Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sphere skrev (3 minutter siden):

Jeg har interessert meg for temaet helt siden jeg selv hadde en vanskelig periode grunnet størrelsen min. Jeg hadde kommet ut av et 5-årig forhold med min første kjæreste. Vi hadde god og variert sex, men det siste halve året trakk hun seg litt unna. Jeg hadde selvsagt fått med meg at hun flørtet med en fyr, som var kjent for å være svær. Følelsene mine for henne hadde uansett dalt en liten stund. Hun var veldig sjalu og kontrollerende. Så da hun ville ta en seriøs samtale om forholdet vårt, var jeg helt enig i at vi burde gå hver vår vei. Og hun hadde sin moro i tre uker, før hun kom krypende tilbake. Det hadde visst ikke vært så fantastisk som hun trodde det skulle være. Men det visste jeg ikke før senere. Så jeg gikk ut av forholdet og ble litt overrasket over egen attraktivitet ute. Men så fikk jeg tre dårlige opplevelser på rad. Deriblant en der hun ble så grinete at hun regelrett kastet meg ut. Fordi jeg var for liten for henne. Da gikk jeg helt ned i kjelleren, og så bekmørkt på alt. Jeg forsøkte alt for å bli større. Piller, strekking, jelqing, kremer, you name it. Ingenting hjalp. Jeg begynte å avvise damer, og holdt meg unna situasjoner som kunne lede til noe mer. I denne perioden begynte jeg å lese mye om det. For min del hjalp det veldig å få vitenskapelige bevis på at damer flest ikke bryr seg om størrelse. Og etterhvert ble det også mine opplevelser. Dersom damer kunne sette sammen drømmefyren, ville nok ingen valgt akkurat min penis, men det ville de helt sikkert ikke gjort med mange av mine andre kroppsdeler heller. Og det gjelder mange andre også. Poenget er at i det store og det hele er det langt flere andre ting som er viktigere enn kroppsdeler når man velger partner. Man lemper på preferanser når følelsene eller attraksjonen slår inn. Så spørs det hvordan man vekter disse preferansene. Og ettersom damer varierer stort der nede de også, vil jo selvsagt disse preferansene også variere. Ingenting galt med preferanser. Så må vi gi oss med å la usikkerheten vår ta over og hindre oss i mange gode opplevelser. For det har jeg virkelig hatt. 

Du virker som en veldig reflektert og fornuftig, klok mann - noe som er mye viktigere i det lange løp enn mannens penisstørrelse. Så basert på det du skriver her inne, kunne jeg lett datet deg ;) Håper virkelig du en dag treffer den rette dama som ser deg for den du er. Til nå har du dessverre vært uheldig og møtt damer som er mer opptatt av det overflatiske, og ikke det som virkelig betyr noe. Alt godt ønskes, du fortjener virkelig et fint forhold med ei som forelsker seg i deg, og den du er ❤️

Anonymkode: 0756b...9f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger merke til at innlegget om n….kuk er låst. 
Hva skal man skrive for å ikke krenke noen, om man ønsker å få frem at man har lyst til å leke med en stor penis med en mørkere fargetone enn det som er gjennomsnittet i Norge?

Jeg elsker jo disse og jeg ønsker absolutt ikke å krenke dem. Jeg opplever derimot at de selv bruker n-ordet eller sjokolade foran -kuk. Samme med jenter som sier sjokolade foran mus. 
Hvilke ord kan man bruke for at ikke man skal i ettertid skal bli hengt ut og anklaget for å være rasist?

Det må da være en lovlig mye å uttrykke at man har lyst på en pikk av en særegen utgave. 
Litt som å si at man liker sjokoladeboller bedre enn rosinboller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her kan du vel si så mye du ønsker, men om du foretrekker å skrive det på privateid forum må du forholde deg til reglene der.

Anonymkode: 4052e...e49

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (Akkurat nå):

Jeg legger merke til at innlegget om n….kuk er låst. 
Hva skal man skrive for å ikke krenke noen, om man ønsker å få frem at man har lyst til å leke med en stor penis med en mørkere fargetone enn det som er gjennomsnittet i Norge?

Jeg elsker jo disse og jeg ønsker absolutt ikke å krenke dem. Jeg opplever derimot at de selv bruker n-ordet eller sjokolade foran -kuk. Samme med jenter som sier sjokolade foran mus. 
Hvilke ord kan man bruke for at ikke man skal i ettertid skal bli hengt ut og anklaget for å være rasist?

Det må da være en lovlig mye å uttrykke at man har lyst på en pikk av en særegen utgave. 
Litt som å si at man liker sjokoladeboller bedre enn rosinboller. 

Hva er gæærnt med hvit pikk av samme størrelse da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (Akkurat nå):

Hva er gæærnt med hvit pikk av samme størrelse da?

Ikke noe galt i det. Jeg har lekt med mange av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir mye fjernet av moderator.Ganske kjedelig. Ivrige i tjenesten , det skal de ha.Har vel ikke så mye annet å bruke tiden på.

Anonymkode: 7df78...df2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sexologen min var svært kyndig, beryktet og profesjonell. Hun hold seg fullstendig apolitisk, og Jeg kommer ikke til å gå inn i samtalene mine med henne, taushetsplikt går begge veier. 

Anonymkode: 0ed4d...d3c

Du skryter av din evne til å formulere deg. Men i virkeligheten forstår du åpenbart ikke hva mange av  ordene betyr en gang. Og setningene er ofte kronglete og dårlig formulert. En beryktet sexolog? Godt h*n ikke blandet politikk inn i rådene. Og det rådet du allerede har henvist til, er overhodet ikke "kyndig".

Nei, tipper du er en trollete incel som skryter på deg et par ONS som kanskje var kjøpt og betalt? Dessuten, det eksemplet du ga på hvordan ta opp temaet med en potensiell fremtidig kone, vil ha følgende resultat:

1) Majoriteten vil avskrive deg tvert.

2) Om du mot formodning klarer å lure noen inn i ekteskapet, vil du for alltid ha sådd en tvil om at den dårlige sexen du tilbyr skyldes størrelsen på pikken. Da blir det enten til at hun forlater deg og finner seg en bedre elsker. Eller at hun skaffer seg en elsker på si - og så ber deg ryke og reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du virker som en veldig reflektert og fornuftig, klok mann - noe som er mye viktigere i det lange løp enn mannens penisstørrelse. Så basert på det du skriver her inne, kunne jeg lett datet deg ;) Håper virkelig du en dag treffer den rette dama som ser deg for den du er. Til nå har du dessverre vært uheldig og møtt damer som er mer opptatt av det overflatiske, og ikke det som virkelig betyr noe. Alt godt ønskes, du fortjener virkelig et fint forhold med ei som forelsker seg i deg, og den du er ❤️

Anonymkode: 0756b...9f0

Takk for fine ord 💕 Nå må det sies at jeg har hatt langt fler gode opplevelser enn dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kutte ut å bruke ordet neger, i alle sammenhenger. Det er rasistisk, det forbindes med slaveri, apartheid og generell undertrykkelse. Vi er mennesker, alle med ulik hudfarge. Hvis du uttrykker deg anderledes, og bedre, så kan du snakke om og diskutere det meste.

Anonymkode: 5231e...f8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det jo ofte sånn at hvis en kvinne først har fått prøve en stor pikk, vil hun ikke ønske seg en liten en igjen. 
Og hvis hun må ta til takke med en liten, så vil hun alltid ha den store hun prøvde i tankene. 

Anonymkode: 1c864...e2a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan kutte ut å bruke ordet neger, i alle sammenhenger. Det er rasistisk, det forbindes med slaveri, apartheid og generell undertrykkelse. Vi er mennesker, alle med ulik hudfarge. Hvis du uttrykker deg anderledes, og bedre, så kan du snakke om og diskutere det meste.

Anonymkode: 5231e...f8b

Jeg etterspør jo ord som er greie å bruke i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (5 minutter siden):

Du skryter av din evne til å formulere deg. Men i virkeligheten forstår du åpenbart ikke hva mange av  ordene betyr en gang. Og setningene er ofte kronglete og dårlig formulert. En beryktet sexolog? Godt h*n ikke blandet politikk inn i rådene. Og det rådet du allerede har henvist til, er overhodet ikke "kyndig".

Nei, tipper du er en trollete incel som skryter på deg et par ONS som kanskje var kjøpt og betalt? Dessuten, det eksemplet du ga på hvordan ta opp temaet med en potensiell fremtidig kone, vil ha følgende resultat:

1) Majoriteten vil avskrive deg tvert.

2) Om du mot formodning klarer å lure noen inn i ekteskapet, vil du for alltid ha sådd en tvil om at den dårlige sexen du tilbyr skyldes størrelsen på pikken. Da blir det enten til at hun forlater deg og finner seg en bedre elsker. Eller at hun skaffer seg en elsker på si - og så ber deg ryke og reise.

Er dette virkelig så vanskelig å tro? 

Jeg "troller" ikke, hva enn det skal bety.

Og ja, om penisen min var på størrelse ordforrådet, hadde det ikke vært et problem.

Skjønner ikke disse reaksjonene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg bruker svært kort tid for å ordlegge meg på en velformulert og ordrik måte. Språkferdighetene mine er jeg veldig stolt av og det er også noe jeg ser etter i en prospektiv hustru. Kunne aldri ektet noen som veksler mellom norsk og engelsk over lav terskel og bidrar til språkets utartelse. 

I så fall tror jeg du morer deg med å lage en så fordummende tråd. Spesielt med tanke på ditt ordforråd. Tror du morer deg over kontrasten. 

Gå en tur i snøværet og bruk intellektet ditt på noe bedre! 

Godt nyttår!

Anonymkode: 9bdf8...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil jo bli helt umulig å vite. Da må du finne en som har vært jomfru en stund, men det er også så og si umulig.

Anonymkode: 56edf...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (22 minutter siden):

Jeg etterspør jo ord som er greie å bruke i stedet. 

BBC stresser ingen.

MVH BWC

Anonymkode: a0d2c...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg vil ha et tradisjonelt ekteskap og være den største kona mi har vært med. Dette er ikke mye å be om historisk sett og noe som stort som ekteskap bør gjøres riktig.

Ja akkurat, et ekteskap bør gjøres riktig, og det er ikke at det er basert på penisstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn smårelatert, hvorfor ville jeg forsvare kongeriket dersom det blir krig, når prinsessen er gift med en ... ja, du vet. 

Anonymkode: 26194...16f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (7 timer siden):

Trolling 

Nesten alt du er med på å diskutere, minner om korstog. Kan du ikke la troll være troll, og skjønne at det er en av de beste årsakene til å henge på KG?  

Anonymkode: eed14...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke ordet "Kulørt"...lettere kulørt, veldig kulørt...evt Nuggatti-farget?😉

Det kan vel ikke sjenere noen?  Det er jo mange nyanser innen farger. 

MEN...jeg er ganske så lei av at alt skal endres på fordi at noen kan føle seg krenket....se på disse;

Joikaboller har blitt til Villti

Negro (gul liten boks med sukker-kulør) er fjernet eller erstattet 

Pappa til Pippi er ikke lenger Negerkonge, men Sydhavskonge....og m.m.

Snart er vel alt som jeg vokste opp med på 70-tallet endret navn eller utsende, fordi at vi skal ta hensyn til alt og alle.

Vet ikke med dere, men da jeg var i Syden som liten gutt, så ble vi kalt for "fiskeboller"...lys og blek  i huden. Er vel ingen som bryr seg om det.

Og en siste ting...der jeg jobber er det multikullturelt, og det er ingen som er mere rassistiske enn de som ikke har direkte opphav fra Skandinavia, de sier det til og med selv, og de har fortalt med at det gjør de fordi at de kommer unna med det.

Godt Nyttår alle sammen

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...