Gjest supernova_87 Skrevet 4. juli 2017 #441 Del Skrevet 4. juli 2017 AB_234 du kan jo lese denne: https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201411/how-women-really-feel-about-penis-size Men la oss si at du hadde rett da, la oss for argumentets skyld her og nå si at du tok rett i at for de fleste kvinner så var større bedre, og svært viktig, og faktisk nødvendig for et godt sexliv. Hvordan forklarer du da de millionvis av par som har tilfredsstillende sexliv der mannen har under gjennomsnittlig penis? Og videre, hvis flest kvinner mener at større er bedre, så vil det likevel si at mange kvinner synes mindre eller gjennomsnittlig er bedre, eller bare ikke bryr seg med mindre funksjonen gjør sex vanskelig. Bare i denne tråden er det minst 5 kvinner som sier at størrelse ikke betyr noe. KG er en bitteliten andel av kvinner i Norge, spesielt hvem som frekventerer denne tråden. Hvis vi er 5+ her (er nok mer har ikke lest for nøye) er det ikke da sannsynlig at det er mangemange flere ute i det virkelige liv? Men sannheten er jo at selv om mange kvinner bryr seg om størrelsen, og vil ha større og tykkere, så gjør ikke de fleste det. Igjen, som jeg og andre har sagt, oppsøk hjelp. Du ødelegger for deg selv og andre. Og går glipp av fantastisk sex. Og forresten, det er ikke bare menn som føler et press på å ha stor penis, kvinner kan gjerne oppleve et underbevisst press på å på venninnekvelder uttale seg som om størrelsen betyr mer enn den egentlig gjør. Man blir egget frem til å si "han var SÅ stor" osv. Jeg har jo sittet på venninnekvelder selv og hørt noen legge ut om noen som var veldig godt utstyrt, jeg liker ikke å dele om mine eskapader og sier ingenting. Men hadde alle uttalt seg ærlig ville nok en del i slike settinger ikke kun hyllet opp om denne "ja stort er bare deilig". Jeg vil faktisk ikke at mine venninner skal vite noe om jeg liker å bli bunnet eller ikke. I tillegg er det få som er flink til å ta øyemål. Hvis man faktisk finner en målestokk blir nok en del overrasket over hva de trodde er stor. (Altså at gjennomsnittlig er større enn de trodde.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #442 Del Skrevet 4. juli 2017 11 minutter siden, kattepusen skrev: 60% som ikke bryr seg. punktum! geez.. du vil virkelig ikke at sannheten skal være noe annet en din du? Det må være trist å være deg Det er trist å ha en tynn kuk, ja. Jeg kan ikke tro noe annet enn at tykkere er bedre for kvinnen om jeg skulle ta skrittet til sex, fordi det mest sannsynlig er slik. Men det løpet er kjørt allerede. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #443 Del Skrevet 4. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: 60% som kanskje ikke bryr seg, i et forhold hvor det er flere ting som skal klaffe. Da må man senke litt på kravene, inngå kompromisser. Fysisk sett så er en tykkere kuk overlegent og stimulerer vaginaen deres til mer nytelse. Det er et FYSISK faktum. Så har du jo noen utskudd selvfølgelig, som overhode ikke representerer den generelle kvinnelige befolkningen. Anonymkode: c02eb...234 Om du sliter med damene, så har nok det mer med at du omtaler normale damer som utskudd, enn hva du måtte ha i buksa. Anonymkode: 3c347...17f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 4. juli 2017 #444 Del Skrevet 4. juli 2017 Og enda en ting. Med tanke på hva statistikk og målinger over penisstørrelse sier så er det umulig at kvinner kun ville være fornøyd med større og tykkere. Fordi det er et relativt lite basseng av så store peniser. Ulike tall sier at det er mellom 2,5 og 5% som har peniser som er lengre enn 17 cm. Dette er ikke særlig sikre fakta, men det gir en pekepinn. Det er i alle fall åpenbart at ideen om at så mange menn har peniser på 20+ bare er tull og fanteri. Noen lyver, eller måler feil. Folk har tilfredsstillende sexliv altså, enten de har sex med en gjennomsnittlig penis, eller har en gjennomsnittlig penis. -- Jeg er svært forundret over at jeg lar dette engasjere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #445 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er trist å ha en tynn kuk, ja. Jeg kan ikke tro noe annet enn at tykkere er bedre for kvinnen om jeg skulle ta skrittet til sex, fordi det mest sannsynlig er slik. Men det løpet er kjørt allerede. Anonymkode: c02eb...234 Det må være trist å ikke tro på folk, eller statestikk Du går virkelig glipp av mye fantastisk sex. Glad Kjære aldri har vært sånn, selv med tynnere pikk en det du påstår alle kvinner liker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 4. juli 2017 #446 Del Skrevet 4. juli 2017 Her er sexolog Atle Austads tips til menn som ønsker seg en større penis: 1. Tenk over følgende: Hva skal jeg med en større penis? Og hva kan jeg hente på å få en større penis? Sannsynligvis er det minimalt. 2. Tenk heller: Hva kan jeg få til med den penisen jeg har? 3. Er du fornøyd med den penisen du har, blir det ganske sexy. Gled deg over det du har! Alle mellom 8 og 25 centimeter kan ha bra sex. 4. Oppsøk profesjonell hjelp hvis du fortsatt ikke er fornøyd med penis. Hjelp er helt avgjørende fordi det ødelegger selvfølelsen. 5. Husk at de fleste kvinner er ikke så opptatt av penisstørrelse. Det viktigste er alt det andre i den seksuelle kontakten. 6. Slutt å tenk! Det er i hodet de største seksuelle problemene ligger. Bare vær tilstede og nyt hverandre - da blir sexen bra, uavhengig av størrelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #447 Del Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Vi er ikke få, vi er ganske mange.. 60% faktisk. Og har du aldri latt partneren din gjøre ting med deg, fordi dem liker det? Dessuten har jeg ikke et normalt forhold, og har ikke tenkt å gå inn på det nå. Hehe, det er ditt privat liv så det er helt greit Jo partneren min skal gjerne få lov til det hvis hun liker det. Uansett. Hun kan bli ganske vid da jeg fint kan få inn 4 fingre. Og da kan en på 11 cm bli noe tynt. Vi holder nå likevel sammen. Og kan variere med penisen, sleeves eller strap-on Anonymkode: 2d377...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #448 Del Skrevet 4. juli 2017 13 minutter siden, Rainstorm skrev: Og enda en ting. Med tanke på hva statistikk og målinger over penisstørrelse sier så er det umulig at kvinner kun ville være fornøyd med større og tykkere. Fordi det er et relativt lite basseng av så store peniser. Ulike tall sier at det er mellom 2,5 og 5% som har peniser som er lengre enn 17 cm. Dette er ikke særlig sikre fakta, men det gir en pekepinn. Det er i alle fall åpenbart at ideen om at så mange menn har peniser på 20+ bare er tull og fanteri. Noen lyver, eller måler feil. Folk har tilfredsstillende sexliv altså, enten de har sex med en gjennomsnittlig penis, eller har en gjennomsnittlig penis. -- Jeg er svært forundret over at jeg lar dette engasjere meg. Selvfølgelig kan en som har gjennomsnittlig penis har tilfredstillende sex, for fitte er fitte. Tror ikke menn er så vare på størrelsen der nede hos kvinner. Han må bare kunne akseptere at for kvinnen vil det være annerledes, at hun mest sannsynlig hadde syntes en større, tykkere penis hadde gitt hun mer nytelse. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 4. juli 2017 #449 Del Skrevet 4. juli 2017 Resultatet viste at følgende trekk var foretrukne (1-5): Generelt utseende (4,06) Huden (3,89) Formen på penishodet (3,71) Pungens utseende (3,69) Kjønnshårets utseende (3,60) Lengde (3,54) Omkrets (3,46) Plasseringen og formen på urinrørets munning (2,63) Resultatet av studien viser at kvinner først og fremst kikker på mannens penis i sin helhet – altså dens generelle utseende. Penishuden og formen på penishodet betyr også mye, mens lengden er mindre viktig.– Kvinner ser mer på helheten, fremfor individuelle trekk som tykkelsen eller lengden, har førsteforfatter på studien og doktorgradsstudent Norma Katharina Ruppen-Greeff fra barnekirurgisk avdeling ved University Childrens Hospital Zurich i Sveits, uttalt i tidsskriftet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #450 Del Skrevet 4. juli 2017 14 minutter siden, kattepusen skrev: Det må være trist å ikke tro på folk, eller statestikk Du går virkelig glipp av mye fantastisk sex. Glad Kjære aldri har vært sånn, selv med tynnere pikk en det du påstår alle kvinner liker Det løpet ser jeg på som kjørt allerede. Jeg er ødelagt, beyond repair. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #451 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det løpet ser jeg på som kjørt allerede. Jeg er ødelagt, beyond repair. Anonymkode: c02eb...234 Som andre sier, skaff deg hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #452 Del Skrevet 4. juli 2017 6 minutter siden, Sphere skrev: Her er sexolog Atle Austads tips til menn som ønsker seg en større penis: 1. Tenk over følgende: Hva skal jeg med en større penis? Og hva kan jeg hente på å få en større penis? Sannsynligvis er det minimalt. 2. Tenk heller: Hva kan jeg få til med den penisen jeg har? 3. Er du fornøyd med den penisen du har, blir det ganske sexy. Gled deg over det du har! Alle mellom 8 og 25 centimeter kan ha bra sex. 4. Oppsøk profesjonell hjelp hvis du fortsatt ikke er fornøyd med penis. Hjelp er helt avgjørende fordi det ødelegger selvfølelsen. 5. Husk at de fleste kvinner er ikke så opptatt av penisstørrelse. Det viktigste er alt det andre i den seksuelle kontakten. 6. Slutt å tenk! Det er i hodet de største seksuelle problemene ligger. Bare vær tilstede og nyt hverandre - da blir sexen bra, uavhengig av størrelse. Jeg ville aldri gjort det, har også lest at penisen kan bli mer vinglete hvis den forlenges. Anonymkode: 2d377...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #453 Del Skrevet 4. juli 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: Som andre sier, skaff deg hjelp. Beyond repair... Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #454 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville aldri gjort det, har også lest at penisen kan bli mer vinglete hvis den forlenges. Anonymkode: 2d377...cd4 Hva hadde DET med listen der å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 4. juli 2017 #455 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan en som har gjennomsnittlig penis har tilfredstillende sex, for fitte er fitte. Tror ikke menn er så vare på størrelsen der nede hos kvinner. Han må bare kunne akseptere at for kvinnen vil det være annerledes, at hun mest sannsynlig hadde syntes en større, tykkere penis hadde gitt hun mer nytelse. Anonymkode: c02eb...234 Jeg kommer til å rapportere deg nå for ensidig meningspåvirkning, så får moderatorene bestemme om det er det du gjør eller ikke. Jeg tror det beste for deg er å bli utestengt fra flere pensidiskusjoner fremover annet enn med en behandler. Dette er ikke normalt eller sunt. Det handler jo ikke bare om usikkerhet, men fornektelse av forskning, undersøkelser og fakta. Om blånekting av andre menneskers ærlige utsagn. I tillegg til at du sprer usikkerhet rundt menns kropp til andre som kan la seg påvirke. Du evner ikke å se ditt ansvar for egne utsagn overhodet. Og når man i så stor grad fornekter noe som du gjør da er det noe galt. Eller så troller du. Sier det igjen så kanskje det synker inn: få hjelp! Livet ditt trenger ikke å være slik det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #456 Del Skrevet 4. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, det er ditt privat liv så det er helt greit Jo partneren min skal gjerne få lov til det hvis hun liker det. Uansett. Hun kan bli ganske vid da jeg fint kan få inn 4 fingre. Og da kan en på 11 cm bli noe tynt. Vi holder nå likevel sammen. Og kan variere med penisen, sleeves eller strap-on Anonymkode: 2d377...cd4 Er 12 på det tykkeste i omkrets, 4 cm bred. Er vel 11 cm oppunder hodet. Tror jeg får inn 3 fingertupper i lengden, om jeg legger godvilja til. Fortsatt klarer ikke jeg å se på det slik du gjør. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #457 Del Skrevet 4. juli 2017 10 minutter siden, Rainstorm skrev: Jeg kommer til å rapportere deg nå for ensidig meningspåvirkning, så får moderatorene bestemme om det er det du gjør eller ikke. Jeg tror det beste for deg er å bli utestengt fra flere pensidiskusjoner fremover annet enn med en behandler. Dette er ikke normalt eller sunt. Det handler jo ikke bare om usikkerhet, men fornektelse av forskning, undersøkelser og fakta. Om blånekting av andre menneskers ærlige utsagn. I tillegg til at du sprer usikkerhet rundt menns kropp til andre som kan la seg påvirke. Du evner ikke å se ditt ansvar for egne utsagn overhodet. Og når man i så stor grad fornekter noe som du gjør da er det noe galt. Eller så troller du. Sier det igjen så kanskje det synker inn: få hjelp! Livet ditt trenger ikke å være slik det er nå. Tror dessverre jeg ikke kan få det noe bedre. Jeg føler meg ødelagt. Kjipt at jeg må bli stengt ute, vil jo egentlig helst klare å gi faen på egenhånd. Anonymkode: c02eb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #458 Del Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er 12 på det tykkeste i omkrets, 4 cm bred. Er vel 11 cm oppunder hodet. Tror jeg får inn 3 fingertupper i lengden, om jeg legger godvilja til. Fortsatt klarer ikke jeg å se på det slik du gjør. Anonymkode: c02eb...234 Høres perfekt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #459 Del Skrevet 4. juli 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Hva hadde DET med listen der å gjøre? Større penis, forlenger du den så har noen opplevd at den blir mer vinglete, og derfor har de angret på at de gjorde dette. Anonymkode: 2d377...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #460 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Større penis, forlenger du den så har noen opplevd at den blir mer vinglete, og derfor har de angret på at de gjorde dette. Anonymkode: 2d377...cd4 Igjen spør jeg: Hva har det med innlegget til Sphere å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå