Gå til innhold

Svigermonstertråden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har heldigvis ikke kontakt med min svigermor. Hun er en narsissist. Verste menneske jeg har møtt. Men heldigvis verdens beste svigerfar. 

Anonymkode: 6e1ce...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor var monster både for ett og to år siden, men hun er OK i år, så håper vi klarer å leve greit sammen videre, og at jeg bare fortsetter slik som nå: har ikke så mye kontakt (men mannen og barna skal få lov til det). 

Skrevet

Svigermor er ikke noe monster, men har noen underlige sider det skal bli godt å få ut .

Min svigermor er høyt utdannet med god økonomi .  Men hun er spesiell med maten og spiser lite. Hun lever av havregryn, lomper , yogurt og frø. Middag er typ opphakka salat eller bønner med salsa.  Hver gang vi kommer til henne kommer vi til tomme skap og kjøleskap. Må kjøpe inn alt man trenger . Og det irriterer henne. Hvorfor må dere ha ost? Hvorfor må dere smør? Hvorfor vi lage middag når vi bare kan hakke noen salatblader og agurk? 
basisvarer for å lage mat må vi ogås kjøpe inn slik som sukker, gjær og mel. Jeg forsøkte å kjøpe mel og ha det stående slik at vi slipper å kjøpe hver gang vi er her (som er ofte). Da fikk jeg melding om at hub kasta det, fordi hub bruker da ikke mel.

samtidig spiser hun gladelig middagen og brødvarer jeg lager (så hykleriske’: klager på at jeg vil kjøpe mat men spiser maten jeg lager )

hun er snill men vil ikke bruke penger på oss eller barna fordi vi er voksne og skal klare oss selv og barn valgte vi å få . Spisestoler til barna å ha her måtte vi kjøpe selv. Det er underlig for meg fordi min familie er helt ulik. Der er det fulle skap og vet de vi skal komme kjøper mamma mat både vi og barna liker uten at jeg trenger å spørre. De tilbyr seg å kjøpe vintersko eller annet utstyr rett og slett for å være snill. Jeg er fra en stor søskenflokk , min mann er enebarn

jeg et glad i svigermor men synes denne greia med mat er utrolig merkelig og slitsom . 

Anonymkode: 8e2a8...c46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...