Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke, men det føltes som den fylte hele meg. Pekefinger og tommel møttes ikke når jeg holdt rundt. Hvem har med målebånd egentlig? 

Anonymkode: ac025...598

Jeg sammenligner med leketøyene mine, vet hvor store de er.

Anonymkode: 6b93c...1b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor lang var den største pikken du har hatt sex med? Inspirert av en tråd på kg.

Anonymkode: f8788...339

kjæresten min som jeg møtte i sommer.  Har ikke hatt bedre sex før jeg. Den er ikke sjukt stor, men helt perfekt til meg og hvor dyp min vagina er. Kan bli ubehagelig om han er uforsiktig. 

Anonymkode: bc854...a14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23-24 cm. Jeg fikk måle 🥰 Den var den tykkeste jeg har vært med også men tenkte ikke på å måle tykkelsen der og da. Drømmer fortsatt om at han skal bli singel så jeg kan ligge meg han igjen 

Anonymkode: e140f...fa4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at den kun ble der til pynt. Umulig å få den inn.... Både lang og tykk! Fyren var temmelig frustrert, det var ikke et ukjent fenomen for han.

Anonymkode: cca10...a73

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ha vært i begynnelsen av 20 årene. Jeg var ung, trente og hadde veldig lav fettprosent. Da målte jeg den opp til 15 cm og den stod hard som bare det.

Nå mange år senere har jeg blitt feitere, den er ikke like hard lenger og har mista noen par cm dessverre. Det er lit kjipt å tenke tilbake på da den var større, men så er jeg ikke seksuelt aktiv heller så det spiller vel egentlig liten rolle. 

Anonymkode: 44961...054

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 cm lang og så tykk at tommel og pekefinger ikke møttes når jeg holdt rundt den. Jeg hadde vondt etter vi hadde hatt sex fordi den var altfor stor. Ikke en god opplevelse dessverre. 

Anonymkode: ddd0f...8ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som jeg må begynne å måle alle menn jeg har sex med. Siden det er så ange menn som interessert i dette. Kanskje spør de før vi har sex om hvor høye de er og hvor stor penisen deres er. 

Anonymkode: db868...553

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den var så forferdelig mye lenger enn gjennomsnittet, men tykk? Guri malla jeg misunner hun som ble kjæresten hans.

Anonymkode: 89c76...312

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var så stor at jeg nesten ikke klarte å runke han med en hånd. Og jeg har egentlig ganske store hender.

Var ubehagelig å ha sex. Var avhengig av glidekrem for å i det hele tatt få den inn.

Anonymkode: 95423...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke, bryr meg ikke, størrelse er så irrelevant for hva som er god sex.

Anonymkode: cce69...55d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målt men tipper rundt 20. Tykkelsen var i samsvar med lengden, pekefinger og tommel møttes ikke.

Heldigvis blir jeg ganske våt så det gikk fint å få den inn, riktignok måtte vi alltid ha en del oppvarming men det var han vant til. Jeg var visst den første han kunne slippe helt løs med fordi jeg ikke fikk vondt når han bunner. Dunke i livmortappen er visst horribelt for de aller fleste damer men jeg hadde ikke problem med det. Kanskje mindre nerver der inne enn hos andre? 

Anonymkode: 7e0b3...e39

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje mindre nerver der inne enn hos andre? 

Anonymkode: 7e0b3...e39

Tja. Er jo en grunn til at vi ikke har masse nerver langt inne i tissen.

Er jo derfor ren penetrasjonssex gir mange av oss lite nytelse. Mer hyggelig en godt. 10-15% av oss får orgasme kun ved penetrasjon, uavhengig av om penisen er 10 eller 20 cm🤷🏼‍♀️

Kvinner som har sex med andre kvinner opplever orgasme typ 90% av tilfellene. 
Kan selv skrive under på at sex med en annen jente er veldig mye deiligere en med en mann💃🏼

Anonymkode: c517b...64a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Omtrent som underarmen min. Var ikke noe særlig stas egentlig.

Anonymkode: 283a0...c87

Høres mer ut som en Micro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...