AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Skrevet 23. desember 2023 Holdt ut i 22 timer før jeg slettet hele driten. Herregud så mye ræl av noen menn. Prøvde å holde en samtale i gang med enkelte av dem som i profilen sin prøver å få frem at de har noe substans og er mulige å snakke med....så fort man matcher er det kanskje to spørsmål fra den kanten, før man blir sittende å intervjue idioten som i høyden svarer med to ord og aldri spør om noe tilbake. Ikke en gang for et nødent usselt ligg gidder jeg holde på med det tullet der. Faen heller, hvor skal man møte ordentlige folk da!!!!!!! Anonymkode: 0b8e5...bee 9 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #2 Skrevet 23. desember 2023 Enig, mennene der inne gidder knapt å holde en samtale igang også klager de på at tinder er vanskelig 🙄 Anonymkode: 9b83a...ed5 3 2
Fountaine Skrevet 23. desember 2023 #3 Skrevet 23. desember 2023 Hvorfor spurte du ikke bare "pule?" med en gang? 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #4 Skrevet 23. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Enig, mennene der inne gidder knapt å holde en samtale igang også klager de på at tinder er vanskelig 🙄 Anonymkode: 9b83a...ed5 Det er da ikke mennene som får så mange matcher at de ikke gidder å prate med damene som klager over at Tinder er vanskelig. Det er mennene so ikke får matcher som klager. Anonymkode: 62721...f4b 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Skrevet 23. desember 2023 Fountaine skrev (1 minutt siden): Hvorfor spurte du ikke bare "pule?" med en gang? Hvorfor i alle dager skulle jeg spurt om det? Er glad i sex men ikke med en tomsing som ikke har noe mer å fare med. Anonymkode: 0b8e5...bee 3 1
Fountaine Skrevet 23. desember 2023 #6 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager skulle jeg spurt om det? Er glad i sex men ikke med en tomsing som ikke har noe mer å fare med. Anonymkode: 0b8e5...bee Fordi det er det de fleste er på Tinder for. For å pule. Så da er det best å bare spørre rett ut. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #7 Skrevet 23. desember 2023 Fountaine skrev (2 minutter siden): Fordi det er det de fleste er på Tinder for. For å pule. Så da er det best å bare spørre rett ut. Nå har jeg aldri spilt Tinder, men det er dette jeg har hørt, ja. 👆 Det er bare en puleapp. Men så klart.. Det finnes også de som har funnet lykken der, men det er det jo også folk som gjør på sex-nettsteder på nett. Anonymkode: 97dbf...01e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Skrevet 23. desember 2023 Fountaine skrev (2 minutter siden): Fordi det er det de fleste er på Tinder for. For å pule. Så da er det best å bare spørre rett ut. Selv damer som "bare vil pule" puler ikke med hvem som helst. Det må være noe mer enn et pent ansikt eller en digg kropp. Synd menn ikke forstår det. Anonymkode: 0b8e5...bee 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #9 Skrevet 23. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Selv damer som "bare vil pule" puler ikke med hvem som helst. Det må være noe mer enn et pent ansikt eller en digg kropp. Synd menn ikke forstår det. Anonymkode: 0b8e5...bee Dette. Jeg takker nei til alle sånne tilfeldige forespørsler om sex, selv om jeg er kåt som faen til tider. Anonymkode: feb98...afe 2
Nuttery Skrevet 23. desember 2023 #10 Skrevet 23. desember 2023 Jeg lastet ned tinder i går kveld selv, men slettet det etter noen timer. Det var som jeg husket. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #11 Skrevet 23. desember 2023 Ja jeg hadde den ikke noe særlig lengre enn 22 timer jeg heller. Enkle folk det inne, rett og slett. Og jeg er ikke så enkel, så ble for dumt for min del. Satser på noen andre mer seriøse nettdating sider på nyåret. Muligens en ny hobby. Jeg slettet Tinder rett etter at naboen som bor i samme hus som meg, vill ha meg bort på vin. Perfekt for han. To meter å gå. Ikke så perfekt for meg. Sist jeg så han hadde damebesøk må det ha vært betalt for. Så slik ut. Anonymkode: d08b8...f5b 1
Atragon Skrevet 23. desember 2023 #12 Skrevet 23. desember 2023 Som mann, ser jeg faktisk på dette som motiverende 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #13 Skrevet 23. desember 2023 Fountaine skrev (21 minutter siden): Fordi det er det de fleste er på Tinder for. For å pule. Så da er det best å bare spørre rett ut. Hvorfor dikter du opp ting Mange er ute etter forhold på tinder Anonymkode: 9b83a...ed5 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #14 Skrevet 23. desember 2023 Kjenner jeg blir provosert av enkeltes svar her inne. Jeg er en mann og kom på Tinder for 1 uke siden og jeg er ute etter seriøst forhold. Det er vanskelig å møte en kvinne på Tinder da det er så mye tøv som ødelegger for andre. Ønsker å komme i kontakt med en seriøs kvinne i Trøndelag, og de som matcher svarer ikke eller, eventuelt tørr ikke åpne seg et halv prosent. Anonymkode: ce51f...857
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #15 Skrevet 23. desember 2023 Alder på deg ts? Anonymkode: 74769...344
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #16 Skrevet 23. desember 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner jeg blir provosert av enkeltes svar her inne. Jeg er en mann og kom på Tinder for 1 uke siden og jeg er ute etter seriøst forhold. Det er vanskelig å møte en kvinne på Tinder da det er så mye tøv som ødelegger for andre. Ønsker å komme i kontakt med en seriøs kvinne i Trøndelag, og de som matcher svarer ikke eller, eventuelt tørr ikke åpne seg et halv prosent. Anonymkode: ce51f...857 Det har jeg sagt hele veien. Det er tøv og piss på begge sider. Om man skal holde ut på Tinder, så må man bare gi det litt ro og tenke fremover. Bla seg gjennom pisspreiket og krysse fingrene for noe ordentlig! Det finnes, men det er litt som å lete etter en nål i en høystakk. Du kan være DRITHELDIG med en gang, eller du kan lete og lete til du holder på å bli gal fordi det føles som om du aldri kan finne den. Anonymkode: feb98...afe
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #17 Skrevet 23. desember 2023 Atragon skrev (16 minutter siden): Som mann, ser jeg faktisk på dette som motiverende Bra for deg. For ja, det finnes helt klart damer som trives som single og som ønsker en (fast) fuckfriend, men typ 0 damer ønsker å avtale et "sextreff" med en ukjent mann, uansett om han ser ut som en gud. Vi er ikke prostituerte og ønsker ikke å bli behandlet sånn heller. Og i motsetning til menn, som tydeligvis fint kan ligge med ei dem ikke har allverdens kjemi med, så er det ikke sånn for oss. Det er utrygt, usexy og gir null nytelse. Anonymkode: 0b8e5...bee 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #18 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bra for deg. For ja, det finnes helt klart damer som trives som single og som ønsker en (fast) fuckfriend, men typ 0 damer ønsker å avtale et "sextreff" med en ukjent mann, uansett om han ser ut som en gud. Vi er ikke prostituerte og ønsker ikke å bli behandlet sånn heller. Og i motsetning til menn, som tydeligvis fint kan ligge med ei dem ikke har allverdens kjemi med, så er det ikke sånn for oss. Det er utrygt, usexy og gir null nytelse. Anonymkode: 0b8e5...bee Det gjelder ikke alle menn, for guds skyld ikke dra oss alle under samme kam. Ønsker man et seriøst og langvarig forhold er ikke ligging det første man går etter. Anonymkode: ce51f...857
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #19 Skrevet 23. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Faen heller, hvor skal man møte ordentlige folk da!!!!!!! Anonymkode: 0b8e5...bee Du sveipet dem bort på 0.2 sekunder. Anonymkode: 90ec2...e91 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #20 Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kjenner jeg blir provosert av enkeltes svar her inne. Jeg er en mann og kom på Tinder for 1 uke siden og jeg er ute etter seriøst forhold. Det er vanskelig å møte en kvinne på Tinder da det er så mye tøv som ødelegger for andre. Ønsker å komme i kontakt med en seriøs kvinne i Trøndelag, og de som matcher svarer ikke eller, eventuelt tørr ikke åpne seg et halv prosent. Anonymkode: ce51f...857 Hva gjør deg provosert av svarene her? Bør det ikke provosere deg mer at menn ødelegger for andre menn ved å være sånn der inne, enn at kvinner snakker om hvordan andre menn er der inne? Anonymkode: 9b83a...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå