AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1481 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du med og bruke den? Er den for kort, kjenner du null. Anonymkode: 2ab4a...4f8 Så du er bare følsom i bunnen av skjeden din? Hva med skjedeåpningen,mellomkjøttet, skamleppene, klitoris, og alle andre steder på kroppen forøvrig? Anonymkode: d826c...ffb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1482 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du med og bruke den? Er den for kort, kjenner du null. Anonymkode: 2ab4a...4f8 Du var mannen, ja. Beklager. Du trot kvinner bare er følsomme i bunnen av skjeden? Les svar ovenfor.. Anonymkode: d826c...ffb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1483 Del Skrevet 22. oktober 2022 Er det mange som faker orgasme? Har ligget med hun 3 ganger nå og hun har lagt masse lyder. Kan selvsagt være fake, men høres jo vanvittig slitsomt ut og gjøre det hver gang? Anonymkode: 2ab4a...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannfolket Skrevet 22. oktober 2022 #1484 Del Skrevet 22. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Får penisen din plass i en dorull? Er den under 16 cm?. Anonymkode: 8d3f3...f93 Søk hjelp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1485 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det mange som faker orgasme? Har ligget med hun 3 ganger nå og hun har lagt masse lyder. Kan selvsagt være fake, men høres jo vanvittig slitsomt ut og gjøre det hver gang? Anonymkode: 2ab4a...4f8 Bruk like mye tid på å finne ut hva hun liker i senga, og gjør det, som du bruker på å lure på om penis er for liten og om hun faker, så vil dette problemet løse seg av seg selv. Anonymkode: 93a80...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1486 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva mener du med og bruke den? Er den for kort, kjenner du null. Anonymkode: 2ab4a...4f8 Hæ? Lengden betyr jo absolutt ingen ting. Eneste er om den er for lang. Da kan det bli vondt🤷🏼♀️ Anonymkode: 2f37e...879 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1487 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har normal pikk på 16 cm 15-16 i omkrets så er helt fornøyd med det 👍 Anonymkode: ccd05...1b2 Den er godt over normalen spessielt i tykkelse (snittet i Norge er 14 lang og 12 cm i omkrets, men bra du er fornøyd😊 Anonymkode: 58128...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1488 Del Skrevet 22. oktober 2022 Det kan du egentlig ikke vite. Får hun vaginal orgasme? Har hun høy sexlyst og vil ha sex med deg hver dag? Vil hun ha en runde til etter første runde? Jeg stønner og faker både muntlig og kroppslig og til og med gir fake komplimenter om at sexen var bra hvis jeg ligger med en jeg syns er snill og fin selvom pikken er for liten til å tilfredsstille meg. Er ikke mange jeg har løyet sånn til men det skjer... Andre bare blir jeg kald mot og ghoster. Hvis jeg er fornøyd med pikken så kan jeg ikke få nok av den og vil fortsette både to og tre omganger til og kommer vaginalt og da kan du kjenne hele vagina knipe seg sammen i rykk under orgasmen og ca 30 sekunder etterpå. Og vil ha sex hver dag Anonymkode: b74ba...808 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1489 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har aldri ligget bare én gang med samme kvinne. Kommer hun tilbake for mer, på eget initiativ, så regner jeg det som godkjent. Og ja, penisen min får stort sett plass i en dorull. Dorullen klagde heller ikke. Anonymkode: 995fe...1da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1490 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det mange som faker orgasme? Har ligget med hun 3 ganger nå og hun har lagt masse lyder. Kan selvsagt være fake, men høres jo vanvittig slitsomt ut og gjøre det hver gang? Anonymkode: 2ab4a...4f8 Ja det er mange som faker. Kjenner ikke en eneste dame som aldri har gjort det og når man er ung og unge gutter ikke har peiling på å knulle bra men man ikke vil være kjip mot de så faker man hver gang.. vet om flere som har gjort det gjennom hele forhold i tenårene og tyveårene og jeg gjorde det på det lengste selv i ca et halvt år med sex med en jeg likte så godt når jeg var 20. Spørs litt på alder. Etter jeg ble 30 så gidder jeg ikke fake like mye lenger, gir fyren kanskje 4-5 forsøk å ha sex sammen og hvis det fortsatt ikke er bra så finner jeg på en grunn for å dumpe men faker for å booste egoet hans + for å få han til å komme fort når det uansett er kjedelig og lite givende for meg Anonymkode: b74ba...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1491 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det mange som faker orgasme? Har ligget med hun 3 ganger nå og hun har lagt masse lyder. Kan selvsagt være fake, men høres jo vanvittig slitsomt ut og gjøre det hver gang? Anonymkode: 2ab4a...4f8 Jeg har aldri faket. Og aldri hatt orgasme sammen med noen heller. Bli kjent med henne og finn ut hva hun liker, istedenfor å fokusere på dine centimeter. Anonymkode: d826c...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1492 Del Skrevet 22. oktober 2022 Er mannen dårlig i senga så fortjener han ikke et faket skuespill heller. Det vil jo bare stimulere egoet og bidra til usikkerhet, fordi kroppens signaler ikke stemmer overens. Anonymkode: d826c...ffb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1493 Del Skrevet 22. oktober 2022 16 cm = normal. Anonymkode: 4e122...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1494 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er mannen dårlig i senga så fortjener han ikke et faket skuespill heller. Det vil jo bare stimulere egoet og bidra til usikkerhet, fordi kroppens signaler ikke stemmer overens. Anonymkode: d826c...ffb Er egentlig enig men noen ganger vil man bare at sexen skal bli overstått og da hjelper man han med å komme fortere ved å stønne Ofte er det lettere å fake enn å få en sur og konfronterende mann som er støtt for at man ikke nøt også Anonymkode: b74ba...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1495 Del Skrevet 22. oktober 2022 Nei. Penisen til typen min er kjedelige 15cm. Jeg er utro annen hver dag på jobb med en som har en 21cm Anonymkode: caf74...cc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snertensnella Skrevet 22. oktober 2022 #1496 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Jeg har ikke lest alle meldingene, det er for meg uinteressant. Jeg er i 40 åra og har en del erfaring😉😉 Jeg har opplevd at mannfolk med normal til mindre str tilfredsstiller meg mer med slikking osv… har opplevd flere med stor penis som tror at det er mer enn nok med inn og ut.. dvs at deg har hatt meget bedre sex med den normale mann. men..synes et er deilig men en stor, men de glemmer å tilfredsstille på andre måter.. Endret 22. oktober 2022 av Snertensnella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1497 Del Skrevet 23. oktober 2022 Snertensnella skrev (10 timer siden): Jeg har ikke lest alle meldingene, det er for meg uinteressant. Jeg er i 40 åra og har en del erfaring😉😉 Jeg har opplevd at mannfolk med normal til mindre str tilfredsstiller meg mer med slikking osv… har opplevd flere med stor penis som tror at det er mer enn nok med inn og ut.. dvs at deg har hatt meget bedre sex med den normale mann. men..synes et er deilig men en stor, men de glemmer å tilfredsstille på andre måter.. Så kombinasjonen flink med både fingre, tunge og stor er en suksessoppskrift? Det og en sterk kropp, lukter godt, renslig, og Sigma trekk? Den pakken er det ikke mange av. Eller? . Anonymkode: fdc87...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 23. oktober 2022 #1498 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): LOL, prøver du knuse selvtilliten til mannen din eller?😂 hadde hatt motsatt effekt om jeg hadde hørt det der😅 Anonymkode: ccd05...1b2 😂😂😂 Det har faktisk ikke slått meg før nå. Han lo faktisk der og da. Tidligere på dagen hadde vi snakket om dette med folk som er så usikre på seg selv (inspirert av penis- og squirte-trådene her) så kommentaren min om at den ikke trenger å være lang for å være god, var en slags respons på det. Og at jeg synes det er absolutt mest følsomt akkurat der i inngangen. 🤗 Endret 23. oktober 2022 av Fioljenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1499 Del Skrevet 23. oktober 2022 Fioljenta skrev (9 minutter siden): synes det er absolutt mest følsomt akkurat der i inngangen. 🤗 Heldigvis er vi ikke særlig følsomme «der inne»😅. Har aldri skjønt hvorfor så mange gutter er så opptatt av lengde på penisen sin. Er jo ikke sånn at lang penis gir mer nytelse 😂 Anonymkode: 646ba...5f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1500 Del Skrevet 26. oktober 2022 Elaine Marley skrev (På 7.6.2022 den 14.19): Det opprettes mange tråder om penisstørrelser på seksualitetsforumet Moderatorteamet har derfor besluttet å opprette en egen tråd for dette for å ikke forstyrre underforumet med mange likelydende tråder om dette temaet. Denne tråden kan derfor brukes til å diskutere alt man lurer på angående penisstørrelser. Dummeste tråden ever. Jeg har selv 21cm og 17 rundt og får ofte høre HERREGUD FOR ETT MONSTER, det blir sagt at str ikke betyr noe, opplever at kvinner blir heltent når dem ser str så dette må jo være feil. At str ikke betyr noe er vel bare en greie for at dem med små ikke skal føle seg ubrukelig. Anonymkode: 6ea3f...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå