AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Del Skrevet 26. desember 2023 Å få barn gjennom prøverør er ikke aktuelt, desverre. Er det noen som har erfaring med, eller kjenner noen som har møtt noen for å få ett felles barn, uten at de har ett forhold? Det meste går jo nå til dags, single kan få assistert befruktning, og noen får barn med en eks, har jeg lest. Sistnevnte går ikke, da har har en arvelig sykdom, men jeg er ganske sikker på at han hadde ville det hadde det ikke vært for det. Jeg er snart der at jeg ikke er fertil lenger, men barneønske er så sterkt. Er det noe sted eller på noen måte man kan finne en seriøs mann og få barn med, selv om man ikke oppnår alt det som kreves for å ønske ett forhold med hverandre, men ett sterkt ønske om barn? (Har ingen single gode venner, hadde jeg hatt det, hadde jeg garantert spurt.) Anonymkode: cc2fa...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Del Skrevet 26. desember 2023 https://www.medforeldre.no https://www.nrk.no/osloogviken/denne-tjenesten-lar-deg-fa-barn-og-bli-medforeldre-med-en-fremmed-1.16530904 Anonymkode: adc96...607 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg kjenner noen som har fått et barn sammen av praktiske årsaker. Kvinnen fant ikke den rette mannen og var i slutten av 30-åra, mannen var homofil med sterkt barneønske. Tror det går veldig fint, de er venner og samarbeider bra (og har ingen bitre følelser mot en vanskelig eks som de må samarbeide med). ☺️ Anonymkode: e5f37...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. desember 2023 #4 Del Skrevet 26. desember 2023 Har ikke du en annen tråd om dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Del Skrevet 26. desember 2023 54 minutter siden, Sofakona said: Har ikke du en annen tråd om dette? Sånne kommentarer er så unødvendige. Hvis TS åpner en ny tråd om emnet, handler det vel om at hun ikke har fått svarene hun trenger første gangen. Anonymkode: e5f37...0e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 26. desember 2023 #6 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sånne kommentarer er så unødvendige. Hvis TS åpner en ny tråd om emnet, handler det vel om at hun ikke har fått svarene hun trenger første gangen. Anonymkode: e5f37...0e3 Så hvorfor skulle hun fått fler svar nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 26. desember 2023 #7 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Å få barn gjennom prøverør er ikke aktuelt, desverre. Er det noen som har erfaring med, eller kjenner noen som har møtt noen for å få ett felles barn, uten at de har ett forhold? Det meste går jo nå til dags, single kan få assistert befruktning, og noen får barn med en eks, har jeg lest. Sistnevnte går ikke, da har har en arvelig sykdom, men jeg er ganske sikker på at han hadde ville det hadde det ikke vært for det. Jeg er snart der at jeg ikke er fertil lenger, men barneønske er så sterkt. Er det noe sted eller på noen måte man kan finne en seriøs mann og få barn med, selv om man ikke oppnår alt det som kreves for å ønske ett forhold med hverandre, men ett sterkt ønske om barn? (Har ingen single gode venner, hadde jeg hatt det, hadde jeg garantert spurt.) Anonymkode: cc2fa...9fe Synes det er egoistisk og lite tanker om barnets beste. Å få barn på den måten der synes jeg ikke noe om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 26. desember 2023 #8 Del Skrevet 26. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Å få barn gjennom prøverør er ikke aktuelt, desverre. Er det noen som har erfaring med, eller kjenner noen som har møtt noen for å få ett felles barn, uten at de har ett forhold? Det meste går jo nå til dags, single kan få assistert befruktning, og noen får barn med en eks, har jeg lest. Sistnevnte går ikke, da har har en arvelig sykdom, men jeg er ganske sikker på at han hadde ville det hadde det ikke vært for det. Jeg er snart der at jeg ikke er fertil lenger, men barneønske er så sterkt. Er det noe sted eller på noen måte man kan finne en seriøs mann og få barn med, selv om man ikke oppnår alt det som kreves for å ønske ett forhold med hverandre, men ett sterkt ønske om barn? (Har ingen single gode venner, hadde jeg hatt det, hadde jeg garantert spurt.) Anonymkode: cc2fa...9fe Kan du ikke søke spesifikt etter det på en datingapp...?.Husk å avslutte med- og her blir det garantert sex på første date!👶💃 Men først synes jeg du bør øve på å lage avsnitt i hi.. Endret 26. desember 2023 av LadeJarl For stor tommel til tastaturet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 26. desember 2023 #9 Del Skrevet 26. desember 2023 Kanino skrev (10 minutter siden): Så hvorfor skulle hun fått fler svar nå ? Fordi verden er dynamisk kanskje..?.og det er nye brukere her..gamle brukere som ikke la merke til tråden sist..? Unødvendig kommentar av deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. desember 2023 #10 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sånne kommentarer er så unødvendige. Hvis TS åpner en ny tråd om emnet, handler det vel om at hun ikke har fått svarene hun trenger første gangen. Anonymkode: e5f37...0e3 Jo hun fikk mange svar i det andre tråden hun lagde ...derfor jeg spør...for spørsmål er akkurat det samme o den andre tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 26. desember 2023 #11 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): https://www.medforeldre.no https://www.nrk.no/osloogviken/denne-tjenesten-lar-deg-fa-barn-og-bli-medforeldre-med-en-fremmed-1.16530904 Anonymkode: adc96...607 Dette må da være veldig fint😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 1985 Skrevet 1. januar 2024 #12 Del Skrevet 1. januar 2024 (endret) TS: Er i samme situasjon som deg, men er mann. Jeg bor i Hedmark, og om du ikke bor for langt unna, eller at du er flyttbar, så kanskje vi er en match. Føler det blir litt feil å legge ut kontaktinfo her, så håper det finnes noe admins her som kan koble oss sammen på et vis. Endret 1. januar 2024 av Mann 1985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #13 Del Skrevet 1. januar 2024 Mann 1985 skrev (Akkurat nå): TS: Er i samme situasjon som deg, men er mann. Jeg bor i Hedmark, og om du ikke bor for langt unna, så kanskje vi klarer å "bli enige om noe". Føler det blir litt feil å legge ut kontaktinfo her, så håper det finnes noe admins her som kan koble oss sammen på et vis. Det er snakk om barn, ikke en jævla bil. Anonymkode: aa965...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 1985 Skrevet 1. januar 2024 #14 Del Skrevet 1. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er snakk om barn, ikke en jævla bil. Anonymkode: aa965...1ba Tror det må være en misforståelse her. Man ønsker jo selvfølgelig ikke å bo så langt unna hverandre når man planlegger å bli medforelder. Skjønner ikke hvorfor du ble så hissig av det jeg skrev. Hvis du skulle tro at jeg prøver å selge "noe", så er det helt feil. Jeg tenker: felles ønske, felles "problemløsning" og etterhvert også felles lykke. Endret 1. januar 2024 av Mann 1985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archduke_Autopsy Skrevet 1. januar 2024 #15 Del Skrevet 1. januar 2024 Tenker på "lebensborn-programmet" når jeg leser tråder som dette, men om det gjør dere lykkelig og du har evne så kjør på🏁 Respekt fra min side. Mann 1985 skrev (48 minutter siden): TS: Er i samme situasjon som deg, men er mann. Jeg bor i Hedmark, og om du ikke bor for langt unna, eller at du er flyttbar, så kanskje vi er en match. Føler det blir litt feil å legge ut kontaktinfo her, så håper det finnes noe admins her som kan koble oss sammen på et vis. Når en skriver med offentlig profil skal du også kunne være mottakelig for privatmelding her inne, også fra TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå