Grüner Skrevet 1. januar #101 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 23.04): At slemme ting du har gjort kommer tilbake og hjemsøker deg? Har alltid tenkt at jeg var ganske trygg, men i det siste har jeg tenkt at jeg kanskje ikke har vært så snill likevel. At jeg havner i helvete. Jeg er uansett lei meg for alt det gale jeg har gjort. Og jeg gjør mitt beste nå. Anonymkode: bafec...def Finnes det fortsatt voksne folk som tror en kommer i helvete/himmelen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. januar #102 Del Skrevet 1. januar (endret) Grüner skrev (11 minutter siden): Finnes det fortsatt voksne folk som tror en kommer i helvete/himmelen?? Det finnes voksne som tror på at Gud er som julenissen; kommer med pakker til 'snille barn'... De er vel truet med det siden de var barn og bare overført det hele i en større sammenheng som en måte å oppdra barn på til også å gjelde Gud når de har sluttet å tro på julenissen... Det er da ikke så veldig merkelig at det blir vanskelig å tro på noe slikt. Jeg er kristen og vet at Gud ikke er som 'julenissen' da Kristendom ikke handler om det, så jeg tror på Himmel og Helvete av helt andre årsaker. Årsakene som står i NT. Endret 1. januar av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #103 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 25.12.2023 den 23.04): At slemme ting du har gjort kommer tilbake og hjemsøker deg? Har alltid tenkt at jeg var ganske trygg, men i det siste har jeg tenkt at jeg kanskje ikke har vært så snill likevel. At jeg havner i helvete. Jeg er uansett lei meg for alt det gale jeg har gjort. Og jeg gjør mitt beste nå. Anonymkode: bafec...def Helvete er på jorda. Jeg frykter ikke det " helvete" som måtte komme senere. Anonymkode: 7f73f...254 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #104 Del Skrevet 27. januar Nei er like god og snill som pappa så havner nok i himmelen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #105 Del Skrevet 27. januar Nei, men ser frem til å komme til himmelen og endelig se dyra mine igjen. Du skal gjøre noe ganske alvorlig til å havne i helvete vil jeg si. Tror ikke på kirken eller bibelen, kun min egen gud og himmel. Anonymkode: 024e4...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #106 Del Skrevet 27. januar Er ikke redd for det nei. Men når jeg sliter med søvn kan jeg tenke på dumme synder og be om tilgivelse. Tror ikke på brenne for evig teorien Anonymkode: f59d4...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 27. januar #107 Del Skrevet 27. januar Idéen om at jeg er god mot andre fordi jeg får en belønning til slutt er for meg som sosiale medier. Man har ikke gjort noe bra, om man ikke får cred for det. Min strategi er at jeg gjør så godt jeg kan, og når jeg fucker opp, lærer jeg og gjør det annerledes neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 27. januar #108 Del Skrevet 27. januar Skremsler er kjennemerke for de fleste religioner . . . Det skaper makt over mennesker . . Heldigvis er de fleste nordmenn nå såpass opplyste at de ikke tror på noe helvete etter døden. Men, forbausende nok, lar de seg nå skremme av den nye klimareligionen, både til til bot og avlat . . . Menneskene lærer visst aldri . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #109 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, men ser frem til å komme til himmelen og endelig se dyra mine igjen. Du skal gjøre noe ganske alvorlig til å havne i helvete vil jeg si. Tror ikke på kirken eller bibelen, kun min egen gud og himmel. Anonymkode: 024e4...4ab Tror du ikke på Bibelen og ikke følger den kommer du ikke til himmelen Anonymkode: 27112...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. januar #110 Del Skrevet 27. januar Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #111 Del Skrevet 27. januar Ja jeg tenker det. Hva hvis helvete fins. Jeg er redd. Anonymkode: 8c48a...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 27. januar #112 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja jeg tenker det. Hva hvis helvete fins. Jeg er redd. Anonymkode: 8c48a...5b4 Hvorfor? Så lenge det er en vei som fører bort derfra er det jo bare å ta den. Du blir ikke fraktet dit ufrivillig. Du går i ro og mak og det dukker hele tiden opp påminnelser/signaler om at det finnes en annen. vei og en annen retning. Er du redd nok har du vel vett nok å stanse bilen og sjekke kartet for å se hvor du er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå