Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære mann som stadig spør og graver om dette med penisstørrelser,

Om du virkelig er så opptatt av penislengder, så sykelig opptatt av hvor lang din penis er, hvor lang naboens penis er, hvor lang kollegaens penis er, hvor lang den gjennomsnittlige penis er — ja, da har du allerede tapt.

Når du er så hellig overbevist om at hver minste centimeter og millimeter har så mye å si, og at kvaliteten på sexen er så uløselig knyttet til penislengden, så har du virkelig misforstått de mest grunnleggende ting ved sex. 

Du må gjerne bare fortsette å måle, og spørre, og måle, og spørre. Men sexen blir ikke bedre av dette. Du blir ikke en bedre elsker av dette. Du graver deg bare ned i et hull som er helt unødvendig. 

Med mindre du har mikropenis eller en upraktisk svær penis, så er du innenfor normalen og utstyrt med det du trenger for å gi det brede lag av kvinner i befolkningen en god sexopplevelse. Men pikken din gjør ikke den jobben alene. DU må gjøre den jobben. Det gjelder uansett størrelse på penis.

Er du er god elsker, så har det ingenting å si nøyaktig hvor mange cm pikken din er.

Anonymkode: 0a0a9...08d

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men vi finnes. Vi med 18 cm tykkelse og nok lengde som fyller dybden så dypt de måtte ønske. Og som i tillegg vet åssen den brukes. Vi som kan faget og får jobben gjort.

Vi er der ute, men er ofte opptatt. Ivaretatt og respektert.

.

Anonymkode: fdc87...ea9

Håper jeg ikke møter på deg der ute.

Anonymkode: def95...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du er god elsker, så har det ingenting å si nøyaktig hvor mange cm pikken din er.

Anonymkode: 0a0a9...08d

Herregud så mange gutter som ikke forstår dette👏🏻

Erfarne menn (og selvfølgelig jenter) opplever jeg skjønner dette. Mens yngre/gutter/uerfarne tror penis er helten og at cm betyr noe.

Anonymkode: c517b...64a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dildoen min på 20 cm. ha ha ha... konklusjon.. foretrekker mindre. 

Anonymkode: a83a7...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Omtrent som underarmen min. Var ikke noe særlig stas egentlig.

Anonymkode: 283a0...c87

Enig :s klarte å suge hodet, ville IKKE ha sex med han, au.

Anonymkode: a8b69...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tror ikke den var så forferdelig mye lenger enn gjennomsnittet, men tykk? Guri malla jeg misunner hun som ble kjæresten hans.

Anonymkode: 89c76...312

Akkurat som vi menn blir misunnelig på han som har den store kuken og kaprer den digge petit dama, med deilig rompe. Livet er urettferdig, sånn er d bare

Anonymkode: 8e842...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Akkurat som vi menn blir misunnelig på han som har den store kuken og kaprer den digge petit dama, med deilig rompe. Livet er urettferdig, sånn er d bare

Anonymkode: 8e842...5ce

Stemmer på en prikk! Det urettferdige er nettopp hva det handler om for oss som ikke når helt opp, og som dessverre har fått "feil tanker" i hodet om akkurat det der. Noen kommer seg videre. Gjør man ikke det, fanges man i sin egen onde sirkel. Ofte så jeg på kompiser og vilt fremmede som fikk seg dame og/eller engangsligg som vellykka fordi de sanns hadde stor (nok) pikk. Og som godt voksen tar jeg meg ofte i å tenke det samme om unge menn som kaprer de lekreste jentene; de har sikkert akkurat den store kuken som skal til...

Vanskelig å rope høyt at livet er rettferdig.

Anonymkode: 1c131...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Stemmer på en prikk! Det urettferdige er nettopp hva det handler om for oss som ikke når helt opp, og som dessverre har fått "feil tanker" i hodet om akkurat det der. Noen kommer seg videre. Gjør man ikke det, fanges man i sin egen onde sirkel. Ofte så jeg på kompiser og vilt fremmede som fikk seg dame og/eller engangsligg som vellykka fordi de sanns hadde stor (nok) pikk. Og som godt voksen tar jeg meg ofte i å tenke det samme om unge menn som kaprer de lekreste jentene; de har sikkert akkurat den store kuken som skal til...

Tja? Jeg har relativt stor kuk har jeg blitt fortalt, men de lekreste jentene uteble. Vil tro det er andre ting damene fokuserer på. Jeg får forsøke å finne ut hva jeg mangler og ergre meg over denne manglende egenskapen hos meg selv.

Anonymkode: 8dc59...43a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er en merkelig vrangforestilling du har om at det er størrelsen på kuken som avgjør om en gutt/mann har drag på damene. Personlighet, sjarm og utseende har uendelig mye mer å si en  størrelsen på kuken.

Anonymkode: 1c4b3...edc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/22/2022 at 9:25 PM, AnonymBruker said:

Nei. Penisen til typen min er kjedelige 15cm. Jeg er utro annen hver dag på jobb med en som har en 21cm

Anonymkode: caf74...cc5

Du er en uskikkelig gutt! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 22.50):

Jeg sammenligner med leketøyene mine, vet hvor store de er.

Anonymkode: 6b93c...1b5

Må huske at leketøyene får man mere av den reelle lengden i musa, på penis er noe skjult i fettet inn mot magen. Så reelt sett får en gjennomsnittlig mann med la oss si 15 cm lang penis 13 cm inn i vagina osv. 

Anonymkode: 470f9...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Må huske at leketøyene får man mere av den reelle lengden i musa, på penis er noe skjult i fettet inn mot magen. Så reelt sett får en gjennomsnittlig mann med la oss si 15 cm lang penis 13 cm inn i vagina osv. 

Anonymkode: 470f9...728

Ikke 13 cm, men 13,27 cm.

Det er stor forskjell!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge gutten forstår at nei er nei, er snill og bryr seg om den han har sex med, burde det vel være greit?🤷🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 12.59):

Håper jeg ikke møter på deg der ute.

Det slipper du. Holder med hun jeg er glad i. 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det slipper du. Holder med hun jeg er glad i. 

.

Puuuuh….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Puuuuh….

Men,,,,,,, tvillingbroren min, han lurer der ute.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 22.46):

Vet ikke lengden, men den er helt syyykt lang og tykk. Får litt over halve i munnen, klarer å ta hele av normal størrelse.

Anonymkode: ab837...635

Sprutet den fyldige pikken eksepsjonelt mye også? Var ballene harde og kompakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 17.54):

Det er en merkelig vrangforestilling du har om at det er størrelsen på kuken som avgjør om en gutt/mann har drag på damene. Personlighet, sjarm og utseende har uendelig mye mer å si en  størrelsen på kuken.

Anonymkode: 1c4b3...edc

Kall det gjerne vrangforestilling, jeg skal ikke korrigere deg på det. Men den verden vi lever i, med fokus på det beste, største, mest vellykkede, mest perfekte osv har avlet frem nettopp slike vrangforestillinger. Eller fakta, som mange vil kalle det. Nå skal det sies at jeg selv er gammel nok til å ikke bry meg lengre, og er glad for det. Å være ung og usikker i dag, og på toppen kjenne på smerten av å ikke være god nok eller stor nok, med alt det medfører, må være svært krevende! SoMe og kort vei fra kompis til bøddel gjør det ikke akkurat enklere for dem med "vrangforestillinger".

Anonymkode: debc7...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...