Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk og lov at jeg har 23cm lang penis med 20cm omkrets.

Anonymkode: c2b5f...a71

Det er ikke lov å surfe på voksen-nettsider før du har gjort leksene dine

Anonymkode: def95...599

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 22.34):

Stemmer på en prikk! Det urettferdige er nettopp hva det handler om for oss som ikke når helt opp, og som dessverre har fått "feil tanker" i hodet om akkurat det der. Noen kommer seg videre. Gjør man ikke det, fanges man i sin egen onde sirkel. Ofte så jeg på kompiser og vilt fremmede som fikk seg dame og/eller engangsligg som vellykka fordi de sanns hadde stor (nok) pikk. Og som godt voksen tar jeg meg ofte i å tenke det samme om unge menn som kaprer de lekreste jentene; de har sikkert akkurat den store kuken som skal til...

Vanskelig å rope høyt at livet er rettferdig.

Anonymkode: 1c131...5b3

Jeg skal ikke si at du ikke har opplevd dette, men jeg sliter med å kjenne meg igjen i det. Er det sånn at alle disse kompisene og fremmede hadde store kuker, og fortalte det til damene før de hadde sex? For du skriver jo at disse mennene tiltrekker seg damer gjennom å ha store peniser? Hvordan skal det gå til, rent praktisk?
Er det omtrent slik: Hei jeg heter Ole og har stor penis, vil du ta neste drink med meg?

Min erfaring er altså bare helt annerledes. Jeg har sjekket opp mange damer, og kompiser har gjort det samme. Ikke en eneste gang har størrelsen på penis vært et tema på forhånd. Ingen damer har spurt om det, og heller aldri har vi snakket om det. Har heller ikke hørt kompiser fortelle om noe sånt. Og når klærne har falt og damene har sett min helt gjennomsnittlige kuk, har det aldri skjedd noe som har ført tankene den veien. Ingen har trukket seg, begynt å le, eller klaget.  Svært mange har ønsket reprise. Noen har blitt i årevis. 
Så med mindre vi snakker om en virkelig mikro, så er dette noe jeg har vanskelig for å forstå. Er du helt sikker på at det er penisen de velger bort?

mann 52

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg skal ikke si at du ikke har opplevd dette, men jeg sliter med å kjenne meg igjen i det. Er det sånn at alle disse kompisene og fremmede hadde store kuker, og fortalte det til damene før de hadde sex? For du skriver jo at disse mennene tiltrekker seg damer gjennom å ha store peniser? Hvordan skal det gå til, rent praktisk?
Er det omtrent slik: Hei jeg heter Ole og har stor penis, vil du ta neste drink med meg?

Min erfaring er altså bare helt annerledes. Jeg har sjekket opp mange damer, og kompiser har gjort det samme. Ikke en eneste gang har størrelsen på penis vært et tema på forhånd. Ingen damer har spurt om det, og heller aldri har vi snakket om det. Har heller ikke hørt kompiser fortelle om noe sånt. Og når klærne har falt og damene har sett min helt gjennomsnittlige kuk, har det aldri skjedd noe som har ført tankene den veien. Ingen har trukket seg, begynt å le, eller klaget.  Svært mange har ønsket reprise. Noen har blitt i årevis. 
Så med mindre vi snakker om en virkelig mikro, så er dette noe jeg har vanskelig for å forstå. Er du helt sikker på at det er penisen de velger bort?

mann 52

Meget godt svar!

Ofte så jeg på kompiser og vilt fremmede som fikk seg dame og/eller engangsligg som vellykka fordi de sanns hadde stor (nok) pikk. Litt viktig å merke seg at det i mitt tilfelle er og har vært noen tanker som har snurret rundt i hodet angående fenomenet. Jeg kan ikke si at Finn lå rundt hver helg pga sin svære pikk (som jeg aldri har sett) eller at det tok Daniel så kort tid å få seg ny dame fordi han hadde dette beistet (som jeg aldri har sett) mellom knærne. Det er og var noe jeg trodde, og tankene kom like mye fordi jeg selv er stusselig utrustet, noe som uten tvil alltid har preget min utstråling.

For ingen må si at det ikke finnes en viss sammenheng mellom selvsikkerhet, utstråling og størrelse på lemmet. En brautende gutt eller mann som bruker alle midler for å få seg et ligg eller fast følge, vil jeg påstå i de fleste tilfellene har grunn til å være brautende, selvtilfreds og trygg på seg selv. Det var mere det jeg forsøkte å formidle.

Anonymkode: debc7...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget med sikkert 100-150 damer, og pikken min er helt ok på 14 cm. Mange vil si for liten. Men jeg har aldri opplevd at de opplever den som liten, ler eller bryr seg noe særlig om str.

Er dette penissnakket tatt ut av proposjoner?

Damer ved ONS f.eks, hvor mye tenker dere på penisen til han du er med? Blir dere skuffa om den er 14-15cm?

Anonymkode: 918a0...b79

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenker over det men inntrykket er jo oppsummert når sexen er over. Men liker stor best. Tror samboer har ca 17-18 og den er digg den men hadde ikke lagt meg ned å grine om den var diger 🤣

Anonymkode: d7382...472

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja tenker over det men inntrykket er jo oppsummert når sexen er over. Men liker stor best. Tror samboer har ca 17-18 og den er digg den men hadde ikke lagt meg ned å grine om den var diger 🤣

Helt lov det. Men er du da litt penisfiksert? 

Anonymkode: 918a0...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Din samboers penis er blant de 4-5% største i verden. Og du synes ikke den er diger. Neivel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Din samboers penis er blant de 4-5% største i verden. Og du synes ikke den er diger. Neivel.

Preferanser og erfaring med stor kan ofte gi forskjøvet behov. Som samboer innimellom sier: Å gå tilbake til normalen, det hadde vært rart. 

Husk at de fleste, selv med forskjøvet behov, vet at normalen er rundt 1,5 dorull i lengde og omkrets. Selv om de foretrekker en på størrelse av en tykk tørkerull.

Noen foretrekker ned mot dorull størrelse i lengde og tykkelse. Men felles for de fleste er nok tykkelsen det som gjelder. Med få unntak. 

.

Anonymkode: fdc87...ea9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det at flertallet av menn har liten penis gjør ikke det en medium stor penis noe større..

Om 90% av menn har liten penis 13-16 betyr ikke det at 18 cm er stort.. Jeg tror uansett de tallene ikke stemmer fordi jeg har aldri møtt en mann med penis under 17 cm.

Anonymkode: d5da4...f9c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det at flertallet av menn har liten penis gjør ikke det en medium stor penis noe større..

Om 90% av menn har liten penis 13-16 betyr ikke det at 18 cm er stort.. Jeg tror uansett de tallene ikke stemmer fordi jeg har aldri møtt en mann med penis under 17 cm.

Har du med målebånd i senga???

😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hvis flertallet har liten, da er det ikke liten. For da er det flertallet, altså vanlig.

#logikk #statistikk #vanskeligegreier

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det at flertallet av menn er 175-190 cm høye, gjør ikke en medium mann noe høyere.

Om 90% er små menn på 1,75 - 1,90, betyr ikke at 2,10 er høyt. Jeg tror uansett ikke dette stemmer fordi jeg aldri har vært sammen med noen under 1,95.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en normal penisstr, mange vil si liten. Den er 14-15 cm. Men til gjengjeld har gud gitt meg 194 cm, og da mener jeg ikke sånn tynn 194 cm, men kraftig bygd, med brede skuldre. 

Jeg får vanvittig oppmerksomhet. Er høyde virkelig så framtoende? Heller 194 cm og 14 cm penis, enn en på 174 cm og 20 cm.

Anonymkode: ad970...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ÆHeller 194 cm og 14 cm penis, enn en på 174 cm og 20 cm.

Anonymkode: ad970...f84

Ja. 10 av 10 ganger.

Hva i all verden skal jeg med en partner som har 20 cm penis? Hadde jo aldri kunne hatt sex. Aaaalt for stort🤷🏼‍♀️

14 cm er helt normalt. 20 cm er svært unormalt. 

Anonymkode: 9ed95...8a3

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

194? Da må du jo bøye deg over alt, og får tidlig ryggploblemer. Liten spinkel pikk i tillegg er ikke særlig tiltalende.

Anonymkode: 04d6f...506

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Liten spinkel pikk i tillegg er ikke særlig tiltalende.

14cm er i følge statistikken over snittet men det kommer alltid noen kravlende ut av treverket for å ødelegge selvtilliten til andre. Stolt av deg selv nå?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig forelska i en superkjekk fyr på 196 for noen år siden. Penisen hans var 10-12 cm tror jeg, men det gjorde ikke meg noe.

Var han som dumpet meg etterhvert, fant noen han likte bedre.

Anonymkode: 6c036...9d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden er perferkt, 190-200 cm er det jeg dater. Dessverre ikke nok av de 😅 (er høy kvinne selv)

Stor penis er estetisk finest, men ikke noe man trenger i praksis.

Anonymkode: 9f0d3...a18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...