Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så mye merkelig det står her. Min kjæreste har ikke stor penis, har ikke målt den, men vil tippe den er 10-11 cm. Vi har den beste sexen jeg noensinne har hatt, fordi den seksuelle kjemien er helt utrolig. 

Synes det er helt teit å snakke ned menn pga størrelsen på penisen. 

Anonymkode: aafef...6da

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Flettig44 skrev (15 timer siden):

Varierer veldig for alle tror jeg i min vennine gruppe, er noen bare fornøyd vis de kan bruke pikk bra. Mens jeg behøver helst en cm 18-20, tykkelse spiller ikke noen rolle for meg.

Fint at du bare vil velge blant 1%. 
Så slipper vi andre.

Anonymkode: 6095a...6cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er litt rart syns jeg, at kvinner snakker såpass mye om kroppspress, når menn med lide med penispress. Det er ingenting som tilsvarer. Kvinner slår ofte tilbake med en parallel med bryster, men det er ikke helt det samme. Bryster er fine å se på, men det er de egentlig i alle størrelser, og de påvirker ikke den seksuelle opplevelsen på langt nær samme grad som penisstørrelsen. 
menn blir bombadert, på alle platformer, med en beskjed om at dersom kjønnsorganet deres ikke er stort nok, er de seksuelt utilstrekkelige. Enten det er på internett, på fjernsyn eller på gata, er det ikke vanskelig å få det med seg. Det er en fundamental av kulturen, av humoren vår. Det har blitt skrevet om i bibelen, esekiel om jeg husker riktig, for å ikke å snakke om her på kvinneguiden hvor emnet er første tråden på seksualforumet. Joda, tråden er full av diverse som tar de minste i forsvar, med en rekke sympatiske og betryggende forsikringer om at kjærligheten er oppnåelig for de og, men en kommer seg ikke unna viten om at en stor penis er en helt annen ting enn en stor. 
I norge er vi flinke, spesielt nrk, å representere kjønnsorganer beskjedent, Men også i norske programmer får man det med seg. 
Ta serien Nede for eksempel, hvor obskønt store peniser er vist uten sensur, og siklet over av de kvinnelige hovedkarakterene. denne serien slutter dog med trøst, idet en med kjempepenis er vemodig over at han aldri har måtte utviklet en interessan personlighet grunnet dette. Man kan også få det med seg serien Ida tar ansvar, hvor ingen kjønnsorgan er vist, men sentimentet når likevel fram. Heldigvis avslutter også denne serien med en betryggelse, i det ida ender opp med den patetiske lille gutten hun måtte tvinge seg selv til å ligge med for å avverge en masseskyting, etter at hennes tidligere betagelse mister interessen i henne.

og joda, kvinner er tross alt barmhjertige vesener, seksuelle opplevelser er nok helt sikkert tilgjengelig, selv for de med liten penis på ett eller annet stadie i livet, men saken er klar, du vil aldri klare å tilfredstille en kvinne på samme måte. Hverken på psykologiske eller mekaniske grunnlag. 
Med dagens teknologi er det lett å få bekreftet, man er aldri langt ifra en video av en kvinne som skriker og vibrerer i ekstase idet de knyttet elskovsbånd med noen med et gigantisk kjønnsorgan. 
Noen skrev oppover i tråden om hvordan de møtte de fleste romantiske partnerene sine på nettet, og der var det jo aldri vanskelig å få bekreftet hvorvidt medlemmet var tilstrekkelig, for har du noensinne støtt på en mann som ikke ville sendt "dickpics"?
Det tror jeg på at hun ikke har. Disse kontakter henne nok ikke, de har resignert seg med at de ikke er det de fleste unge damer er på jakt etter, og pent må vente.
Deres ungdomsår er naturligvis deres egne, hvor de selvfølgelig må få lov til å eksperimentere og oppleve hva enn de vil, men stor kuk er tross alt en sjelden og dyrebar ressurs, og ikke alle er heldige nok til å ende opp med en. 
mens du venter kan du glede deg til den tiden kommer hvor kvinner er klare til å stifte familie, når de er mindre hormonelle og blir mer rasjonelle, når de ikke lenger tiltrekker det samme kaliberet menn, men det spiller ingen rolle da de har blitt nummene til seksuell nytelse uansett, da er det din tur.
Det er litt ydmykende, houellebecq skrev at når sex slutter å handle om forplantning, at det handler i mindre grad om nytelse og i større grad om narsissistisk differensiering. 

Denne sangen er universell, men den fanger følelsen ganske bra.
https://www.youtube.com/watch?v=-gEPF8OEaB4

Anonymkode: 7bf06...24f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er litt rart syns jeg, at kvinner snakker såpass mye om kroppspress, når menn med lide med penispress. Det er ingenting som tilsvarer. Kvinner slår ofte tilbake med en parallel med bryster, men det er ikke helt det samme. Bryster er fine å se på, men det er de egentlig i alle størrelser, og de påvirker ikke den seksuelle opplevelsen på langt nær samme grad som penisstørrelsen. 
menn blir bombadert, på alle platformer, med en beskjed om at dersom kjønnsorganet deres ikke er stort nok, er de seksuelt utilstrekkelige. Enten det er på internett, på fjernsyn eller på gata, er det ikke vanskelig å få det med seg. Det er en fundamental av kulturen, av humoren vår. Det har blitt skrevet om i bibelen, esekiel om jeg husker riktig, for å ikke å snakke om her på kvinneguiden hvor emnet er første tråden på seksualforumet. Joda, tråden er full av diverse som tar de minste i forsvar, med en rekke sympatiske og betryggende forsikringer om at kjærligheten er oppnåelig for de og, men en kommer seg ikke unna viten om at en stor penis er en helt annen ting enn en stor. 
I norge er vi flinke, spesielt nrk, å representere kjønnsorganer beskjedent, Men også i norske programmer får man det med seg. 
Ta serien Nede for eksempel, hvor obskønt store peniser er vist uten sensur, og siklet over av de kvinnelige hovedkarakterene. denne serien slutter dog med trøst, idet en med kjempepenis er vemodig over at han aldri har måtte utviklet en interessan personlighet grunnet dette. Man kan også få det med seg serien Ida tar ansvar, hvor ingen kjønnsorgan er vist, men sentimentet når likevel fram. Heldigvis avslutter også denne serien med en betryggelse, i det ida ender opp med den patetiske lille gutten hun måtte tvinge seg selv til å ligge med for å avverge en masseskyting, etter at hennes tidligere betagelse mister interessen i henne.

og joda, kvinner er tross alt barmhjertige vesener, seksuelle opplevelser er nok helt sikkert tilgjengelig, selv for de med liten penis på ett eller annet stadie i livet, men saken er klar, du vil aldri klare å tilfredstille en kvinne på samme måte. Hverken på psykologiske eller mekaniske grunnlag. 
Med dagens teknologi er det lett å få bekreftet, man er aldri langt ifra en video av en kvinne som skriker og vibrerer i ekstase idet de knyttet elskovsbånd med noen med et gigantisk kjønnsorgan. 
Noen skrev oppover i tråden om hvordan de møtte de fleste romantiske partnerene sine på nettet, og der var det jo aldri vanskelig å få bekreftet hvorvidt medlemmet var tilstrekkelig, for har du noensinne støtt på en mann som ikke ville sendt "dickpics"?
Det tror jeg på at hun ikke har. Disse kontakter henne nok ikke, de har resignert seg med at de ikke er det de fleste unge damer er på jakt etter, og pent må vente.
Deres ungdomsår er naturligvis deres egne, hvor de selvfølgelig må få lov til å eksperimentere og oppleve hva enn de vil, men stor kuk er tross alt en sjelden og dyrebar ressurs, og ikke alle er heldige nok til å ende opp med en. 
mens du venter kan du glede deg til den tiden kommer hvor kvinner er klare til å stifte familie, når de er mindre hormonelle og blir mer rasjonelle, når de ikke lenger tiltrekker det samme kaliberet menn, men det spiller ingen rolle da de har blitt nummene til seksuell nytelse uansett, da er det din tur.
Det er litt ydmykende, houellebecq skrev at når sex slutter å handle om forplantning, at det handler i mindre grad om nytelse og i større grad om narsissistisk differensiering. 

Denne sangen er universell, men den fanger følelsen ganske bra.
https://www.youtube.com/watch?v=-gEPF8OEaB4

Godt beskrevet og er også min erfaring. Jeg har en høyst "normal" penis (hva nå det enn er) med 14-15 i lengde og litt stakkarslige 11-12 i omkrets. Jeg har flere ganger fått høre at den ikke er spesielt stor (dvs. liten). Jeg har jo hørt at det ikke er størrelsen, men bruken som betyr noe, men vet også at det visuelle betyr enormt mye for tenningen.

Anonymkode: 51119...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Godt beskrevet og er også min erfaring. Jeg har en høyst "normal" penis (hva nå det enn er) med 14-15 i lengde og litt stakkarslige 11-12 i omkrets. Jeg har flere ganger fått høre at den ikke er spesielt stor (dvs. liten). Jeg har jo hørt at det ikke er størrelsen, men bruken som betyr noe, men vet også at det visuelle betyr enormt mye for tenningen.

Så kjekt at du har hatt et utvalg av seksuelle opplevelser og fått oppleve ømhet og nærhet til tross for manglene dine, du må se på deg selv som velsignet, det er det ikke alle som har. Selv har jeg bare hatt sex to ganger, én gang uten å måtte betale for det. Størrelsen ble aldri et tema, men det var det heller intet behov for. Faktoren var så åpenbar at ord ikke trengte å veksles om det. Opplevelsene gav ikke mersmak, hverken for meg eller kvinnene. For deres del var det tydelig at opplevelsen ikke var tilfredsstillende, for min del ble det bare ydmykende. Alt som kunne ha vært en kilde til nytelse, til deltagelse, til uskyldig sensuell harmoni, har blitt en kilde til lidelse og ulykkelighet. Det spiller egentlig ingen rolle, det finnes andre gleder i livet enn ømhet og nærhet, er litt vanskelig å venne seg til tanken om at den seksuelle arena aldri vil bli et sted for meg, men sånn får det bare være. Har lenge tenkt på å reise ned til et av disse fattige landene og benytte meg av surrogati for å få meg barn, denne isolerte og ensomme tilværelsen er ikke bærekraftig i lengden. så slipper jeg å leve med en kvinne som aldri kommer til å betrakte meg som et fullverdig medlem av det motsatte kjønn, slippe å bli sammenlignet med hennes tidligere eskapader, slippe å se det foraktfulle blikket i øynene hennes i det jeg tar av meg buksa. Blir litt som å hoppe direkte til etter skilsmissen, bare med full foreldrerett og full sikkerhet i at barna faktisk er dine egne. Sikkert mye billigere i lengden og. 

Er overbevist om at kvinner ikke er særlig glad i menn alikevel, jo mer frihet de får, jo  større grad velger de vekk et samliv med dem i. Nå som jeg har begynt å miste håret og, er det liten sannsynlighet for at jeg i det hele tatt har muligheten til å etablere noen form for gjensidig forhold basert på gjensidig romantisk tiltrekning, og det er helt greit. Jeg har det greit alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Vet ikke om det er noen damer som faktisk leser denne tråden, men jeg prøver: Hvordan vil dere helst finne ut at mannen har en mye større penis enn gjennomsnittet? (Cirka 20 cm og tykk). Vil dere vite det før det er klart for sex? I så fall hvordan kan man formidle det uten å virke useriøs eller unormalt opptatt av egen pikk?

Anonymkode: 3aa6d...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke om det er noen damer som faktisk leser denne tråden, men jeg prøver: Hvordan vil dere helst finne ut at mannen har en mye større penis enn gjennomsnittet? (Cirka 20 cm og tykk). Vil dere vite det før det er klart for sex? I så fall hvordan kan man formidle det uten å virke useriøs eller unormalt opptatt av egen pikk?

Du kan ikke formidle det uten å virke useriøs eller unormalt opptatt av egen pikk. Du er nemlig unormalt opptatt av egen pikk.

Anonymkode: 6095a...6cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 12.21):

Så kjekt at du har hatt et utvalg av seksuelle opplevelser og fått oppleve ømhet og nærhet til tross for manglene dine, du må se på deg selv som velsignet, det er det ikke alle som har. Selv har jeg bare hatt sex to ganger, én gang uten å måtte betale for det. Størrelsen ble aldri et tema, men det var det heller intet behov for. Faktoren var så åpenbar at ord ikke trengte å veksles om det. Opplevelsene gav ikke mersmak, hverken for meg eller kvinnene. For deres del var det tydelig at opplevelsen ikke var tilfredsstillende, for min del ble det bare ydmykende. Alt som kunne ha vært en kilde til nytelse, til deltagelse, til uskyldig sensuell harmoni, har blitt en kilde til lidelse og ulykkelighet. Det spiller egentlig ingen rolle, det finnes andre gleder i livet enn ømhet og nærhet, er litt vanskelig å venne seg til tanken om at den seksuelle arena aldri vil bli et sted for meg, men sånn får det bare være. Har lenge tenkt på å reise ned til et av disse fattige landene og benytte meg av surrogati for å få meg barn, denne isolerte og ensomme tilværelsen er ikke bærekraftig i lengden. så slipper jeg å leve med en kvinne som aldri kommer til å betrakte meg som et fullverdig medlem av det motsatte kjønn, slippe å bli sammenlignet med hennes tidligere eskapader, slippe å se det foraktfulle blikket i øynene hennes i det jeg tar av meg buksa. Blir litt som å hoppe direkte til etter skilsmissen, bare med full foreldrerett og full sikkerhet i at barna faktisk er dine egne. Sikkert mye billigere i lengden og. 

Er overbevist om at kvinner ikke er særlig glad i menn alikevel, jo mer frihet de får, jo  større grad velger de vekk et samliv med dem i. Nå som jeg har begynt å miste håret og, er det liten sannsynlighet for at jeg i det hele tatt har muligheten til å etablere noen form for gjensidig forhold basert på gjensidig romantisk tiltrekning, og det er helt greit. Jeg har det greit alene.

Hei hei. Dette var trist lesning, du har det tungt 😔 Liker hvor reflektert du er, men synd det er refleksjoner rundt kroppspresset du føler på

Husk det trenger ikke å forbli slik med sex, du kan få gode opplevelser. Jeg kan ikke love noe, kunne ønske jeg kunne. Men ja, ikke gi opp. Eller om du vil kan du, men syns det virker som om det ikke er det du egentlig har lyst til. Naturligvis.

Det med pikk, først, jeg skriver ikke under på at din ikke er bra nok, forholder meg kun til følelsene dine rundt det. 

Folk har ulike preferanser på det området, noen bryr seg ikke så lenge de elsker partneren sin eller har veldig god kjemi med noen. Andre er åpen for mye forskjellig i senga, det finnes leketøy, det finnes stillinger og metoder hva er det som egentlig ikke finnes? Så det er nevnt, sex om det så er et problem kan løses. Men jeg forstår godt selvfølelsen når man ikke føler kroppen strekker til forventningene, det er en stor sorg. Beklager at du går gjennom den nå. Jeg tenker mest på hvordan en mann tar på meg, men hva om han ikke har hender.. håper du har hender så dette ikke ble nok en krise! 😅 Om så, hvordan han kysser da, eller bare generelt er nær med kroppen, puster, hvisker osv 

Men! Nå kan det hende du absolutt vil stå til noens forveninger med utstyret ditt 😊 Vet du tviler, men jeg velger å intenst krysse fingrene for dette

Vet du sier du trives alene

Å du er nok kjekk som bare det! Forstår sorgen over håret, ikke gøy at kroppen endrer seg bestandig, men må nevne at mange syns det er hot uten hår, eller med generelt mindre av det 😊 

Anonymkode: dc6eb...814

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å informere om det uten å være innpå samtalen først er aldri lurt, men det går an å komme inn på tema generelt, og får du ikke spørsmål da, eller hun spør om bilde, så lar man det være en overraskelse 

Anonymkode: 33b6a...fdb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oj da folk her tenker på kjøttet mellom beina. Her ta mantraet jeg hadde i ungdomsåra "om hun er skuffa over str, så er det hun som er skuffa" altså ikke meg. Drit i om hun/han er missfornøyd med forventingene sine eller hva enn det er, du er der for å ha det hyggelig og gøy. Om den du knuller ser du har det gossær deg så kan jeg love deg at alt blir morro. Sier ikke at du skal kjøre lekebiler ned rumpa på vedkommende. Meeen at du vrikker rundt med pikke til du finner steder det kjennes digg ut, bit litt! Hopp og sprett og grind deg til ekstase når du fant den beste spotten. Og for gudskyld le av deg selv. Den snoppen din er litt morsom, og det er som fis ... "Om du ikke ler av fis, så lever du livet med like mange fjerter. Men mye mindre latter" 

Husk, den du har sex med er der i øyeblikket med deg. Dere deler ett øyeblikk sammen før dere en dag dør. Eller blir invalide fra livet og ned. Hvorfor spinne en fortelling i hodet om at du er invalid fra livet og ned når du ikke er det (sorry om du faktisk er det, isåfall anbefaler jeg jazz hands) :) 

Anonymkode: 5a8e2...4cc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med liten pikk (10 cm) er utrolig bra. Bare du får den litt inn i hullet så er det bra. Mer trenger hun ikke. Alle blir fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De aller fleste damer har normalt stor vagina, og trenger ikke en diger kuk, gjennomsnittlig holder oftest i massevis, men det finnes jo damer som er veldig store nedentil, som derfor trenger noe stort for å kjenne noe som helst 

Anonymkode: b430c...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De aller fleste damer har normalt stor vagina, og trenger ikke en diger kuk, gjennomsnittlig holder oftest i massevis, men det finnes jo damer som er veldig store nedentil, som derfor trenger noe stort for å kjenne noe som helst 

Anonymkode: b430c...72c

Det er jo damer som er vide som låvedører, der trengs det større skyts. De kjenner ikke en på 30 cm som er 28 cm rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus51
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synd men sant.

1688695723946452.jpg

Dette blir sjukere og sjukere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonymus51 skrev (4 timer siden):

Dette blir sjukere og sjukere. 

Helt enig,  tenk å være så opptatt av størrelse på penis. Det er bare menn som er det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 2.40):

Er litt rart syns jeg, at kvinner snakker såpass mye om kroppspress, når menn med lide med penispress.

Dette såkalte «penispresset» kommer fra andre menn.

Ingen mann med en penis på 19 cm vil kunne tilfredstille meg like godt som en med penis på 15 cm.

Jeg vet at ørene til svært mange usikre gutter/menn er lukket for denne informasjonen, men større penis betyr ikke mer nytelse for kvinner flest. Oftest tvert i mot. 

Om jeg rent hypotetisk måtte velge mellom 2 menn som var identiske, bort sett fra at den ene hadde en penis på 14,5 cm og den andre hadde penis på 19 cm, så hadde jeg valgt han med 14,5 cm 10 av 10 ganger. Og dette gjelder ikke bare meg.

Ufattelig at det fortsatt, i 2023 er så mangelfull kunnskap blant mange gutter om kvinnelig seksualitet.

Anonymkode: 433b2...e2a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 8.21):

men vet også at det visuelle betyr enormt mye for tenningen.

Newsflash. Det er ikke slik at kvinner flest blir kåte av synet av en penis🙈

Du overfører klassisk mannlig, visuelt betinget tenningsmønster til å gjelde kvinner. Sånn fungerer ikke verden.

Man kan si veldig mye om peniser, men at de er fine/sexy er neppe en av de.

For et massivt flertall av kvinner, så har penis og dens størrelse forsvinnende lite å si for seksuell tenning. Penisen er ikke en tryllestav. Det er penisens bærer som er attraktiv og kan skape kåthet. Ikke penisen i seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 0.28):

Ville gjerne ha visst det tidlig. Det hadde vært uaktuelt for meg å ha penetrerende sex med en som har så stor penis. 
Ikke for å være kjip og ikke ta det personlig, men en tykk penis på 20 cm ville vært utelukket for min del.

Når det er sagt, så er vi millioner av kvinner og ingen er like. Nok av kvinner som foretrekker større peniser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...