Gå til innhold

Var på Tinder i 22 timer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Atragon skrev (1 time siden):

Vi taler ikke samme språk her

Ikke meg du svarer, men du er åpenbart en mann av få ord så det er vanskelig for oss å vite hva slags språk du snakker😅 Det du skriver kan bety hva som helst. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Silvia515 skrev (1 time siden):

Har et litt blandet forhold til datingsider og Tinder. Tror det er mange gode menn på disse sidene eller appene, men de drukner i egoister som vil promotere hvor godt trente de er. Tinder er ikke et steg på veien til "OL i Mr Olympia" ;)

Hør hør. 

Sikkert noen kvinner som synes det er opphissende med menn som er sykelig opptatt av å få frem hvor mye de trener..men det kan da ikke være mange🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er akkurat det som provoserer da... menn som ikke klarer å oppføre seg. Jeg forstår at kvinner blir oppgitt og omtrent gir opp.

Anonymkode: ce51f...857

Enig. Men som mann er du i god posisjon til å gjøre noe med det. Spre gode holdninger til kvinner blandt menn og irettesett menn med sexistiske holdninger 

Anonymkode: 9b83a...ed5

Skrevet

Hvis målet er å møte noen, så må du møte dem gjennom naturlige interesser. Du kan også ta initiativ og prøve å bli kjent med en mann. Det er ikke farlig, og mest trolig blir det bare en hyggelig samtale. 

Personlig har jeg vært singen i 15 år nå, og liker det enkle med å være singel. Men selvsagt har tankene kommet i den senere tid om at det finnes noen der som venter på å treffe meg, og som jeg venter på å treffe. Men jeg stresser aldri, og har aldri brukt nettdating da det er langt under min liga.

Anonymkode: 594b7...b79

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Enig. Men som mann er du i god posisjon til å gjøre noe med det. Spre gode holdninger til kvinner blandt menn og irettesett menn med sexistiske holdninger 

Ja, jeg prøver og aktivt det, men dessverre er det en del som ikke vil ta det inn over seg. Jeg kan ikke bestemme hvordan andre menn skal oppføre seg, jeg gjør så godt jeg kan for å være et godt eksemplar hvert fall.

• Liker 1
Skrevet

Damer er i hvert fall ikke noe bedre 😑

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, jeg prøver og aktivt det, men dessverre er det en del som ikke vil ta det inn over seg. Jeg kan ikke bestemme hvordan andre menn skal oppføre seg, jeg gjør så godt jeg kan for å være et godt eksemplar hvert fall.

Bra da gjør du ditt i hvertfall :) Det tar tid å omprogrammere tusenvis av år med kvinneundertrykking, men litt etter litt, en etter en så hjelper holdningene til det bedre etterhvert 

• Liker 1
Skrevet
luna1 skrev (3 timer siden):

Ikke meg du svarer, men du er åpenbart en mann av få ord så det er vanskelig for oss å vite hva slags språk du snakker😅 Det du skriver kan bety hva som helst. 

Enig. Herfra skal vi snakke Maori :fnise:

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor dikter du opp ting

Mange er ute etter forhold på tinder 

Lær deg forskjellen på "mange" og "stor andel".

Det finnes 1,3 mrd indere, og derfor mange på over to meter. Men prøv å finne en, så forstår du forskjellen.

Skrevet
KallePils skrev (56 minutter siden):

Lær deg forskjellen på "mange" og "stor andel".

Det finnes 1,3 mrd indere, og derfor mange på over to meter. Men prøv å finne en, så forstår du forskjellen.

Mange er faktisk ute etter forhold. Selverfart. 90 prosent av dem jeg møtte på Tinder, var ute etter forhold. Hvordan går det med deg da? Har du begynt å runke jula inn enda?

Anonymkode: 0a45b...b3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Mange er faktisk ute etter forhold. Selverfart. 90 prosent av dem jeg møtte på Tinder, var ute etter forhold. Hvordan går det med deg da? Har du begynt å runke jula inn enda?

Når var det? Tidsepoken dette forekom i er essensielt her. Det er sikkert over et år siden jeg var innom tinder i 5 min og opplevde det samme som TS.
I 2018-2020 derimot var det andre tider på tinder husker jeg. 

Anonymkode: c32fb...10d

Skrevet

Vær mer kresen. Fant drømmemannen der i fjor 🥰

Anonymkode: 1a408...abc

Skrevet
Fountaine skrev (14 timer siden):

Fordi det er det de fleste er på Tinder for. For å pule. Så da er det best å bare spørre rett ut.

Det stemmer ikke, man krysser av for hva man er der for. Veldig mange skriver langvarig forhold. 

Anonymkode: 0eefd...4fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig mange skriver langvarig forhold

Joda, men pulings ligger bak uansett hva de skriver.

Anonymkode: 71616...245

• Nyttig 1
Skrevet

Vil tro at det er svært mye støy for damer på Tinder, og at dette skjer samtidig med at algoritmen skal tilpasses deg. Da får du de menn som har platinum og tror det løser alt, og at damer elsker superlikes...

Som seriøs mann må jeg bruke mye energi for og faktisk bevise dette, og opplever at en del kvinner nok er veldig overveldet av tilgangen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jovisst! jeg er også ute etter forhold. Helt sant, altså! 😆

Skrevet
13 hours ago, Atragon said:

Som mann, ser jeg faktisk på dette som motiverende

Det skal også nevnes at de det da ble matchet med er de menn som hadde mange andre å snakke med. Altså at "alle" sveipet disse til høyre. At disse svarte akkurat slik damer svarer betyr bare at de andre de snakket med var mer etter deres interesse. Kanskje de fleste andre som ble sveipet til venstre ville holdt en betraktelig bedre samtale rett og slett fordi de ikke hadde flere ti-talls damer å snakke med om gangen.

Anonymkode: cef88...796

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, men pulings ligger bak uansett hva de skriver.

Anonymkode: 71616...245

Ingen ting er galt med et godt knall, men tror jeg velger å ha elskov med noen...

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Bra for deg. For ja, det finnes helt klart damer som trives som single og som ønsker en (fast) fuckfriend, men typ 0 damer ønsker å avtale et "sextreff" med en ukjent mann, uansett om han ser ut som en gud. Vi er ikke prostituerte og ønsker ikke å bli behandlet sånn heller. 

Og i motsetning til menn, som tydeligvis fint kan ligge med ei dem ikke har allverdens kjemi med, så er det ikke sånn for oss. Det er utrygt, usexy og gir null nytelse. 

Anonymkode: 0b8e5...bee

Stemmer ikke. Jeg har selv fått meget direkte tilbud fra damer på Tinder. Riktig nok ikke mange, men det skjer definitivt.

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror du heller må forstå hvor sjeldne dere er. 

Anonymkode: feb98...afe

Eller er de bare sjeldne blandt de du sveiper høyre på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...