Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har det gitt deg noe egentlig?

Anonymkode: 32d9c...e83

Hva da? Sex er herlig. Med litt mindre penis ja. Og vil ikke ha kjæreste 

Anonymkode: 32744...84a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 18.58):

Sånne idiotiske kommentarer som han har gjentatt i tråd etter tråd fortjener et like dumt svar..

Anonymkode: 89fb7...536

Du var jo den som kom med den mongolide kommentaren din først, din tosk.

Anonymkode: 53ad1...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg målte bokstaveligtalt igår. Han er 14 og halv lang og 13 og halv rundt. Hva synes dere? Han gnir ALLTID ut ved doggy osv, blir veldig kjedelig. Har kun hatt han som sex partner så vet ikke mye.

Anonymkode: 5163b...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle hva ukjente folk på internett mener?
Det er din mening som betyr noe ...

Størrelse er en ting, men langt viktigere er hvordan den brukes. Om den glir ut ved sex i bakfra-stilling er det ofte teknikken som er feil, og ikke størrelsen. Hvorfor trekker han seg så langt ut når han knuller deg bakfra? Kanskje dere burde prøve å endre på teknikken, stillingen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han alltid glir ut i doggy, handler det langt mer om teknikk enn størrelse. Jeg har godt mindre enn ham, og har sjeldent hatt noe problem med doggy. Han ligger rundt snittet i lengde, og på øvre del av snittet i tykkelse. Helt normal pikk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt passe det. Finn andre teknikker. Vinkle bekkenet ditt oppover når han tar deg bakfra, og få han mer over enn bak. I tillegg må han som nevnt over ikke dra seg så langt ut.

Anonymkode: 5133d...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som skriver str istedenfor størrelse, gjør dere det for å gå under radaren på samletråden lengst mulig?

Anonymkode: 8f836...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg målte bokstaveligtalt igår. Han er 14 og halv lang og 13 og halv rundt. Hva synes dere? Han gnir ALLTID ut ved doggy osv, blir veldig kjedelig. Har kun hatt han som sex partner så vet ikke mye.

Med akkurat samme størrelse, helt nøyaktig, glir jeg ALDRI ut verken i doggy eller andre stillinger. Dere trenger øvelse, tror jeg.

Mann, 52

Anonymkode: 6095a...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

14cm? Er du sikker på at han er voksen? Hvis han er over 18 år så burde jo penisen være hvertfall 20cm lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (3 timer siden):

Størrelse er en ting, men langt viktigere er hvordan den brukes.

Typisk utsagn fra folk med små peniser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette kan gå bra med øvelse og et forutsigbart underlag.

Vil du prøve større, kjøp en sleeve, som og kan hjelpe om han kommer til kort, eller kjennes for tynn. Ikke nødvendig å bytte om dette er utfordringen. 

Vær aktiv med selvstimulering under samleie. Med stor har jeg aldri fokusert på knulling før hun er i mål. Dette finner dere ut av. Øv masse. Le litt av dere selv, ha det morro. Dette kan bli gull.

.

Anonymkode: f5592...874

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare trenger bare å bruke ca. 5minutter med tuppen av fingeren for å tilfredsstille 99% av kvinnene til orgasme. Tips: 4play. 

Vaginalt, med penis alene,  så kommer bare 30% av vagina stimulering.

Med penis vaginalt, og stimuli på klitoris er det på 99%.

Vagina stimulering, med hender alene så er vel 60%+ som kommer på gpunktet alene. 

Oral stimulering og fingre i kjeden har også ca 99% suksess. 

Så vet du hva? Så størrelsen på pikken (som er stor og bra) har ikke så mye å si. Du kan tilfredsstille på så mange forskjellige måter! 

Bevegelsene, kjemien, connection har mye mer å si for hennes orgasme.

Dytter man en stor en inn, så skjer det ikke av seg selv!

Men ja, gir orgasmegaranti. Har enda ikke opplevd å ikke få en jente til ikke å komme hver gang. 

Og alle jenter er helt forskjellige, ei kommer bare med å kose med brystene, ei kommer 6x vaginalt, ei bruker 5min og 50minutter kan og være vanlig. Pikken er ikke en magisk stav som vibrerer heller😂

Endret av Sander33
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Typisk utsagn fra noen som tror alle damer kommer med vaginal penetrering alene hver gang😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

Typisk utsagn fra folk som gjemmer seg bak anonyme profiler ... 🙂

De som ikke tør å poste offentlig har gjerne svært korte OG tynne peniser selv. Men det er jo snart årstid for sossiser, så jeg antar det hører med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 20.56):

Vil  anta du opplever han som helt perfekt 😍. Ikke så stor at du får vondt og ikke så liten at du merker lite. "Snittet" skal visst nok være 13,5 lang og 11,5 rundt.

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

14cm? Er du sikker på at han er voksen? Hvis han er over 18 år så burde jo penisen være hvertfall 20cm lang.

😂 Ja, alle menn på KG har over 20 cm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (7 timer siden):

Typisk utsagn fra folk som gjemmer seg bak anonyme profiler ... 🙂

De som ikke tør å poste offentlig har gjerne svært korte OG tynne peniser selv. Men det er jo snart årstid for sossiser, så jeg antar det hører med.

Neida, min er 22cm, men hadde vært for mange damer i innboksen hvis jeg ikke postet anonymt. ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
911 skrev (9 timer siden):

Vil  anta du opplever han som helt perfekt 😍

😂 Ja, alle menn på KG har over 20 cm.

Ja, noen av oss har.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Neida, min er 22cm, men hadde vært for mange damer i innboksen hvis jeg ikke postet anonymt. ;) 

Dette må du finne ut om stemmer. Litt travelt, men om mulig verdt et forsøk i seg selv. 

Anonymkode: f5592...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 18.25):

Du var jo den som kom med den mongolide kommentaren din først, din tosk.

Nope, du må lære deg å se forskjell på brukerkodene... 

Anonymkode: 89fb7...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

DET er like troverdig som en 60-lapp skrevet med tegnestifter. Har hørt mer troverdige historier fra nigerianske prinser.
De damene i innboksen din ... er det tilfeldigvis masse "hot milfs near you"? 😛

Inntil videre går jeg ut fra du bare glemte et komma mellom de to sifrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...