AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1781 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Teiteste trolling ever. Skaff deg mer erfaring før du prøver igjen... Amatør😂 Anonymkode: 0c082...fe7 Triste er at det faktisk ikke er troll Anonymkode: 51f8d...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1782 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er sånn her også. For øyeblikket dater vi uten sex fordi jeg ikke klarer.. Anonymkode: 51f8d...62e Hva sier han om det da? Anonymkode: cc108...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1783 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du må skjerpe deg, det er anonymt innlegg. Tror du jeg sitter å sier dette til han på ekte? Anonymkode: 51f8d...62e Skjerpe meg?!? Det er du som skriver stygge ting om mannen du ligger med, og det sier en hel del om deg om du fortsetter å ligge med en du føler avsky av! Hvordan klarer du å ha sex med han, når du føler og tenker slik om penisen hans?? Hvordan klarer du å ha sex med en du latterliggjør på nett? Her er det du som må gå i deg selv, ikke meg. Anonymkode: 2f1b5...287 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1784 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva sier han om det da? Anonymkode: cc108...537 Jeg sa bare jeg ville ta det i et rolig tempo så vi kan bli ordentlig kjent først, han forstår det. Kanskje hvis jeg blir skikkelig forelska så bryr jeg meg ikke om at den er liten. Men da skal jeg være sykt forelska!! Anonymkode: 51f8d...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1785 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjerpe meg?!? Det er du som skriver stygge ting om mannen du ligger med, og det sier en hel del om deg om du fortsetter å ligge med en du føler avsky av! Hvordan klarer du å ha sex med han, når du føler og tenker slik om penisen hans?? Hvordan klarer du å ha sex med en du latterliggjør på nett? Her er det du som må gå i deg selv, ikke meg. Anonymkode: 2f1b5...287 Går det bra med deg? Prøvde ikke å tråkke noen på tærne, er du en av de med liten penis? Det finnes sikkert damer som liker det også så ikke bli bekymra! Eller kanskje mannen din har liten så du er bitter på folk som snakker om liten pikk?? Jeg tror du hisser deg sånn opp fordi du innerst inne vil ha større pikk. En stor pikk kan gjøre vidunder spør du meg🤷🏼♀️ Anonymkode: 51f8d...62e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1786 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sa bare jeg ville ta det i et rolig tempo så vi kan bli ordentlig kjent først, han forstår det. Kanskje hvis jeg blir skikkelig forelska så bryr jeg meg ikke om at den er liten. Men da skal jeg være sykt forelska!! Anonymkode: 51f8d...62e Da hadde du antagelig vært det allerede, sånne stormforelskelser skjer ganske umiddelbart. Kan hende at fordi du oppdaget penisen for tidlig og at det har ødlagt for at du kan bli det. Anonymkode: cc108...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1787 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da hadde du antagelig vært det allerede, sånne stormforelskelser skjer ganske umiddelbart. Kan hende at fordi du oppdaget penisen for tidlig og at det har ødlagt for at du kan bli det. Anonymkode: cc108...537 Stakkars, han er skikkelig forelska i meg, men jeg klarer han bare ikke etter jeg fikk se den. Når han er kåt om morgenen så ser jeg bare en liten tut som stikker frem i bokseren. Han prøver liksom å være sexy i tillegg som gjør det enda verre.. skulle ønske han hadde perfekt pikk, men sånn ble det nå ikke denne gang. Han har faktisk nevnt selv at den er liten når jeg tenker meg om😩 Anonymkode: 51f8d...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1788 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går det bra med deg? Prøvde ikke å tråkke noen på tærne, er du en av de med liten penis? Det finnes sikkert damer som liker det også så ikke bli bekymra! Eller kanskje mannen din har liten så du er bitter på folk som snakker om liten pikk?? Jeg tror du hisser deg sånn opp fordi du innerst inne vil ha større pikk. En stor pikk kan gjøre vidunder spør du meg🤷🏼♀️ Anonymkode: 51f8d...62e 😂😂😂 Men seriøst, ser du hva jeg skriver? Eller sliter du med leseforståelsen? Hvorfor er du sammen med han når du føler avsky av penisen hans? Syns du det er rart at jeg lurer på?? Og om svær pikk er din greie, hvorfor da være sammen med en som har en altfor liten for deg? Min mann sin er perfekt og deilig, men hadde jeg grøsset av den, så hadde det aldri blitt oss to. Og jeg hadde skammet meg om jeg skrev slike ting om han. Anonymkode: 2f1b5...287 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1789 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😂😂😂 Men seriøst, ser du hva jeg skriver? Eller sliter du med leseforståelsen? Hvorfor er du sammen med han når du føler avsky av penisen hans? Syns du det er rart at jeg lurer på?? Og om svær pikk er din greie, hvorfor da være sammen med en som har en altfor liten for deg? Min mann sin er perfekt og deilig, men hadde jeg grøsset av den, så hadde det aldri blitt oss to. Og jeg hadde skammet meg om jeg skrev slike ting om han. Anonymkode: 2f1b5...287 Vi er ikke i et forholdt så tenker det ikke gjør noe å skrive anonymt om han her.. vi er ikke i nærheten av et forhold engang. Om det hadde vært en jeg var i forhold med å det var mannen min så hadde jeg aldri skrevet sånn som det her om han. Jeg forstår hva du mener, jeg ville bare høre andre sine synspunkter😊 Anonymkode: 51f8d...62e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1790 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Stakkars, han er skikkelig forelska i meg, men jeg klarer han bare ikke etter jeg fikk se den. Når han er kåt om morgenen så ser jeg bare en liten tut som stikker frem i bokseren. Han prøver liksom å være sexy i tillegg som gjør det enda verre.. skulle ønske han hadde perfekt pikk, men sånn ble det nå ikke denne gang. Han har faktisk nevnt selv at den er liten når jeg tenker meg om😩 Anonymkode: 51f8d...62e Nei... tror du bare blir nødt å dumpe han. Har han hatt langvarige forhold før ? Vet du om han har ligget med mange ? Anonymkode: cc108...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1791 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei... tror du bare blir nødt å dumpe han. Har han hatt langvarige forhold før ? Vet du om han har ligget med mange ? Anonymkode: cc108...537 Ja det tror jeg også. Ja han har hatt langvarige forhold, tror også han har hatt sex med en del damer. Han er jo ganske fin utseendemessig og omsorgsfull.. Anonymkode: 51f8d...62e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1792 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det tror jeg også. Ja han har hatt langvarige forhold, tror også han har hatt sex med en del damer. Han er jo ganske fin utseendemessig og omsorgsfull.. Anonymkode: 51f8d...62e Vet du hvem eksene hans er eller hvordan de ser ut ? Anonymkode: cc108...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. desember 2022 #1793 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan arve pikken til oldefaren sin for den saks skyld. I følge min eks så hadde han og hans helbrødre forskjellige størrelser. Anonymkode: cc108...537 Jeg og søstrene mine har ulike høyder, kropp og pupper. Og vi er helsøsken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1794 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du hvem eksene hans er eller hvordan de ser ut ? Anonymkode: cc108...537 Ja, de er pene Anonymkode: 51f8d...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. desember 2022 #1795 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Stakkars, han er skikkelig forelska i meg, men jeg klarer han bare ikke etter jeg fikk se den. Når han er kåt om morgenen så ser jeg bare en liten tut som stikker frem i bokseren. Han prøver liksom å være sexy i tillegg som gjør det enda verre.. skulle ønske han hadde perfekt pikk, men sånn ble det nå ikke denne gang. Han har faktisk nevnt selv at den er liten når jeg tenker meg om😩 Anonymkode: 51f8d...62e Føler med deg den altså 🤭🙈 Trenger ikke og si at du ikke vil mer pga penis liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1796 Del Skrevet 1. desember 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Jeg og søstrene mine har ulike høyder, kropp og pupper. Og vi er helsøsken. Så rart at man kan bli så forskjellige, men på en måte veldig bra også. Anonymkode: 51f8d...62e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1797 Del Skrevet 1. desember 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Føler med deg den altså 🤭🙈 Trenger ikke og si at du ikke vil mer pga penis liksom. Haha, nei jeg skal ikke oppgi det som grunn. Vil ikke ødelegge fyren stakkars😩 Anonymkode: 51f8d...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. desember 2022 #1798 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så rart at man kan bli så forskjellige, men på en måte veldig bra også. Anonymkode: 51f8d...62e Jeg er faktisk nesten 20 cm høyere enn søster mi som er 10 år eldre enn meg. Hun er og lavest av oss søstre. Jeg er yngst men høyest. Jeg har arva høyden etter oldefaren min og morfaren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1799 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må bare få det ut en plass. Eg fyr jeg dater har verdens minste penis (kødder ikke) å når han ligger å leker med den etter sex, jeg vil spy!!! Stakkars mann, han er virkelig snill og sånn, men takler ikke den lille ekle penisen hans. Flere som har opplevd lignende? Fant dere løsning? Synes dere størrelse har noe å si? vil si den er på størrelse med lillefingeren min bare tykkere🥲 Anonymkode: 51f8d...62e Leker med seg selv etter sex??? Fytti…. Høres kjent ut. Og det er traumatisk og dritkvalmt…. Har fyren krøller… Anonymkode: 86c69...2b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1800 Del Skrevet 1. desember 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Jeg er faktisk nesten 20 cm høyere enn søster mi som er 10 år eldre enn meg. Hun er og lavest av oss søstre. Jeg er yngst men høyest. Jeg har arva høyden etter oldefaren min og morfaren min. Du sier noe der, for jeg er den høyeste jenta i familien faktisk🤔 vet at den ene oldemoren min var høy, damene i familien vår er ikke så veldig høye uansett da😅 Anonymkode: 51f8d...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå