stimuli uten at det skal bli for stort og gjøre vondt. Min teori: Penis midt på snittet(omkrets 12-13) = bra for kvinner som er normalt vide der nede og godt trent og ikke har født barn Stor, eller litt over snittet(omkrets 14-15) = bra for kvinner som er litt romslige der nede og/eller har født barn og ikke så godt trent Veldig stor(over 15 i omkrets) = bra for size queens og kvinner som har en fetisj for dette Anonymkode: 029d2...2bc Du er litt over snitt på lengde og snitt på tykkelse. Tenk anderledes, det skal være litt mer romslig slik at kan bevege pikken i sirkler i stede for at glir rett inn og ut. Bruk hele oversiden til å presse opp på framveggen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3378 Del Skrevet 1. januar 2024 Haha. Har dere målt penisene deres med målebånd? Why? Anonymkode: 4288d...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3379 Del Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg elsker en mann som har 20 cm. Det er ikke ideelt, men man får jo ting til å fungere når man elsker hverandre. Tilpasser stillinger og hvor hardt som er mulig. En gjennomsnittlig pikk er ideelt for de fleste kvinner, som også har en gjennomsnittlig dybde. Anonymkode: 09733...d37 Men, betraktes en penis på 20 cm som stor eller monsterstor? Tenker KG er delt her. Eller? Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #3380 Del Skrevet 2. januar 2024 Hvor gamle er dere og hvorfor er dere single? Anonymkode: 15a32...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå