Gå til innhold

Woke med kort håret miss France??

Thyra

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, I Grosny said:

I såfall kan jo kort hår være littegrann woke, fordi det er lettere å se andre rundt seg desom man ikke har langt hår som kommer i veien.

Miss Frankrike  kledde kort hår :). Andre er finere med langt hår. Jeg tror f.eks Erling Braut Haaland sine sjanser i skjønnhetskonkurranse har økt etter at han fikk langt hår. Jeg holder han som favoritt foran den korthårede Martin Ødegaard som er mer woke  med sitt korte hår. På fotballbanen er imidlertid  Haaland like woke, fordi han har hårstrikk.

Jeg vet ikke om du har beskrevet noen utfordringer som Haaland og Ødegaard har her? Men det var kanskje meningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bindyen skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke om du har beskrevet noen utfordringer som Haaland og Ødegaard har her? Men det var kanskje meningen?

Haaland og Ødegaard er blant Norges vakreste menn, det om woke og hårlengde  var litt satire (jeg driver litt ap med woke-begrepet), men jeg står for at Haaland er vakrere  med langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (3 timer siden):

I såfall kan jo kort hår være littegrann woke, fordi det er lettere å se andre rundt seg desom man ikke har langt hår som kommer i veien.

Miss Frankrike  kledde kort hår :). Andre er finere med langt hår. Jeg tror f.eks Erling Braut Haaland sine sjanser i skjønnhetskonkurranse har økt etter at han fikk langt hår. Jeg holder han som favoritt foran den korthårede Martin Ødegaard som er mer woke  med sitt korte hår. På fotballbanen er imidlertid  Haaland like woke, fordi han har hårstrikk.

Der ser man hvor ulik smak man har. Jeg syns at Haaland var mye kjekkere med den korte sveisen😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CatPerson123 skrev (15 timer siden):

Korte håret, og at hun ikke var den peneste ifølge dem

Sier litt om hva slags holdninger de har når de ikke "liker" en kvinne fordi de synes hun har fort kort hår og ikke er pen nok. Er garantert mest menn som sutrer der.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang overskriften ; det er stor forskjell på en kort håret ( kort og behåret?) og en korthåret kvinne. Overskriften ødelegger hele tråden for meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clefable skrev (26 minutter siden):

Sier litt om hva slags holdninger de har når de ikke "liker" en kvinne fordi de synes hun har fort kort hår og ikke er pen nok. Er garantert mest menn som sutrer der.

Helt enig. Hørt mest dra ungdommer men du har nok rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gagaen skrev (20 timer siden):

Ang overskriften ; det er stor forskjell på en kort håret ( kort og behåret?) og en korthåret kvinne. Overskriften ødelegger hele tråden for meg. 

Det er nok ordlisten min som har slått til. Vet at "korthåret" skrives i ett ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clefable skrev (21 timer siden):

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...