Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å hvis vi skulle fått barn, tenk hvis det ble gutt😳han hadde vel arvet den lille pikken til faren sin…

Anonymkode: 51f8d...62e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hadde du likt en mikropenis? Altså man liker forskjellige ting. Jeg kan ikke for at jeg synes den er ekkel, jeg bare kjenner skikkelig ubehag når jeg ser den. Jeg tror ikke den har vokst noe siden 3 klasse kanskje🤷🏼‍♀️

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den føles helt ok, men jeg er vandt med menn som har mye større enn det pingle greiene der..

Regner med du ikke skal treffe/ligge med han igjen?? Det tolker jeg utifra hvordan du snakker om han på. Du bør absolutt sette denne mannen fri! Tenk at han ligger med noen som snakker slik om han..

Anonymkode: 2f1b5...287

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å hvis vi skulle fått barn, tenk hvis det ble gutt😳han hadde vel arvet den lille pikken til faren sin…

Akkurat sånn tenker jeg også. Vil jo sønnen min det beste... nå vet jeg ingenting om penisstørrelsene til mennene i min egen familie, men tviler på at de var så små da de er ganske poppis blant damene de fleste av dem 🙈 har tenkt sånn, får satse på at de får mine gener evt. Er jo ofte sånn at menn arver mest fra mor og omvendt 

Anonymkode: cc108...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ser jo absurd ut når en stor mannehånd driver og napper og drar i en liten cheese doodle. Det er nok instinktene våres som syns det blir helt feil og får oss til å grøsse. Tar man bort kroppen fra synsfeltet ser det jo ut som noe ulovlig. 

Jeg dør av deg, sitter å ler av cheese doodle kommentaren😂 det er faktisk helt sykt hvor ekkelt det så ut, jeg fikk de store øynene å tenkte bare «hva faeeeen gjør han med den lille tingen der» huff..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Regner med du ikke skal treffe/ligge med han igjen?? Det tolker jeg utifra hvordan du snakker om han på. Du bør absolutt sette denne mannen fri! Tenk at han ligger med noen som snakker slik om han..

Anonymkode: 2f1b5...287

Du må skjerpe deg, det er anonymt innlegg. Tror du jeg sitter å sier dette til han på ekte?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn tenker jeg også. Vil jo sønnen min det beste... nå vet jeg ingenting om penisstørrelsene til mennene i min egen familie, men tviler på at de var så små da de er ganske poppis blant damene de fleste av dem 🙈 har tenkt sånn, får satse på at de får mine gener evt. Er jo ofte sånn at menn arver mest fra mor og omvendt 

Arver sønnene pikk størrelse fra moren også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan arve pikken til oldefaren sin for den saks skyld. I følge min eks så hadde han og hans helbrødre forskjellige størrelser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En tynn gulerot😂😂 men ja jeg skjønner så godt hva du mener, likte denne fyren jeg også helt til han lå å tok på den selv, jeg så bare stygt på han å sa «slutt å runk deg selv foran meg». Kanskje litt frekt, men det var så ubehagelig

Ikke tynn, men slank.

Anonymkode: 73010...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://melmagazine.com/en-us/story/penis-size-length-genetics-mom-dad

Virker som det er x kromosomer som avgjør. Siden kvinner har to, menn bare en. Så er det faktisk kvinnene sin side som avgjør mest.

Anonymkode: fd564...85a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan arve pikken til oldefaren sin for den saks skyld. I følge min eks så hadde han og hans helbrødre forskjellige størrelser. 

Sykt å tenke på egentlig. Denne fyren er jo klar for familie å alt. Han er gammel da, trodde kanskje han var rik siden han ville ha meg som er ganske ung i forhold til han🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt å tenke på egentlig. Denne fyren er jo klar for familie å alt. Han er gammel da, trodde kanskje han var rik siden han ville ha meg som er ganske ung i forhold til han🤷🏼‍♀️

Ja, aldri noe garanti for hva barna arver, har far liten pikk, kan sønnen hans få kjempe stor og omvendt. 

Hva tenker du å gjøre da, kommer du til å holde ut liten penis i alle år ? 

Selv vet jeg ikke... må gi det en sjanse til å skjekke ut dette ordentlig. Ting skjedde litt raskt og klønete.. men ser ikke for meg at den kan bli så mye tykkere. Lengden er grei nok. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, aldri noe garanti for hva barna arver, har far liten pikk, kan sønnen hans få kjempe stor og omvendt. 

Hva tenker du å gjøre da, kommer du til å holde ut liten penis i alle år ? 

Selv vet jeg ikke... må gi det en sjanse til å skjekke ut dette ordentlig. Ting skjedde litt raskt og klønete.. men ser ikke for meg at den kan bli så mye tykkere. Lengden er grei nok. 

Tenker at jeg ikke hadde klart å holdt ut med en så liten i alle år, siden jeg gremmes av å se den.. han er også litt rar, spør om jeg kan suge den lille pikken hans osv.. når jeg ikke er kåt engang. Må tenke grundig gjennom det her..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at jeg ikke hadde klart å holdt ut med en så liten i alle år, siden jeg gremmes av å se den.. han er også litt rar, spør om jeg kan suge den lille pikken hans osv.. når jeg ikke er kåt engang. Må tenke grundig gjennom det her..

Ja.. jeg sugde hans også og det føltes utrolig rart ut. Er vandt med å bli sliten i kjeven, men det var umulig å bli her. Ble rett og slett vrient å suge han skikkelig, føltes ut som at jeg kanskje kunne skade den, så måtte justere tempo og styrke fra hva jeg er vandt med. Ble litt som å suge på en finger og det føltes unaturlig ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. jeg sugde hans også og det føltes utrolig rart ut. Er vandt med å bli sliten i kjeven, men det var umulig å bli her. Ble rett og slett vrient å suge han skikkelig, føltes ut som at jeg kanskje kunne skade den, så måtte justere tempo og styrke fra hva jeg er vandt med. Ble litt som å suge på en finger og det føltes unaturlig ut. 

Samme her, føltes ut som jeg aldri hadde sugd før. Jeg beit han flere ganger, han starta til å med å blø😳ble helt sjokkert over meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, føltes ut som jeg aldri hadde sugd før. Jeg beit han flere ganger, han starta til å med å blø😳ble helt sjokkert over meg selv.

Ja jeg også følte meg plutselig helt uerfaren og tenkte herregud... hvordan skal jeg forme munnen etter dette da? Tror ikke han syns der var så digg å bli sugd av meg egentlig. Ble nok litt for voldsomt, samtidig som jeg prøvde å nedjustere så ble veldig stotrete suging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også følte meg plutselig helt uerfaren og tenkte herregud... hvordan skal jeg forme munnen etter dette da? Tror ikke han syns der var så digg å bli sugd av meg egentlig. Ble nok litt for voldsomt, samtidig som jeg prøvde å nedjustere så ble veldig stotrete suging. 

Godt jeg ikke var alene om det her, må kanskje øve meg på en smokk😒 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt jeg ikke var alene om det her, må kanskje øve meg på en smokk😒 

Uff, utrolig trist faktisk, når du endelig liker noen godt også har de en penis som ikke kan tilfredstille en skikkelig. Jeg vet at hadde pikken hans vært i bedre størrelse hadde jeg blitt stormforelsket med en gang og gått all inn, for han har personligheten, humoren og utseende jeg elsker. 😭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må bare få det ut en plass. Eg fyr jeg dater har verdens minste penis (kødder ikke) å når han ligger å leker med den etter sex, jeg vil spy!!! Stakkars mann, han er virkelig snill og sånn, men takler ikke den lille ekle penisen hans. Flere som har opplevd lignende? Fant dere løsning? Synes dere størrelse har noe å si?

vil si den er på størrelse med lillefingeren min bare tykkere🥲

Teiteste trolling ever. Skaff deg mer erfaring før du prøver igjen... Amatør😂

Anonymkode: 0c082...fe7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teiteste trolling ever. Skaff deg mer erfaring før du prøver igjen... Amatør😂

Anonymkode: 0c082...fe7

Tviler på at dette er troll. Det er et reelt problem hos mange uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Uff, utrolig trist faktisk, når du endelig liker noen godt også har de en penis som ikke kan tilfredstille en skikkelig. Jeg vet at hadde pikken hans vært i bedre størrelse hadde jeg blitt stormforelsket med en gang og gått all inn, for han har personligheten, humoren og utseende jeg elsker. 😭

Ja, det er sånn her også. For øyeblikket dater vi uten sex fordi jeg ikke klarer..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...