AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Del Skrevet 26. desember 2023 Drømmer jevnlig at jeg og flere andre flykter fra drapsmenn. Må finne gjemmeplasser. Er det bare tilfelig at denne drømmen kommer flere ganger, eller kan det være en mening med det? Noen som kan noe om det? Anonymkode: 6ddfc...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Del Skrevet 26. desember 2023 Det går nok ofte på tanker eller bekymringer du selv har. Anonymkode: 49b78...62a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det går nok ofte på tanker eller bekymringer du selv har. Anonymkode: 49b78...62a Går ikke rundt å er redd for å bli drept. Så tenker det må være noe anner isåfall. ts Anonymkode: 6ddfc...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Del Skrevet 26. desember 2023 Er det noe du opplever "truende"? En ny situasjon, en kollega du føler er litt etter deg? Er det noen som til stadig krittiserer deg? Det kan være noe ganske lite som plager en som blir amplifisert i drømmer. Anonymkode: 05c21...271 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Del Skrevet 26. desember 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Går ikke rundt å er redd for å bli drept. Så tenker det må være noe anner isåfall. ts Anonymkode: 6ddfc...c44 Det er selvfølgelig ikke så bokstavlig. Det handler mer om det er noe du flykter fra, noe du er redd for, noe du vil gjemme unna, osv. Du må se litt mer symbolsk på det. Anonymkode: 49b78...62a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg strever med å komme meg over eksen, og er redd jeg ikke vil klare å møte en ny mann. Denne frykten ligger dypt i meg. Kan det være en sammenheng med drømmen? Ser den ikke helt selv da. ts Anonymkode: 6ddfc...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Del Skrevet 27. desember 2023 Se etter den følelsen du har i drømmen i livet ditt. En ting som drømmer gjør er å bearbeide vanskelige følelser man har i våken tilstand. F.ex. drømte jeg at leiligheten min var inni en annen leilighet, og når jeg luftet så var det den andre leiligheten's luft som kom inn til meg, og gjennom en av vinduene kunne de se rett inn. Jeg leier nå en hytte på en gård, der jeg praktisk talt går rett ut på gårdsplassen når jeg går ut av huset, og hele ene veggen her er vinduer. Jeg føler meg på utstilling for å si det sånn. Anonymkode: cde7e...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Del Skrevet 27. desember 2023 Tviler. Det har nok mest med dine indre følelser og evt om du leser mye nyheter om dagen. Anonymkode: 0c1e6...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg har perioder hvor jeg drømmer at jeg blir jaget og det kan være uka før mensen eller når jeg har litt høyere stressnivå, dvs. det handler om hormoner. Anonymkode: 54a69...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Del Skrevet 27. desember 2023 Er nok stress og trenger ikke å ha noe med akkurat det du drømmer om. Jeg drømmer ofte at jeg nesten ikke rekker et fly, det skjer tusen ting på veien dit og jeg skjønner at det ikke går og blir dritstressa. Det kommer i stressende perioder, og for min del er jeg mest stressa for jobb/økonomi, så har ingenting med fly å gjøre😁 Psykologen min sa det var vanlig ved stress. Anonymkode: be1dc...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Del Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er nok stress og trenger ikke å ha noe med akkurat det du drømmer om. Jeg drømmer ofte at jeg nesten ikke rekker et fly, det skjer tusen ting på veien dit og jeg skjønner at det ikke går og blir dritstressa. Det kommer i stressende perioder, og for min del er jeg mest stressa for jobb/økonomi, så har ingenting med fly å gjøre😁 Psykologen min sa det var vanlig ved stress. Anonymkode: be1dc...fb2 Kan godt være indre stress og bekymringer som slår ut som dette. ts Anonymkode: 6ddfc...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg tror den typen drømmer er bearbeiding mer enn at de prøver å fortelle oss noe. Eventuelt så forteller de at stressnivået vårt er høyt og at det kan være bra å gjøre noe med det om en kan da. Men jeg tror drømmene hjelper oss å håndtere stresset. Av gjentagende drømmer hos meg, er den jeg har hatt oftest og husker best, ulike varianter av drømmer hvor jeg mister tennene. Jeg drømte det mye i første svangerskap, og jeg snakket med andre og leste på nett at det var mange som drømte nettopp det i svangerskap. Det skal være et symbol for at man opplever å ikke ha kontroll over noe. Og det kan jo passe godt som gravid, selv om jeg egentlig kjente meg glad og fornøyd og lite stresset i svangerskapet. Jeg har drømt at jeg mistet tennene i perioder uten å ha vært gravid også, og det kommer typisk når det skjer store endringer i livet. Ganske fascinerende. Jeg har også til tider drømt at jeg flykter fra brann eller flammer som kommer sakte men sikkert etter meg til tider helt siden jeg var barn. Det er ekle drømmer som har gjort inntrykk, og jeg husker flere av dem ganske godt. I disse drømmene har jeg en kontant følelse av stress, og de har også kommet i stressende og vanskelige perioder. Som barn var jeg livredd for brann, men hva som kom først av frykten eller de drømmene vet jeg ikke helt. Kanskje kom brann inn i disse stressdrømmene mine nettopp fordi jeg var så redd for det som barn. Anonymkode: 96428...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #13 Del Skrevet 28. desember 2023 Beste du kan gjøre er å ikke løpe bort. Bare la gjerningsmannen ta deg. Så skal du se at ingenting skjer. Bare møt frykten i drømmen så går det bra Anonymkode: 8733f...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå