Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

🙄

Kunne aldri falt meg inn å klage på en manns penis 🙄 For meg er det så utrolig lavmål 🙁 Det er ikke mannen sin feil at den er for liten for deg 🤔 Gå videre du, så kan denne mannen finne seg en dame som setter pris på hele han..... 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får prøve og ta opp penis sleeves.. får den størrelse du vil ha😊 og hvis du liker litt stretch kan du jo gå for større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

All honnør til de som klarer det, men jeg må ha dem større. Har avvist flere menn med for små peniser fordi de ikke kan gi meg nok nytelse. Spiller ingen rolle hvor flinke de er med leketøy, hender eller tunge om det ikke er en tilfredsstillende penis. Det er en ærlig sak det. Ikke alle tenner på for små pupper, for stor eller for liten rumpe etc. En kan ikke tvinge gjennom slike seksuelle preferanser, og og en gjør det vil en angre senere. 

Anonymkode: 6f57f...d4e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du blir ikke trangere med knipeøvelser. Du får sterkere muskler når du kniper, men å knipe gjennom samleiet gjør hvertfall for meg at jeg mister konsentrasjon helt og detter ut av egen nytelse. 

Finn deg heller en som passer deg bedre enn han 

Anonymkode: 5bd30...310

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er det mannen den sitter på som er viktigst. Og hvis jeg elsker en mann spiller det liten rolle. Og synes synd på menn som blir mobbet, valgt bort pga for liten penis. Men nå finnes det jo sleeve, så hvorfor ikke prøve det hvis det er viktig for deg med stor penis. 

Anonymkode: 22ab9...c8a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg ville gått videre, jeg er i andre enden og har veldig stor penis, jeg og en tidligere flamme måtte gå hver vår vei da min ble for stor for hun. Det funket delvis i starten av relasjonen men utover relasjonen så ble det bare verre og verre. 
Det skjedde at hun revnet noen ganger og etter det så ble det liksom aldri bra for noen av oss.

Både penis som vaginaer kan være for store og små. Finn en som passer for deg og ha det bra. 

Anonymkode: 7130d...c79

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

All honnør til de som klarer det, men jeg må ha dem større. Har avvist flere menn med for små peniser fordi de ikke kan gi meg nok nytelse. Spiller ingen rolle hvor flinke de er med leketøy, hender eller tunge om det ikke er en tilfredsstillende penis. Det er en ærlig sak det. Ikke alle tenner på for små pupper, for stor eller for liten rumpe etc. En kan ikke tvinge gjennom slike seksuelle preferanser, og og en gjør det vil en angre senere. 

Anonymkode: 6f57f...d4e

Si meg, hva sier du da? At penisen er for liten? Jeg orker ikke å ligge med flere menn med småttiser heretter. Det gjelder vel å være ærlig på en saklig og ryddig måte, men det er vanskelig i en sådan stund…

Anonymkode: 9be12...871

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For meg er det mannen den sitter på som er viktigst. Og hvis jeg elsker en mann spiller det liten rolle. Og synes synd på menn som blir mobbet, valgt bort pga for liten penis. Men nå finnes det jo sleeve, så hvorfor ikke prøve det hvis det er viktig for deg med stor penis. 

Anonymkode: 22ab9...c8a

Hva er sleeve? 

Anonymkode: 68a7e...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er sleeve? 

Anonymkode: 68a7e...78d

Arm på klær.

types-of-sleeves-6-654x1024.jpg

Anonymkode: 827a9...cc5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er snakk om snoppus-vitaelis her på KG  (igjen) - så synes jeg det er på plass med litt musikk. Ellers vil jeg anbefale dem å ta i bruk  søkefunksjonen her på forumet, TS... Det er definitivt ingen mangel på penis-tråder :opplyser:

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Arm på klær.

types-of-sleeves-6-654x1024.jpg

Anonymkode: 827a9...cc5

Eller en heldekkede tatovering på arm. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker 42 skrev (9 minutter siden):

Siden det er snakk om snoppus-vitaelis her på KG  (igjen) - så synes jeg det er på plass med litt musikk.

Nei 

Anonymkode: 5bd30...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei 

"Nei" hva, AB? 

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 8.28):

For noen av oss er det helt tragisk å lese denne tråden. Jeg har "stor" og for meg har det stort sett aldri vært en bra ting. Nå er jeg 31 år gammel og skulle ønske jeg hadde vært mindre der nede. Tenk på det, dere som skriver i denne tråden.

På ungdomsskolen var det ikke gøy å dusje etter å ha hatt gym. Kommentarer, dårlige vitser ("elefantmannen") og sånn, som bare føltes "kult" de første to gangene. Deretter skapte det dårlig selvtillit av å liksom være annerledes. Og så kom noen jenters interesse, når ryktet gikk, som aldri handlet om reell interesse for meg som person. Og til slutt to brutte samboerskap, siden sex ble "slitsomt", som en sa.

Nå har jeg vært single i et par år, uten å ha sex, men synes egentlig ikke det er fint. Men jeg har ikke spesielt mye selvtillit til å prøve på nytt. Jeg ser ålreit ut, tror jeg, er en sosial og grei person, har en helt normal seksualitet og kjønnsdrift, og jeg har en bra jobb og et ordnet liv. Jeg burde være attraktiv, men holder meg unna. Alt på grunn av det jeg har skrevet nå.  

Til dere som er normale og i deres øyne "ikke spesielt imponerende", vil jeg egentlig bare si at jeg gjerne skulle ha byttet.

Anonymkode: 20081...661

Hvor stor er penisen din da?

Anonymkode: 09889...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.6.2023 den 11.58):

Helt enig...14-15cm lang pikk er nok. Helst litt tykk :) Man MÅ lære seg å knipe...øve gjerne med en dildo som man rir.

Skal du ri skikkelig må du knipe mens du setter deg helt nedpå, så vugger du deg frem og tilbake med hoftene....så kan orgasmene sine komme ganske raskt...🥰

Anonymkode: 9b722...8d5

Alle må ikke det, du må tydeligvis det.

Anonymkode: 09889...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Si meg, hva sier du da? At penisen er for liten? Jeg orker ikke å ligge med flere menn med småttiser heretter. Det gjelder vel å være ærlig på en saklig og ryddig måte, men det er vanskelig i en sådan stund…

Jeg sier følgende: Du er en herlig mann, men for meg er sexen veldig viktig. Vi er dessverre ikke seksuelt kompatible.

Jeg har ikke sagt til en date at han har altfor liten penis og må bruke sleeve for å tilfredsstille meg. Det ville knust nesten enhver manns selvtillit. Snakket med en kompis om dette da jeg datet en mann med 10 cm lang penis. Han var enig i at det ikke var lurt å knuse en mann slik. 

Anonymkode: aef1f...016

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 6/12/2023 at 8:28 AM, AnonymBruker said:

For noen av oss er det helt tragisk å lese denne tråden. Jeg har "stor" og for meg har det stort sett aldri vært en bra ting. Nå er jeg 31 år gammel og skulle ønske jeg hadde vært mindre der nede. Tenk på det, dere som skriver i denne tråden.

På ungdomsskolen var det ikke gøy å dusje etter å ha hatt gym. Kommentarer, dårlige vitser ("elefantmannen") og sånn, som bare føltes "kult" de første to gangene. Deretter skapte det dårlig selvtillit av å liksom være annerledes. Og så kom noen jenters interesse, når ryktet gikk, som aldri handlet om reell interesse for meg som person. Og til slutt to brutte samboerskap, siden sex ble "slitsomt", som en sa.

Nå har jeg vært single i et par år, uten å ha sex, men synes egentlig ikke det er fint. Men jeg har ikke spesielt mye selvtillit til å prøve på nytt. Jeg ser ålreit ut, tror jeg, er en sosial og grei person, har en helt normal seksualitet og kjønnsdrift, og jeg har en bra jobb og et ordnet liv. Jeg burde være attraktiv, men holder meg unna. Alt på grunn av det jeg har skrevet nå.  

Til dere som er normale og i deres øyne "ikke spesielt imponerende", vil jeg egentlig bare si at jeg gjerne skulle ha byttet.

Anonymkode: 20081...661

Det er kjipt. I likhet med oss andre får heller ikke du gjort noe med størrelsen, annet enn å finne noen som setter pris på den, eller i det minste takler den uten at det blir vanskelig.

Det er vanskelig å anbefale en fremgangsmåte, om du 'advarer' damene om størrelsen risikerer du å tiltrekke deg de som kun er interessert i størrelsen. Kanskje om du holder strengt på 'ikke sex før tredje daten'? Da får du i det minste silt bort de mest uinteressante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2023 den 19.28):

DET hadde jeg aldri orket!! Hadde avsluttet fordi jeg vet at det holder ikke i lengden, etter forelskelsen er over mister jeg fullstendig interessen hvis penisen er for liten. Men, det er nå min mening😅

Det samme problemet har jeg med små pupper.

Anonymkode: 4f1ec...bf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei. Jeg dater en fantastisk fyr , men problemet er at penisen hans er 18 cm, det er ekstremt vondt og jeg er veldig trang. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre , jeg vil jo fortsette å date han

Anonymkode: 25635...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si til ham at han ikke kan trenge helt inn. Det går ikke. Dette må du bare være åpen med ham om. Kanskje tegne på en strek slik at han lærer hvor langt inn han kan støte? 

Anonymkode: 7de48...3ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...