AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1801 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leker med seg selv etter sex??? Fytti…. Høres kjent ut. Og det er traumatisk og dritkvalmt…. Har fyren krøller… Anonymkode: 86c69...2b7 Jeg veeet, det er faktisk traumatisk. Hadde han også liten penis? Nei han har ikke krøller🤣 Anonymkode: 51f8d...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1802 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg veeet, det er faktisk traumatisk. Hadde han også liten penis? Nei han har ikke krøller🤣 Anonymkode: 51f8d...62e 🤣 det er så sykt turnoff! har hatt noen og han er den eneste som har oppført seg sånn. Og så liten, det er så kvalmt… Hva skal man med sånne. Anonymkode: 86c69...2b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. desember 2022 #1803 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🤣 det er så sykt turnoff! har hatt noen og han er den eneste som har oppført seg sånn. Og så liten, det er så kvalmt… Hva skal man med sånne. Anonymkode: 86c69...2b7 Kunne vært eksen min, ved at han og anerkjente at penis er og forblir liten. Vi kunne ikke ha stilling som spooning, han kom ikke inni engang. Jeg er også vandt til større peniser en det altså 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1804 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 51f8d...62e AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: cc108...537 Ganske tydelig at du svarer deg selv via to kontoer. Greit nok at du er anonym, men hva får du ut av denne tråden annet enn å rakke ned på menn med liten penis? Tror du de har valgt det selv? Tror du ikke de har komplekser? Dette er bare en usmakelig trolletråd. Anonymkode: 77eaa...e88 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1805 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske tydelig at du svarer deg selv via to kontoer. Greit nok at du er anonym, men hva får du ut av denne tråden annet enn å rakke ned på menn med liten penis? Tror du de har valgt det selv? Tror du ikke de har komplekser? Dette er bare en usmakelig trolletråd. Anonymkode: 77eaa...e88 Nei jeg er en egen person som svarer i en annen sin tråd fordi jeg har det samme problemet. Jeg satt akkurat å lette etter en slik tråd fordi jeg satt å plagdes med tanken. Ts er nok ikke et troll. Anonymkode: cc108...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1806 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ganske tydelig at du svarer deg selv via to kontoer. Greit nok at du er anonym, men hva får du ut av denne tråden annet enn å rakke ned på menn med liten penis? Tror du de har valgt det selv? Tror du ikke de har komplekser? Dette er bare en usmakelig trolletråd. Anonymkode: 77eaa...e88 Det er to menn med liten-penis-ydmykelsesfetisj som sitter og kåter hverandre opp Anonymkode: 9c8c2...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1807 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har også truffet på en sånn, gjorde vondt i mange stillinger.. Anonymkode: f820f...3a5 Ja, det var faktisk ikke så enkelt med den, vi var kåte begge to, men krumningen gjorde at de fleste stillinger egentlig ikke funket så godt. Ble bakfra som funket best til slutt. Har aldri vært borti så sterk krumning, verken før eller senere.. Anonymkode: b650b...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1808 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Uff... jeg har møtt en fyr jeg også nå som har mye mindre pikk enn jeg er vandt med. Har ligget med rundt kanskje 40 stk og bare 3 av de penisene (inkludert hans) har vært for små... syns det er skikkelig trist at akkurat hans penis skulle være på den størrelsen, for sjeldent jeg liker noen, men den penisen ødelegger fordi jeg er redd jeg kommer tik å gå lei av å ikke bli fylt opp. Blir lei meg av å tenke på å måtte ta meg til takke med en liten penis for alltid... Denne er nok ikke så liten som hos din, jeg vil si den kanskje er 15 cm lang, men veldig tynn! Som en slank gulerot. Jeg ble så skuffet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Tenkte å gi det en sjanse til, kanskje den blir bedre når han blir tryggere og slapper av mer. Han virket ganske nervøs og vi brukte lang tid på å få den opp, så mulig det blir bedre... Anonymkode: cc108...537 Hilsen gutt 27🙈 Skjønner ikke at dere orker denne trollingen. Anonymkode: 5c92e...b97 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1809 Del Skrevet 1. desember 2022 Alle skjønner at det er menn som lager disse trådene. Anonymkode: bc20d...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1810 Del Skrevet 1. desember 2022 Hvis du ikke er fornøyd med sexen eller han er det bare å gå videre. Du trenger ikke slenge dritt om folk på nettet fordet, men denne tråden er nok laget av en mann som liker penis humiliation Anonymkode: da602...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1811 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville du datet en med liten penis? Anonymkode: 51f8d...62e Har datet en med liten penis over lengre tid. Anonymkode: ab6c5...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1812 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg må bare få det ut en plass. Eg fyr jeg dater har verdens minste penis (kødder ikke) å når han ligger å leker med den etter sex, jeg vil spy!!! Stakkars mann, han er virkelig snill og sånn, men takler ikke den lille ekle penisen hans. Flere som har opplevd lignende? Fant dere løsning? Synes dere størrelse har noe å si? vil si den er på størrelse med lillefingeren min bare tykkere🥲 Anonymkode: 51f8d...62e Gjør det slutt med han, slik at han kan finne noen som setter pris på hvem han er. For det finner flere av oss som ikke bryr oss, selv om den er liten/micro. Størrelse betyr svært lite for meg, da jeg liker utvendig stimulering. Barn kan man lage uansett. Anonymkode: bccf9...6df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1813 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi er ikke i et forholdt så tenker det ikke gjør noe å skrive anonymt om han her.. vi er ikke i nærheten av et forhold engang. Om det hadde vært en jeg var i forhold med å det var mannen min så hadde jeg aldri skrevet sånn som det her om han. Jeg forstår hva du mener, jeg ville bare høre andre sine synspunkter😊 Anonymkode: 51f8d...62e Du kan jo i det minste ha såpass med respekt ovenfor andre mennesker at du ikke omtaler de sånn som dette!! Anonymt eller ei. Anonymkode: ab6c5...85b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1814 Del Skrevet 1. desember 2022 Stakkars mann . Ikke gjør narr av det her inne. Tenk om det var akkurat deg som hadde liten penis . Hvordan hadde DU kjent det? Sikkert vanskelig Anonymkode: baba5...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RonnyRævkjør Skrevet 1. desember 2022 #1815 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror du virkelig naturen ønsker at menn med liten tullepikk skal formere seg?.. Anonymkode: 81bf3...6b5 Brutalt ass 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1816 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Teiteste trolling ever. Skaff deg mer erfaring før du prøver igjen... Amatør😂 Anonymkode: 0c082...fe7 Det trenger ikke være trolling. Jeg liker heller ikke små peniser. Liker å føle meg ordentlig pult og komme vaginalt. Med de små penisene så føles det veldig feil på en ekkel måte fordi hjernen min kobler den lille penisen til et barn. Jeg er ikke pedo. Anonymkode: 35fd4...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1817 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): 🤣 det er så sykt turnoff! har hatt noen og han er den eneste som har oppført seg sånn. Og så liten, det er så kvalmt… Hva skal man med sånne. Anonymkode: 86c69...2b7 Det er helt grusomt å måtte se på, men ja ga beskjed😂 Anonymkode: 6ab52...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1818 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hilsen gutt 27🙈 Skjønner ikke at dere orker denne trollingen. Anonymkode: 5c92e...b97 Hahah det er faktisk ikke trolling å jeg er ikke en mann heller😂 måtte bare få frustrasjonen ut en plass. Anonymkode: 6ab52...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1819 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis du ikke er fornøyd med sexen eller han er det bare å gå videre. Du trenger ikke slenge dritt om folk på nettet fordet, men denne tråden er nok laget av en mann som liker penis humiliation Anonymkode: da602...83c Hva faen, liker menn penis humiliation? Det er jo bare sykt. Men i realiteten er jeg en kvinne i 20 åra som er fortvila over at en så kjekk mann har så liten penis🥲 Anonymkode: 6ab52...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1820 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stakkars mann . Ikke gjør narr av det her inne. Tenk om det var akkurat deg som hadde liten penis . Hvordan hadde DU kjent det? Sikkert vanskelig Anonymkode: baba5...7ce Altså nå kan ikke jeg forestille meg at jeg har liten penis da jeg er dame, men hvis jeg hadde hatt gigantisk klitoris så hadde jeg sikkert operert den mindre🤷🏼♀️Er jo damer som har større klit enn en mikropenis?? Anonymkode: 6ab52...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå