AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #1 Del Skrevet 23. desember 2023 Inspirert av tråden om body count for jenter - dere menn som tror at kvinner blir "videre" nedentil av å ha sex med flere menn, synes dere ikke det er flaut å være så kunnskapsløse? Jeg tenker at sex med slike som dere må være helt elendig når dere vet så lite om kvinnelig anatomi (*famler febrilsk etter klitoris i noen sekunder men gir opp*). Anonymkode: 977f2...4a8 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Fjellmannen Skrevet 23. desember 2023 #2 Del Skrevet 23. desember 2023 Slike menn er og forblir jomfru 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #3 Del Skrevet 23. desember 2023 Det er forskjell mellom hvor vid kvinner er, men det skyldes ikke hvor stor penis er. De som tror det er kunnskapsløse. Henger ofte i sammenheng med kroppstype, men ikke alltid. Anonymkode: cffc5...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #4 Del Skrevet 23. desember 2023 Man blir jo vid, skjerp dere og rens dere hos sjaman durek Anonymkode: 0b72a...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #5 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Inspirert av tråden om body count for jenter - dere menn som tror at kvinner blir "videre" nedentil av å ha sex med flere menn, synes dere ikke det er flaut å være så kunnskapsløse? Jeg tenker at sex med slike som dere må være helt elendig når dere vet så lite om kvinnelig anatomi (*famler febrilsk etter klitoris i noen sekunder men gir opp*). Anonymkode: 977f2...4a8 Jeg antar at de som tror dette, ts, er de samme som tror de blir i dårligere fysisk form av å trene styrke og utholdenhet også 😂 Sikkert også beundrere av Verrett som mener kvinner får avtrykk i vagina av å ha sex. Menn som er så kunnskapsløse er helt uinteressante som både partnere og sexpartnere. Anonymkode: 5a1b9...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #6 Del Skrevet 23. desember 2023 Jeg tror ikke at knulling gjør en videre. Men jeg synes det er litt komisk at mange kvinner her er så kunnskapsløse at de tror at alle kvinner kvinner har like stor vagina, alle er visst helt like i størrelse, og at alle forskjeller der er pga slapp eller stram muskulatur 😅 Anonymkode: 1b065...36a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #7 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke at knulling gjør en videre. Men jeg synes det er litt komisk at mange kvinner her er så kunnskapsløse at de tror at alle kvinner kvinner har like stor vagina, alle er visst helt like i størrelse, og at alle forskjeller der er pga slapp eller stram muskulatur 😅 Anonymkode: 1b065...36a Nå var det snakk om å tro at vagina blir videre av å ha sex med flere menn. At det kan være variasjoner i "vidde" fra kvinne til kvinne i likhet med variasjon i penisstørrelse hos menn, er vel i alle fall de fleste kvinner klar over. Anonymkode: 977f2...4a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #8 Del Skrevet 23. desember 2023 Finnes det noen som faktisk tror det da? Mitt inntrykk er at det kun sies for å skape irritasjon i en debatt. Om noe er det vel mer sannsynlig at følelsesregisteret blir noe hult etterhvert, men det har jo lite med sex i seg selv å gjøre. Anonymkode: 43b53...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 23. desember 2023 #9 Del Skrevet 23. desember 2023 .Fjellmannen skrev (3 timer siden): Slike menn er og forblir jomfru Dessverre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #10 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjerp dere og rens dere hos sjaman durek Anonymkode: 0b72a...3a1 🤣 yaaaaoooooow! 🤣 Anonymkode: a6523...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #11 Del Skrevet 23. desember 2023 Men de blir jo videre, i alle fall midlertidig. Om det er lenge siden jeg har hatt sex med dama (som er veldig trang) er det vanskelig å få den inn, men etter noen dager sklir den rett inn. Trekker seg tilbake ja. Om man f.eks. bruker en monsterdildo hver dag vil jeg tro at dette vil gjøre den mer "tøyelig" og føles videre, litt som at det skjer ting når man føder barn. Anonymkode: 2698c...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #12 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man blir jo vid, skjerp dere og rens dere hos sjaman durek Anonymkode: 0b72a...3a1 Nei man blir ikke nødvendigvis det. Tre barn og sex mange tusenvis av ganger her, og fremdeles må vi innimellom ta et skritt tilbake og ha lengre forspill, fordi det er for trangt. Anonymkode: 4044a...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 23. desember 2023 #13 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) Det er som alle andre muskuløse kroppsdeler: Blir fastere og bedre jo mer man trener. Veldig typisk for usikre menn å juge om at man kan bli "oppbrukt" eller "sliten" av å ha mye sex, eller på en måte tro at det er annerledes for fysikken å ha daglig sex med en, enn det er å ha sex med forskjellige. Rent oppspinn for å gjøre kvinner flaue og usikre, men heldigvis vet vi bedre, og kan ignorere folk som driver med slutshaming som ledd i å kontrollere kvinner. Disse konservative gubbene ville trolig trives bedre i Iran. Samme argumentene som de brukte da kvinner ville begynne med maraton eller lange skirenn. Endret 23. desember 2023 av Andro 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 23. desember 2023 #14 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men de blir jo videre, i alle fall midlertidig. Om det er lenge siden jeg har hatt sex med dama (som er veldig trang) er det vanskelig å få den inn, men etter noen dager sklir den rett inn. Trekker seg tilbake ja. Om man f.eks. bruker en monsterdildo hver dag vil jeg tro at dette vil gjøre den mer "tøyelig" og føles videre, litt som at det skjer ting når man føder barn. Anonymkode: 2698c...4f3 Men dette har ikke noe med antallet sexpartnere å gjøre, men hvor mye sex man har og hva man har sex med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå