Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Heldigvis finnes det så mange ulike preferanser at det er en for alle.

F.eks for oss som elsker penetrering, så er både lengde og tykkelse (spesielt tykkelse!) viktig for å bli tilfredsstilt. Jeg går ikke akkurat rundt med målebånd, men viktig å føle at jeg blir fylt opp. 

Men så finnes det mange damer som ikke får så mye ut av penetrering og kanskje heller setter mer pris på fingring og slikking. Og der gjør ofte de med små peniser en god jobb.

Anonymkode: 96658...608

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

men viktig å føle at jeg blir fylt opp. 

Anonymkode: 96658...608

Første gang jeg har sett en kvinne bruke begrepet «bli fylt opp».

Som kvinne så klarer jeg ikke å skjønne hva som menes med å bli «fylt opp».

Når jeg har ligget med menn med store peniser, så er det ubehagelig. Om han er tykk, så er det en sviende type smerte rundt åpningen. Når den er for lang, så blir jeg bare kvalm. Det er vondt på en annen måte.

Men «fylt opp»? Den Skjønner jeg ikke. Til og med når jeg fødte barna mine, så var ikke «fylt opp» en følelse jeg kjenner meg igjen i. 

Det er egentlig et begrep jeg kun har sett menn bruke.

Anonymkode: 150c0...e67

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Første gang jeg har sett en kvinne bruke begrepet «bli fylt opp».

Som kvinne så klarer jeg ikke å skjønne hva som menes med å bli «fylt opp».

Når jeg har ligget med menn med store peniser, så er det ubehagelig. Om han er tykk, så er det en sviende type smerte rundt åpningen. Når den er for lang, så blir jeg bare kvalm. Det er vondt på en annen måte.

Men «fylt opp»? Den Skjønner jeg ikke. Til og med når jeg fødte barna mine, så var ikke «fylt opp» en følelse jeg kjenner meg igjen i. 

Det er egentlig et begrep jeg kun har sett menn bruke.

Anonymkode: 150c0...e67

Nei, man føler seg sånn når man har en stor mann. Synd du ikke opplever det.

Anonymkode: 353c2...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er homofile menn som er besatt av pikkstørrelser. De fleste kvinner får ikke vaginal orgasme, og hadde satt pris på at flere menn hadde giddet å fokusere mer på klitten.

Tok meg frihet til å korrigere et ellers bra sitat 😇

Anonymkode: 65261...502

Anonymkode: 4989b...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, man føler seg sånn når man har en stor mann. Synd du ikke opplever det.

Anonymkode: 353c2...e9b

Som dama sier: Du er så stor at jeg kjenner det i alle veggene.

Anonymkode: 1f487...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Før ville jeg sagt 15 cm men nå har jeg innsett at 12-13 funker til nød så lenge den er tykk og han er virkelig god i senga 

Anonymkode: 92824...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er menn som er besatt av pikkstørrelser. De fleste kvinner får ikke vaginal orgasme, og hadde satt pris på at flere menn hadde giddet å fokusere mer på klitten.

Tja, tenk litt på den påstanden din.. Hvorfor tror du kvinner som er opptatt av stor penis er opptatt av det? Kan det være fordi det var sånn de får vaginal orgasme? Åjaaaa, så kanskje andelen kvinner som får vaginal orgasme hadde vært større om gjennomsnittsstørrelsen på penis hadde vært større? Ja det tør jeg å påstå. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Anonymkode: 4989b...880

Synd at det ikke er helt riktig da. Heterofile menn er også besatt av pikkstørrelser langt oftere enn heterofile kvinner. Hele dette underforumet beviser det. 99 % av alle pikktråder som blir opprettet,er opprettet av heterofile menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Størrelse betyr ikke så mye for meg. Bare så lenge de vet hva de skal gjøre. Har hatt bra sex med menn som har mindre penis og fryktelig dårlig sex med menn som har stor penis. 

Så størrelse er ikke alt. 

Kjæresten min har en litt mindre penis, men han er god i senga. Han er flink med å variere på stillingene, han er dominant og er flink med fingrene og tunga. Hans mål er alltid at jeg skal komme før han. 

Anonymkode: ae0c3...335

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, tenk litt på den påstanden din.. Hvorfor tror du kvinner som er opptatt av stor penis er opptatt av det? Kan det være fordi det var sånn de får vaginal orgasme? Åjaaaa, så kanskje andelen kvinner som får vaginal orgasme hadde vært større om gjennomsnittsstørrelsen på penis hadde vært større? Ja det tør jeg å påstå. 

Bullshit

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle her tøyser (litt), men jeg skal være ærlig:

har hatt sex med en som hadde liten nok til at ingenting fungerte.

Altså ingen former for samleie overhodet.

Men det handlet jo aller mest om at vedkommende ikke kompenserte på noe som helst, og ikke hadde den fjerneste interesse for klitoris eller forspill eller noesomhelst. 

Then again er livmorhalsen min kjapt forbanna om det blir stort og, så der ville jo og alt samleierelatert utgått. Blir aldri sizequeen den veien. 

Så om vi skal ha sex relativt uproblematisk uten fuss: ikke minimalt eller stort. 

Men jeg har jo aldri ligget med noen som hadde liten/ganske stor og ellers var grei kvalitet i senga, så 🤷‍♀️

Anonymkode: d1a82...e17

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil helst at den skal være bredere enn den er lang. Som en velbrukt huggstabbe.

Anonymkode: 15d1e...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville aldri datet en pikk. Om det handler om sexuell tilfedstillelse vil alltid hvordan han bruker den være viktigere. Og som andre her nevner: Om det handler om størrelse, bør det handle om tykkelse – ikke lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hadde vært morsomt å hørt fra Womanwoman sine trolletråder rundt dette emnet.

Anonymkode: 1c0fc...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har vært sammen med menn med store og tykke peniser. Ingen av dem har noen gang greid å få meg til å komme vaginalt.

Jeg har vært sammen med noen med mindre enn gjennomsnittet stor penis også, og de to som har fått meg til å komme vaginalt er blant disse.

Jeg har hatt sex med en med mikropenis, og om jeg måtte valgt en partner med mikropenis fremfor samme penis som den største jeg har hatt sex med, så hadde jeg heller valgt han med mikropenis. For han med den lengste penisen var så lang at han aldri hadde opplevd å kunne få hele penis inn i en dame. Han måtte alltid være veldig forsiktig, for om han hadde forsøkt å støte helt inn så hadde det ikke vært mulig, smerter er en ting, men det kunne potensielt påført skader, fordi han også var veldig hard. Så stor penis som han hadde er faktisk en form for funksjonshemming.

Apropos din siste setning - jeg tør påstå at du er mann og dertil en mann som tydeligvis ikke har forståelse av om en kvinne kan få vaginal orgasme og hva som gir en kvinne vaginal orgasme. Hint - penisstørrelse har lite med saken å gjøre.

Anonymkode: cce04...c98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overskriften er og blir så dustete at egentlig burde ingen svare i tråden.

Kvinner dater menn, ikke peniser. Riktig mann kan ha den penisen han har, enkelt og greit.

Anonymkode: cce04...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...