AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2821 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og der kom dagens neandertaler 👏🏼 Man trenger ikke å bli «vid» av å ha pult mye stor kuk. Ei heller av å ha født barn. Skjeden er elastisk og det som definerer hvor stram den kjennes ut er muskulaturen. Denne kan trenes på lik linje som all annen muskulatur. Det vil si at en kvinne på 25 som aldri har trent bekkenbunn kan kjennes mye videre ut enn en kvinne på 35 som har født flere barn, men samtidig trent bekkenbunnen. Med mindre man har vært sløv med å trene eller har fått skader under fødsel vil vaginaen kjennes helt normal ut. Og du; kvinner er mennesker. De FØDER barn. De kalver ikke… men kanskje det ikke har vært pensum på skolen enda? Anonymkode: f7dca...0b3 Bingo!! Har født noen barn, og glufsa har trekt seg tilbake til "normalen" kjapt og med knipe øvelser så har det gjort susen! Nesten bedre å ha sex etter å født et barn unger enn før barna kom faktisk!' Mye mer følsomt og naice 🤠 Anonymkode: 0a00a...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2822 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 11.43): Kan skjønne at en sossis med store baller må virke rart, men en stor penis med små baller blir som flott dress med hvite sokker og kjipe sko. Enig, det må til med en god balanse mellom penis og baller. Stor penis er mye bedre hvis den har et par store svingende baller hengene under. Stor pikk og små baller ser rart og og liten pikk og svære basketballer som henger og dinger under er enda verre. Anonymkode: 53ad1...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2823 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 11.48): Spørs jo hvor trang man er selv da.. Anonymkode: 6d631...9e4 90% av Norske damer har jo så svær og løs dåse at du kan få inn begge knyttnevene samtidig. Anonymkode: 53ad1...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 5. september 2023 #2824 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei dere. Ettersom at det har blitt relativt mye fokus på penisstørrelse de siste årene, og at de aller "fleste" damer ønsker en mann med en stor penis, har dette absolutt ødelagt selvtilliten min. Har blitt så ille at jeg alltid sier nei til å ha sex med damer som ønsker sex med meg. Kanskje litt rart å skrive dette, men jeg ser ikke ut som en person med en liten penis, er ganske høy og muskuløs, så tipper damene har en stor forventning til størrelsen min pga det? Det er det som hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å ha sex med noen. Erigert er den rundt 8 cm, ja jeg vet.. Dere trenger ikke å gjøre narr av det, fordi jeg vet jo hvordan det er.. Du har to valg: Enten lar du deg styre av det "alle" damer sier, de driter i (bryr seg ikke om) størrelsen så lenge du er en OK partner på alle måter og lever trygt og fint med det. Gitt at du får feedback på det og opplever at dere har det fint sammen. Eller du lar deg influere av (den reelle) frykten av at dama di, i venninne laget, utleverer dine mangelfulle egenskaper, som mann, mens flokken ler av det og gasser seg i utilstrekkeligheten din, selv om din utkårede aldri, ovenfor deg, vil innrømme at så skjedde. Som alltid, som mann: ditt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2825 Del Skrevet 5. september 2023 Du er mann og har en penis. Det er en flott greie. Vi kvinner har ikke det. Derfor er dere menn interessante også, for dere er jo forskjellige fra oss. Om den du har er liten eller stor, det er ikke så nøye, egentlig. Blir du stiv så er det megagodt uansett. Virkelig. Anonymkode: 02861...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2826 Del Skrevet 5. september 2023 Han som har vært best av de jeg har ligge med har ironisk nokk hatt minst penis. Mindre en deg faktisk 😅 så bruken har mest og si! Mange som tror jentene kommer bare pga den er stor men det er ikke sant i det heletatt! Bruken er alt som har noe å si også forspill er ekstremt viktig Anonymkode: b26fa...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2827 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei dere. Ettersom at det har blitt relativt mye fokus på penisstørrelse de siste årene, og at de aller "fleste" damer ønsker en mann med en stor penis, har dette absolutt ødelagt selvtilliten min. Har blitt så ille at jeg alltid sier nei til å ha sex med damer som ønsker sex med meg. Hvis de spør hvorfor, kommer jeg bare med en teit unnskyldning. Kanskje litt rart å skrive dette, men jeg ser ikke ut som en person med en liten penis, er ganske høy og muskuløs, så tipper damene har en stor forventning til størrelsen min pga det? Det er det som hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å ha sex med noen. Erigert er den rundt 8 cm, ja jeg vet.. Dere trenger ikke å gjøre narr av det, fordi jeg vet jo hvordan det er.. Utenom det er jeg en ganske livlig person med god selvtillit (i forhold til å snakke med jenter), og har sånn sett ingen problemer med å treffe en hyggelig date. Er bare når det kommer til sex, at jeg hører stemmer i hodet mitt om at jeg absolutt ikke er god nok til å tilfredstille henne. 😕 Har forsøkt å bare akseptere at penisen min er som den er, og det egentlig ikke er noe jeg får gjort noe med. Studerer faktisk psykologi, så er det jo litt "ironisk".. Anonymkode: 9f583...759 Og hvis du for eksempel jobber mye med fingrene og generelt glad i å bruke fingrene, do it! Mannen min er sveiser i olja, og genial med fingra 🤠!!! Anonymkode: 0a00a...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2828 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette! Eneste damene som klager på små peniser er de som har ridd peniskarusellen daglig i 20 år og de som har kalva et par ganger. Anonymkode: 769ba...1bf Jeg har vært mye på kukkarusellen og født 2 store barn. Likevel foretrekker jeg litt mindre penis, 12-15 cm ca. Anonymkode: 5bf65...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2829 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 90% av Norske damer har jo så svær og løs dåse at du kan få inn begge knyttnevene samtidig. Anonymkode: 53ad1...6a2 Hvor, hvor er de 90%ene? Om det du skriver skulle vise seg å stemme, så er det jo bare å stupe i det, og ta det som en mann, du får forsøke å presse den inn som oss andre. Anonymkode: f5592...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2830 Del Skrevet 6. september 2023 Som trådstarter er psykologistudenten noe avlogget i egen tråd. Kan dette være overførbart til ts sitt sexliv? Eller er svarene for overveldende slik at ts kommer til kort? Uansett, med risiko for å gi deg håp, så finnes det løsninger. Som intellektuell vet du å finne dem. Fra hypnose til mannsklinikken. Du vet hvilke krefter som ligger i underhjernen, en kunnskap du kan anvende. Du har omgivelser som kan henvise, og ordne det formelle slik at det kan føres på rett post i selvangivelsen. Så alt i alt har du noen valg å ta, noen av de nevnte, eller selvisk å bedra deg selv inn i et liv der du lar hun som vil elske deg for den og det du er faktisk ikke får mulighet til det. Valgene om hva du gjør er kanskje store her og nå, men pytt, hvorfor ikke søke løsning og løse dem, om tid vil kanskje dette være ditt tidligere problem. Uansett, status presens er ikke morgendagens soloppgang. Stå på, en ultralyd kan avsløre hvor mye du har å gå på. Og med ditt sinn og menneskelige innsikt vet du som viter du kan mer enn å flytte fjell. Så lykke til. Anonymkode: 115f8...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2831 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor, hvor er de 90%ene? Om det du skriver skulle vise seg å stemme, så er det jo bare å stupe i det, og ta det som en mann, du får forsøke å presse den inn som oss andre. Anonymkode: f5592...874 Jeg gjør det, jeg får damene til å prøve anal. Anonymkode: 53ad1...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2832 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjør det, jeg får damene til å prøve anal. Anonymkode: 53ad1...6a2 Løsningsfokusert. Bra gutt, bra. Anonymkode: f5592...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #2833 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 20.27): Min er 21 cm. Målt fra oversiden😊 Anonymkode: 8f513...b5e Hjelper ikke å måle på oversiden hvis man har stappet halve målbåndet inn i ræva først😂 Anonymkode: 89fb7...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #2834 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 13.17): Hjelper ikke å måle på oversiden hvis man har stappet halve målbåndet inn i ræva først😂 Anonymkode: 89fb7...536 Sjalu pga mikropikken din? Anonymkode: 53ad1...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2835 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sjalu pga mikropikken din? Anonymkode: 53ad1...6a2 …. og der kom vi helt ned på barnehagenivå, ja….. Anonymkode: 6095a...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2836 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 18.31): Sjalu pga mikropikken din? Anonymkode: 53ad1...6a2 Sånne idiotiske kommentarer som han har gjentatt i tråd etter tråd fortjener et like dumt svar.. Anonymkode: 89fb7...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2837 Del Skrevet 11. september 2023 Har tvillinger samme størrelse på underlivet sitt? Anonymkode: 32d9c...e83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 11. september 2023 #2838 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 21.50): 90% av Norske damer har jo så svær og løs dåse at du kan få inn begge knyttnevene samtidig. Anonymkode: 53ad1...6a2 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 11. september 2023 #2839 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 6.30): Jeg har vært mye på kukkarusellen og født 2 store barn. Likevel foretrekker jeg litt mindre penis, 12-15 cm ca. Anonymkode: 5bf65...f3e 🤣 All on board 🎠 Endret 11. september 2023 av totti_1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2840 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 6.30): Jeg har vært mye på kukkarusellen og født 2 store barn. Likevel foretrekker jeg litt mindre penis, 12-15 cm ca. Anonymkode: 5bf65...f3e Har det gitt deg noe egentlig? Anonymkode: 32d9c...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå