Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sålenge du foretrekker å kalle det kvinnene her sier for løgn så er det ikke noe mer kvinnene her kan gjøre for deg. Som sagt, oppsøk profesjonell hjelp.

Anonymkode: 72e42...c2d

Hadde kanskje ikke vært så dumt for å få skiftet fokus, men endrer jo fremdeles ikke på virkeligheten her angående størrelse. 

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg benekter verken din eller kattepusens mening om dette, men at dere er normen. Deres meninger er i et lite mindretrall. Hadde bare noen svar fra kvinner hvor ikke menn blander seg svart som dere gjør, uoppfordret, så kanskje det hadde vært annerledes. Dere kryper bare inn når sånne som meg sier sannheten. 

Det gjør du vel. Du kan ikke skrive titalls innlegg her der du skriver at FAKTUM er at blablabla, for nå å gå tilbake på det. Her sier du det igjen "sannheten er at alle kvinner vil ha større". Det er ikke tilfellet. 

Du er frekk som faen, uforskammet og tar ikke til deg en dritt av det noen skriver til deg. Du takler ikke at noen er uenig med vrangforestillingen du holder så fast i. Få hjelp. 

Det er ikke penisen din som hindrer deg i å ha intime og romantiske relasjoner til kvinner. Det finnes millionvis som ville vært tilfreds med din størrelse. 

Anonymkode: 54e35...46e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør du vel. Du kan ikke skrive titalls innlegg her der du skriver at FAKTUM er at blablabla, for nå å gå tilbake på det. Her sier du det igjen "sannheten er at alle kvinner vil ha større". Det er ikke tilfellet. 

Du er frekk som faen, uforskammet og tar ikke til deg en dritt av det noen skriver til deg. Du takler ikke at noen er uenig med vrangforestillingen du holder så fast i. Få hjelp. 

Det er ikke penisen din som hindrer deg i å ha intime og romantiske relasjoner til kvinner. Det finnes millionvis som ville vært tilfreds med din størrelse. 

De ville bare vært mer tilfreds med noe tykkere :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva så? Og hva så om man ville vært tilfreds med en tykkere? Det er DEG, og DIN penis en kvinne vil ha sex med. Da spiller det absolutt INGEN rolle om hun ville vært tilfreds med en tykkere en. DIN penis tilfredsstiller henne akkurat i det øyeblikket dere har sex og du penetrerer henne.

Hva er du redd for? At hun vil ligge der og tenke: "åh gud, så mye bedre det ville vært om han bare var tykkere"? Det eneste jeg tenker på når jeg har sex er hvor jævlig deilig det er, uansett om kuken er 11,12 eller 13 cm i omkrets. Blir den tykkere enn det tenker jeg mer i baner om hvor vondt det gjør...

Anonymkode: 3992e...27d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene... Du er en selvplager.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev at det er millionvis som ville være tilfreds MED DIN! 

Helt klart millionvis som ikke ville være det også, men de kan du jo bare drite i. Jeg håper du oppsøker hjelp. Og slutter å påføre andre usikre mennesker din egen usikkerhets plager. 

Uavhengig av hvor irritert du gjør meg, hvor mye jeg tror du kan ha skadelig effekt på andre unge menn, så er det til syvende og sist DEG det går utover. Det er du som går glipp av fantastisk sex med en kvinne du elsker. Vil du ha det sånn? Hvis ikke velg å få hjelp. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva så? Og hva så om man ville vært tilfreds med en tykkere? Det er DEG, og DIN penis en kvinne vil ha sex med. Da spiller det absolutt INGEN rolle om hun ville vært tilfreds med en tykkere en. DIN penis tilfredsstiller henne akkurat i det øyeblikket dere har sex og du penetrerer henne.

Hva er du redd for? At hun vil ligge der og tenke: "åh gud, så mye bedre det ville vært om han bare var tykkere"? Det eneste jeg tenker på når jeg har sex er hvor jævlig deilig det er, uansett om kuken er 11,12 eller 13 cm i omkrets. Blir den tykkere enn det tenker jeg mer i baner om hvor vondt det gjør...

Det er jo liksom det jeg prøver å få frem her, at de fleste kvinner hadde vært mer tilfreds med noe tykkere. Det er det jeg tror andre usikre menn også lurer på. Og jo, i de aller fleste tilfeller vil det være slik om du er litt mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo liksom det jeg prøver å få frem her, at de fleste kvinner hadde vært mer tilfreds med noe tykkere. Det er det jeg tror andre usikre menn også lurer på. Og jo, i de aller fleste tilfeller vil det være slik om du er litt mindre. 

Begynner å tro at du er et lite troll. Dette blir bare for dumt. Og veldig frekt faktisk, fordi du beskylder mange her for løgn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*noen kvinner hadde vært mer tilfreds med noe tykkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Et glass cola eller hele cola flaska, en bit av et kakestykke eller hele kakestykket. Liten eller litt større penis. Penger i lommeboka eller enda mer penger i banken.
Det er fint med det første , men enda bedre og tilfredstillende med det andre.

Anonymkode: 77edc...c7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har denne tråden blitt tyve sider lang på under ei uke?

La meg understreke: Hveeeem bryr seg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Måtte måle opp 12 cm omkrets. Du er jo helt på bærtur ab..234. Det er jo rikelig tykt nok. Faktisk er det for tykt til å være optimalt til meg.

Men er det virkelig vanlig å måle penisen til den mannen man er med? Det har aldri jeg vært med på i hvert fall. Så jeg aner ikke om de har vært under, over eller midt på snittet. Det eneste jeg kan si sikkert, nå som jeg har målt her, at det har vært flere under 12 cm omkrets enn over. De har alle dugd. Og strengt tatt er det vel ikke så nøye? Vagina er tross alt laget for å presse ut en baby, så det sier seg selv at det ikke er all verden med nervetråder der.

Anonymkode: 3c347...17f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg benekter verken din eller kattepusens mening om dette, men at dere er normen. Deres meninger er i et lite mindretrall. Hadde bare noen svar fra kvinner hvor ikke menn blander seg svart som dere gjør, uoppfordret, så kanskje det hadde vært annerledes. Dere kryper bare inn når sånne som meg sier sannheten. 

Hvorfor tror du kvinner som blir kaldt løgnere gang på gang, slutter å svarer å trådene?
Hvorfor tror du kvinner som blir misstrodd gang på gang, slutter å svare i trådene?

Vi som sitter igjen er bare for sta for vårt eget beste. 
Du tar feil. hvorfor? Jo fordi kvinner er like forskjellige nedentil som menn!! (Og nei, jeg sier IKKE med dette at kvinner enten er stramme eller vide, bare forskjellige størrelser både i vidde og lengde) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

eller, de hadde fått sykt vondt av tykkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Hvordan har denne tråden blitt tyve sider lang på under ei uke?

La meg understreke: Hveeeem bryr seg?

som sitter på hele og fulle sannheten om alle kvinner ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

som sitter på hele og fulle sannheten om alle kvinner ;) 

Trodde det var min tittel. Hrmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Trodde det var min tittel. Hrmf.

sorry, du ble avtronet :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte måle opp 12 cm omkrets. Du er jo helt på bærtur ab..234. Det er jo rikelig tykt nok. Faktisk er det for tykt til å være optimalt til meg.

Men er det virkelig vanlig å måle penisen til den mannen man er med? Det har aldri jeg vært med på i hvert fall. Så jeg aner ikke om de har vært under, over eller midt på snittet. Det eneste jeg kan si sikkert, nå som jeg har målt her, at det har vært flere under 12 cm omkrets enn over. De har alle dugd. Og strengt tatt er det vel ikke så nøye? Vagina er tross alt laget for å presse ut en baby, så det sier seg selv at det ikke er all verden med nervetråder der.

Anonymkode: 3c347...17f

For deg ja, men det er jo høyst unormalt... At flere har vært under tviler jeg også på, da har du vært i så fall vært veldig uheldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For deg ja, men det er jo høyst unormalt... At flere har vært under tviler jeg også på, da har du vært i så fall vært veldig uheldig. 

Det er høyst unormalt å være SÅ usikker på en helt normal og fungerende penis ja, jeg er enig med deg i det. 

Leser du det vi skriver? hun skriver " Faktisk er det for tykt til å være optimalt til meg." Noe som betyr at hun helst vil ha tynnere. 
Dette er en NORMAL tanke for mange kvinner! (Nei ikke alle) 

Gå til psykolog, og få hjelp med usikkerheten din

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del ting i livet som mer eller mindre er gitt. Penislengde er en av dem. Kanskje de som "lider" av liten penis bør fokusere på "hvordan bruke den" framfor den umulige oppgaven å gjøre den lengre (for alle de årene man bruker på å gå med et lodd hengende fra penis eller hva man nå gjør, kan man vel lese et par bøker om sex og kvinners behov i stedet?)

Er vel heller ikke en spesifikk type kvinner som er opptatt av lengde? Noen liker vel små, andre liker store og andre igjen gir faen?

Endret av isw
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...