Gjest Anonymus51 Skrevet 1. desember 2022 #1821 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tror du virkelig naturen ønsker at menn med liten tullepikk skal formere seg?.. Anonymkode: 81bf3...6b5 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han prøver liksom å være sexy i tillegg som gjør det enda verre.. skulle ønske han hadde perfekt pikk, men sånn ble det nå ikke denne gang. Anonymkode: 51f8d...62e AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og så liten, det er så kvalmt… Hva skal man med sånne. Anonymkode: 86c69...2b7 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med de små penisene så føles det veldig feil på en ekkel måte fordi hjernen min kobler den lille penisen til et barn. Jeg er ikke pedo. Anonymkode: 35fd4...86a Altså, la oss oppsummere her budskapet deres til menn med liten penis: Det er «kvalmt», sykt turnoff, de har en «tullepikk» som er «feil på en ekkel måte». De bør ikke få «formere seg», for «hva skal man med sånne»? Peniser skal være «perfekt». Uansett om dere som skriver dette er bitre gutter eller svært, svært umodne jenter, så har jeg dette rådet til dere: - Oppsøk hjelp. Ta kontakt med en psykolog eller terapeut via fastlegen din, og få hjelp til å hanskes med hatet du bærer på. Det er aldri for sent å be om hjelp. Endret 1. desember 2022 av Anonymus51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1822 Del Skrevet 1. desember 2022 Anonymus51 skrev (1 time siden): Altså, la oss oppsummere her budskapet deres til menn med liten penis: Det er «kvalmt», sykt turnoff, de har en «tullepikk» som er «feil på en ekkel måte». De bør ikke få «formere seg», for «hva skal man med sånne»? Peniser skal være «perfekt». Uansett om dere som skriver dette er bitre gutter eller svært, svært umodne jenter, så har jeg dette rådet til dere: - Oppsøk hjelp. Ta kontakt med en psykolog eller terapeut via fastlegen din, og få hjelp til å hanskes med hatet du bærer på. Det er aldri for sent å be om hjelp. Trenger da ikke psykolog hjelp fordi man synes at små peniser er ekle, det var da veldig dramatisk😂 Anonymkode: 6ab52...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1823 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger da ikke psykolog hjelp fordi man synes at små peniser er ekle, det var da veldig dramatisk😂 Anonymkode: 6ab52...024 Troll Anonymkode: def95...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1824 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva faen, liker menn penis humiliation? Det er jo bare sykt. Men i realiteten er jeg en kvinne i 20 åra som er fortvila over at en så kjekk mann har så liten penis🥲 Anonymkode: 6ab52...024 Han er garantert fortvila over deg også. For du er vel ikke feilfri, vel? Anonymkode: debc7...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1825 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han er garantert fortvila over deg også. For du er vel ikke feilfri, vel? Anonymkode: debc7...d80 😂😂 Anonymkode: 6ab52...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1826 Del Skrevet 3. desember 2022 Seriøst hvor stor penis har du hatt i deg? Hvem var han? Til men hvor stor er din Anonymkode: 7025a...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1827 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Seriøst hvor stor penis har du hatt i deg? Hvem var han? Til men hvor stor er din Anonymkode: 7025a...bc2 Gå og legg deg nå, det er langt over leggetid! Du har vel ikke døgnet over dataspillet? Du vet du ikke får lov av mamma å snoke på nettsider for voksendiskusjon!! Anonymkode: def95...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1828 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 21.17): Nei, det stemmer ikke. Det var tydelig ståpikk, hard som bare det, men med en veldig krumning nedover.. Anonymkode: b650b...e41 Da passer den perfekt i doggy, rewerse cowgirl eller spooning for å legge press på G punktet. Må bare være kreativ med stillinger alt etter hvordan form penis har. Anonymkode: 470f9...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1829 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg dumpet en flott fyr pga liten penis. Etter første ligg ble jeg bare oppgitt.. Håper det finnes jenter som liker disse små, eller er det så brutalt at ingen gidder? Uff.. Jeg har seff ikke sagt noe til han. Veldig kjipt når fyren var så bra! Anonymkode: 11e93...590 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1830 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg dumpet en flott fyr pga liten penis. Etter første ligg ble jeg bare oppgitt.. Håper det finnes jenter som liker disse små, eller er det så brutalt at ingen gidder? Uff.. Jeg har seff ikke sagt noe til han. Veldig kjipt når fyren var så bra! Anonymkode: 11e93...590 Trist å høre at du ble dumpet av en mann med liten penis (selv om han sikkert hadde normal), og at du deretter ble såpass bitter at du måtte lage en tråd om dette😂 Ingen normale mennesker hverken menn og kvinner er så blåst i hodet at de går å lager en tråd på KG om noe slikt😂 Anonymkode: 470f9...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1831 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg dumpet en flott fyr pga liten penis. Etter første ligg ble jeg bare oppgitt.. Håper det finnes jenter som liker disse små, eller er det så brutalt at ingen gidder? Uff.. Jeg har seff ikke sagt noe til han. Veldig kjipt når fyren var så bra! Anonymkode: 11e93...590 Hvor liten var den? Større enn tommelen? Anonymkode: 677dc...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1832 Del Skrevet 3. desember 2022 Hadde aldri gått fra mannen min bare pga penis. Så viktig er den faktisk ikke😂 Veldig mye annet en penis som er bedre når det kommer til sex. Eneste som hadde vært kjipt for meg som kjæreste når det kommer til penis, er om den hadde vært for stor. Da er oralsex bare slitsomt og samleie ubehagelig. Har faktisk mer glede av en mindre penis en hva jeg har av en stor. Anonymkode: 646ba...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1833 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde aldri gått fra mannen min bare pga penis. Så viktig er den faktisk ikke😂 Veldig mye annet en penis som er bedre når det kommer til sex. Eneste som hadde vært kjipt for meg som kjæreste når det kommer til penis, er om den hadde vært for stor. Da er oralsex bare slitsomt og samleie ubehagelig. Har faktisk mer glede av en mindre penis en hva jeg har av en stor. Anonymkode: 646ba...5f1 Skjønner. Bra for de mennene det gjelder at andre vil da. Jeg syntes sexen var litt ekkel på en måte iom at jeg egentlig ikke kjente noe, jeg prøvde å late som at det var greit.. Det blir jo umulig å si noe.. Anonymkode: 11e93...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1834 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Skjønner. Bra for de mennene det gjelder at andre vil da. Jeg syntes sexen var litt ekkel på en måte iom at jeg egentlig ikke kjente noe, jeg prøvde å late som at det var greit.. Det blir jo umulig å si noe.. Anonymkode: 11e93...590 Men hvor liten snakker vi da? Anonymkode: 677dc...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1835 Del Skrevet 3. desember 2022 Dere som har gjort det. Hvor liten snakker vi? Like stor som tommelen? 14-15 cm? Anonymkode: fbec4...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1836 Del Skrevet 3. desember 2022 Pekefinger, bredde og lengde. Eller egentlig ikke pga den heller, men han var så ekkel og usikker og sa ting som "kuken min er så liten, du er sikkert utro hver gang du kan". Det orka jeg ikke. Anonymkode: f4662...c8b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1837 Del Skrevet 3. desember 2022 vet ikke men sikkert 25-30. Anonymkode: bfbf5...080 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1838 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): vet ikke men sikkert 25-30. Anonymkode: bfbf5...080 30 cm?? Anonymkode: fbec4...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1839 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pekefinger, bredde og lengde. Eller egentlig ikke pga den heller, men han var så ekkel og usikker og sa ting som "kuken min er så liten, du er sikkert utro hver gang du kan". Det orka jeg ikke. Anonymkode: f4662...c8b Ahh. Så en på 14 cm hadde ikke vært dealbreaker for deg? Anonymkode: fbec4...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1840 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 30 cm?? Anonymkode: fbec4...764 Ja, det var den størrelsen som fikk meg til å dumpe ham. Anonymkode: bfbf5...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå