Gå til innhold

Var på Tinder i 22 timer

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hvorfor dikter du opp ting

Mange er ute etter forhold på tinder 

Anonymkode: 9b83a...ed5

Spesielt å være ute etter det i en puleapp, men ok, +1 til deg. Happy igjen?

Anonymkode: c6dc3...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjelder ikke alle menn, for guds skyld ikke dra oss alle under samme kam. Ønsker man et seriøst og langvarig forhold er ikke ligging det første man går etter.

Anonymkode: ce51f...857

Jeg tror du heller må forstå hvor sjeldne dere er. 

Anonymkode: feb98...afe

Skrevet

Har et litt blandet forhold til datingsider og Tinder. Tror det er mange gode menn på disse sidene eller appene, men de drukner i egoister som vil promotere hvor godt trente de er. Tinder er ikke et steg på veien til "OL i Mr Olympia" ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt enig!

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du sveipet dem bort på 0.2 sekunder.

Anonymkode: 90ec2...e91

Var du der? 

Nå så jeg mange veltrente hotte menn, som etter all sannsynlighet får nok av "treff". Disse sveipet jeg lett bort, for jeg vet godt hva min "type" er, og det er ikke disse glatte gutta som beskriver seg selv om "kjekk" i bio, "trener daglig" eller flasher muskelene, den dyre bilen eller andre statussymboler i profilbildet. 

Jeg sveipet på helt normalt utseende menn, som fremstilte seg som normale og hyggelige i bio. 

Anonymkode: 0b8e5...bee

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spesielt å være ute etter det i en puleapp, men ok, +1 til deg. Happy igjen?

Anonymkode: c6dc3...815

Hvorfor er det en "puleapp", har du bestemt det? Det er mulig å gi beskjed om hva du er ute etter, mistenkelig mange menn er ute etter "noe langvarig". De som bare vil ligge kan velge kortsiktig eller casual. Så er det en app for alle. Men da må man jo være ærlig, og det er vanskelig kanskje? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg var på Tinder et halvt årstid før jeg møtte min samboer i annen setting. Matchet bare med menn som kommuniserte normalt, ingen snakket eller spurte om sex i chatten. De var ute etter forhold, slik som jeg. Du må være selektiv, TS. Sveip kun på menn med beskrivende profiltekst, der de også har angitt at de søker langvarig forhold. Ikke gå etter de som ser best ut - du forstår hva jeg mener. For å være helt ærlig forstår jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å komme i kontakt med okay menn der

Anonymkode: c79ab...f88

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva gjør deg provosert av svarene her? 

Bør det ikke provosere deg mer at menn ødelegger for andre menn ved å være sånn der inne, enn at kvinner snakker om hvordan andre menn er der inne? 

Anonymkode: 9b83a...ed5

Det er akkurat det som provoserer da... menn som ikke klarer å oppføre seg. Jeg forstår at kvinner blir oppgitt og omtrent gir opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi kommer bort i mengden, har hørt om kvinner som har flere 100 meldinger/likes, det blir omtrent umulig å bli sett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det gjelder ikke alle menn, for guds skyld ikke dra oss alle under samme kam. Ønsker man et seriøst og langvarig forhold er ikke ligging det første man går etter.

Det heter faktisk "skjære alle over samme kam". Hadde ikke gått på date med deg i hvert fall 🤣

Anonymkode: 4e7ad...847

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var på Tinder et halvt årstid før jeg møtte min samboer i annen setting. Matchet bare med menn som kommuniserte normalt, ingen snakket eller spurte om sex i chatten. De var ute etter forhold, slik som jeg. Du må være selektiv, TS. Sveip kun på menn med beskrivende profiltekst, der de også har angitt at de søker langvarig forhold. Ikke gå etter de som ser best ut - du forstår hva jeg mener. For å være helt ærlig forstår jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å komme i kontakt med okay menn der

Anonymkode: c79ab...f88

Det var ikke det at alle spurte om sex, mer at samtalene de klarte å holde og svarene de ga var så intetsigende og kjedelige at jeg ikke orket å holde det gående. Hvis man ikke er litt mer nysgjerrig på den andres indre og ytre liv, utover bosted og yrke.... Ja da gidder jeg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra for deg. For ja, det finnes helt klart damer som trives som single og som ønsker en (fast) fuckfriend, men typ 0 damer ønsker å avtale et "sextreff" med en ukjent mann, uansett om han ser ut som en gud. Vi er ikke prostituerte og ønsker ikke å bli behandlet sånn heller. 

Og i motsetning til menn, som tydeligvis fint kan ligge med ei dem ikke har allverdens kjemi med, så er det ikke sånn for oss. Det er utrygt, usexy og gir null nytelse. 

Vi taler ikke samme språk her

Skrevet

Skulle vært interessant å vite hvor gammel du er. I min aldersgruppe virker det som om damene er minst like innholdsløse som du beskylder menn for å være. 

Mange av dem matcher men gidder ikke skrive eller svare etterpå, og noen gidder ikke prøve å en dialog en gang før de sletter matchen. De utgir seg for å være seriøse, men virker som de bare er ute etter en hunk å pule. 

Noen få unntak har det vært, men...  Kanskje 1 av 10 jeg matcher med klarer å vise noen form for kognitiv kapasitet. 

Mann, snart 50

Anonymkode: 99c97...6a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det heter faktisk "skjære alle over samme kam". Hadde ikke gått på date med deg i hvert fall 🤣

Anonymkode: 4e7ad...847

hehe ja du har helt rett. :D

Skrevet
13 minutter siden, Steinar_45_ said:

Vi kommer bort i mengden, har hørt om kvinner som har flere 100 meldinger/likes, det blir omtrent umulig å bli sett. 

Jeg er enig. Absolutt. Som kvinne selv så har jeg opplevd at innboksen min har blitt spammet til tider, og du føler deg fullstendig overveldet. Problemet for kvinner er at du aner ikke hvem du skal svare.. for det er så ufattelig mange og man har rett og slett ikke kapasitet til å svare alle. Du aner ikke hvem som er 1) seriøse 2) er gira på oppmerksomhet 3) vil bare knulle 4) kommer til å spamme deg med dickpic etc. 

Skrevet

Jeg var på Tinder i en uke, og ble positivt overrasket. Hadde hørt så mye forskjellig om at det var så mye rart det, men den opplevelsen sitter ikke jeg igjen med.

Av de mennene jeg chattet med var det kun en som var ute etter en ting, og han var ikke så tydelig på det heller, men virket useriøs nok til at jeg ikke gadd mer.

De andre jeg chattet med var hyggelige, tilsynelatende seriøse menn som ikke snakket om sex. 

Jeg kom meg bare på en date, og er samboer og har barn med han nå i dag.

Jeg var veldig tydelig i profilen min på at jeg ønsket noe seriøst og at jeg ønsket meg en familie. Kanskje det hadde noe å si?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er enig. Absolutt. Som kvinne selv så har jeg opplevd at innboksen min har blitt spammet til tider, og du føler deg fullstendig overveldet. Problemet for kvinner er at du aner ikke hvem du skal svare.. for det er så ufattelig mange og man har rett og slett ikke kapasitet til å svare alle. Du aner ikke hvem som er 1) seriøse 2) er gira på oppmerksomhet 3) vil bare knulle 4) kommer til å spamme deg med dickpic etc. 

Snakket med flere kvinner på møteplassen som ikke har vært annet en venner ang. dette med dickpic da de selv har nevnt at de har mottatt mange slike bilder, og det er helt heslig. Jeg må bare beklage på vegne av rasen. Jeg hadde aldri kommet til å gjort dette noen sinne, og nei, jeg har ikke noe å være sjenert over, men det blir bare feil. 😞

Skrevet
3 minutter siden, veronicalake said:

Jeg var på Tinder i en uke, og ble positivt overrasket. Hadde hørt så mye forskjellig om at det var så mye rart det, men den opplevelsen sitter ikke jeg igjen med.

Av de mennene jeg chattet med var det kun en som var ute etter en ting, og han var ikke så tydelig på det heller, men virket useriøs nok til at jeg ikke gadd mer.

De andre jeg chattet med var hyggelige, tilsynelatende seriøse menn som ikke snakket om sex. 

Jeg kom meg bare på en date, og er samboer og har barn med han nå i dag.

Jeg var veldig tydelig i profilen min på at jeg ønsket noe seriøst og at jeg ønsket meg en familie. Kanskje det hadde noe å si?

Hvor lenge siden var det? Du skriver samboer og barn så jeg regner med at vi snakker om noen år siden? Jeg var på Tinder i 2014 og det var kjempekoselig! Nå er det kaos, dritt og møkk for det meste. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakket med flere kvinner på møteplassen som ikke har vært annet en venner ang. dette med dickpic da de selv har nevnt at de har mottatt mange slike bilder, og det er helt heslig. Jeg må bare beklage på vegne av rasen. Jeg hadde aldri kommet til å gjort dette noen sinne, og nei, jeg har ikke noe å være sjenert over, men det blir bare feil. 😞

Jeg er så vant til det nå på dette tidspunktet at jeg bare hever på skuldrene og blokker dem. Men samtidig så når du blar gjennom menn så aner du ikke hvem som er hyggelig og hvem som gjør sånt. Det er en gjettekonkurranse nærmest. 

Gjest Geminisoul_83
Skrevet (endret)

Jeg har hatt større hell på Happn, men jeg er også mye bedre live. Alle samtalene mine på Tinder har dødd ut. Nå er jeg mann så 45 likes på et par uker, som gratis bruker ga meg mange latterkramper når jeg matchet med noen, det ble noen dater, men jeg tror egentlig det er bedre å møte noen gjennom venner eller kolleger. Live, sånn at man kan vise seg selv fra sin beste siden, som er som regel ved å være seg selv.

Lånte tindern til ei her for et par uker siden, hun hadde så mange likes at hun fikk bare for mye av hele appen.

Endret av Geminisoul_83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...