Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dummeste tråden ever. Jeg har selv 21cm og 17 rundt og får ofte høre HERREGUD FOR ETT MONSTER, det blir sagt at str ikke betyr noe, opplever at kvinner blir heltent når dem ser str så dette må jo være feil. At str ikke betyr noe er vel bare en greie for at dem med små ikke skal føle seg ubrukelig. 

Anonymkode: 6ea3f...e71

ELLER! her er en tanke!
Vi som sier at størrelse ikke teller, mener det!
Og de som tenner på stor, de tenner på stor! 😮 gasp.. 

Tenk, vi er forskjellige! Alle sammen! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 21.25):

Nei. Penisen til typen min er kjedelige 15cm. Jeg er utro annen hver dag på jobb med en som har en 21cm

Anonymkode: caf74...cc5

Mei det er du ikke, unge mann

Anonymkode: def95...599

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt jevnleg  penisforlenger i   2 år og penis er blitt omlag 1,5 cm lenger i erigrert tilstand, men tykkelese har økt aller mest. Hadde store utfordringer med bruk av dette "torturhjelpemiddel"  men etterhvert blei det en tilvenning å gå med.

Største utfordringer er at ein føler seg  konstant kåt når går med denne innrettning. 

Undres på om det er andre som har ærfaring med penisforlengere, og hva resultatet viser etter jevnleg bruk. 

Anonymkode: f9dbb...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har brukt jevnleg  penisforlenger i   2 år og penis er blitt omlag 1,5 cm lenger i erigrert tilstand, men tykkelese har økt aller mest. Hadde store utfordringer med bruk av dette "torturhjelpemiddel"  men etterhvert blei det en tilvenning å gå med.

Største utfordringer er at ein føler seg  konstant kåt når går med denne innrettning. 

Undres på om det er andre som har ærfaring med penisforlengere, og hva resultatet viser etter jevnleg bruk. 

Anonymkode: f9dbb...a9c

Hvor mye min daglig?

Anonymkode: 677dc...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/8/2022 at 4:53 PM, AnonymBruker said:

Det finnes to typer damer. De som liker stor penis, og de som juger at de ikke liker det.

Anonymkode: 9c812...80f

Da er min kone heldig, siden jeg er meget godt utstyrt. Jeg har 8 cm, og nesten like tykk som en blyant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjetilkasper@outlo skrev (1 time siden):

Ikke så jævlig forskjellige. Noen liker liten, og noen liker stor. Jada, men ikke lat som dette er noe 50/50. Er vel mer 98/2 i favør stor. 

Du må vel tro det, men det stemmer ikke. De fleste av oss, bryr oss ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (29 minutter siden):

Du må vel tro det, men det stemmer ikke. De fleste av oss, bryr oss ikke. 

Jeg trodde at jeg heller ikke brydde meg om penis-størrelse, men det var nok fordi jeg bare hadde vært borti menn med gjennomsnittlig størrelse. Var dessverre en deal-breaker da jeg møtte en med max 10 cm lang og 10 cm i omkrets. 

Heldigvis er det ikke alle som bryr seg og det finnes nok en for alle, for han er i dag gift og har barn.

Anonymkode: 92c20...02f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang er bare vondt.

13-15cm OG tykk er deilig :) Skal fylles opp....da må det være tykkelse...

Anonymkode: eedbc...475

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2022 den 12.18):

Lang er bare vondt.

13-15cm OG tykk er deilig :) Skal fylles opp....da må det være tykkelse...

Anonymkode: eedbc...475

Må noen kubikk med kuk til for å fylle opp ei vagina av uante dimensjoner ja😂

Anonymkode: 470f9...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 18.00):

Det høres veldig rart ut haha, 99% av damene jeg har valgt liker tykkelse. Så du liker altså lengde over det? Hvorfor?

Anonymkode: 9c812...80f

Abselutt ikke😂

99% av kvinnene jeg har vært med og kjenner foretrekker nok lengde til at penis treffer g punktet (dypere enn det/ feil vinkel i heftig sex gjør bare ubeskrivelig vondt for henne)

Og tykk nok til at musehuset utvides og fylles eller hva j ska si😂🙈😇

Vet at kvinner også "velger" tykkelse pga de digger å føle at det sprenger i musa 🙀😹

Og at det er langt mellom menn som har over 18cm , og vet åssen den skal brukes🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knutm skrev (1 time siden):

Abselutt ikke😂

99% av kvinnene jeg har vært med og kjenner foretrekker nok lengde til at penis treffer g punktet (dypere enn det/ feil vinkel i heftig sex gjør bare ubeskrivelig vondt for henne)

Vet at kvinner også "velger" tykkelse pga de digger å føle at det sprenger i musa 🙀😹

Og at det er langt mellom menn som har over 18cm , og vet åssen den skal brukes🤣🤣

Men vi finnes. Vi med 18 cm tykkelse og nok lengde som fyller dybden så dypt de måtte ønske. Og som i tillegg vet åssen den brukes. Vi som kan faget og får jobben gjort.

Vi er der ute, men er ofte opptatt. Ivaretatt og respektert.

.

Anonymkode: fdc87...ea9

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knutm skrev (1 time siden):

Altså🤦🏼‍♀️

Ingen pikk skal «fylle» meg. Det er bare vondt. «Sprenger i musa» høres bare latterlig ubehagelig ut.

Penis betyr virkelig svært lite. Viktigste er at den ikke er for stor.

Når jeg leser i denne tråden her, så skjønner jeg enda mer av hvorfor sex med andre jenter alltid er deiligere en med menn.

Anonymkode: 646ba...5f1

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså🤦🏼‍♀️

Ingen pikk skal «fylle» meg. Det er bare vondt. «Sprenger i musa» høres bare latterlig ubehagelig ut.

Penis betyr virkelig svært lite. Viktigste er at den ikke er for stor.

Når jeg leser i denne tråden her, så skjønner jeg enda mer av hvorfor sex med andre jenter alltid er deiligere en med menn.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Anonymkode: 646ba...5f1

Haha ja nei altså jeg bare sa det for å si noe om ytterpunktene av spectrum her😂🙈

Ja abselutt, hvordan man bruker den og hva man gjør er det viktigste

Haha ja du kan så si! Og det var det du som sa😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang var den største pikken du har hatt sex med? Inspirert av en tråd på kg.

Anonymkode: f8788...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke lengden, men den er helt syyykt lang og tykk. Får litt over halve i munnen, klarer å ta hele av normal størrelse.

Anonymkode: ab837...635

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lang var den største pikken du har hatt sex med? Inspirert av en tråd på kg.

Anonymkode: f8788...339

Aner ikke. Måler jo ikke penisene til de jeg har sex med🤦🏼‍♀️

De med størst har i hvert fall hatt for store. Bare ubehagelig.

Anonymkode: c517b...64a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men det føltes som den fylte hele meg. Pekefinger og tommel møttes ikke når jeg holdt rundt. Hvem har med målebånd egentlig? 

Anonymkode: ac025...598

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...