AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #1 Del Skrevet 24. desember 2023 Partner med barn fra før, deretter sterilisert. Jeg er 38 og har barn fra før (med annen mann) ønsker så veldig en attpåklatt…Jeg har tatt fertilitetssjekk og fått beskjed om at anbefalte/enkleste metode er IVF heller enn reversering. Jeg har regelmessige menstruasjoner og er ellers frisk. Har noen erfaring? For usikkert å kun prøve uttak+inseminering? Anonymkode: 19ca2...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #2 Del Skrevet 24. desember 2023 Da tenker du på uttak hos mannen, ikke sant? Anonymkode: 0430e...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #3 Del Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da tenker du på uttak hos mannen, ikke sant? Anonymkode: 0430e...343 Ja. hilsen ts Anonymkode: 19ca2...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #4 Del Skrevet 24. desember 2023 I din alder hadde jeg gått for ivf. Anonymkode: b76b1...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #5 Del Skrevet 24. desember 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja. hilsen ts Anonymkode: 19ca2...a50 Jeg ville gått for IVF. Hadde dere hatt mer tid, ville inseminering vært fint å prøve. For da slipper du unna med belastning av hormoner og diverse. Men du er 38, og det kan ta tid med begge metoder. Så spørsmålet er: vil dere ha en mer treffsikker metode? Anonymkode: 0430e...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Del Skrevet 29. desember 2023 Ja, vi ble anbefalt det samme. Mannen hadde vært sterilisert i ca 10 år. Måtte gjennom ivf, de henter ut sperm direkte fra testiklene (icsi metoden). Da kan de ikke gjøre inseminering. Tror forøvrig de anbefaler dette fordi reversering ikke alltid er vellykket. Fikk barn på insett nr 5. Jeg var forøvrig 34 og alle verdiene mine var veldig fine. Anonymkode: 8ee23...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå