Pringle Skrevet 21. desember 2023 #1 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg har testet den nye trenden med chatroboter, med alt fra spinnvilt til forbløffende resultat. Når jeg har stått helt fast, og så fått noe jeg kan bruke, blir jeg veldig glad og takknemlig, så jeg takker for hjelpen. Det føles unaturlig å ikke gjøre det. Men det er jo ikke "noen" der, bare et "noe". Så nå lurer jeg på hva andre gjør, og om det bare jeg som er helt sprø 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #2 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg gjorde det den perioden jeg spurte om alt mulig. Takk skal du ha 🫣😆 Jeg sluttet å spørre om ting når den ikke hadde lov å svare på noe lenger. På snap. Anonymkode: 4a940...f8a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg både takker og skryter av den når jeg får gode svar. "Knallbra, tusen takk!" 😅 Anonymkode: afc4e...5de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #4 Del Skrevet 21. desember 2023 Pringle skrev (1 time siden): Jeg har testet den nye trenden med chatroboter, med alt fra spinnvilt til forbløffende resultat. Når jeg har stått helt fast, og så fått noe jeg kan bruke, blir jeg veldig glad og takknemlig, så jeg takker for hjelpen. Det føles unaturlig å ikke gjøre det. Men det er jo ikke "noen" der, bare et "noe". Så nå lurer jeg på hva andre gjør, og om det bare jeg som er helt sprø 🙃 🤯🙄😳 ja det blir jaggu spennende å leve fremover når dagens smarte ungdom skal ta over….. 🙇♀️ Anonymkode: 9b897...6e2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 21. desember 2023 #5 Del Skrevet 21. desember 2023 Det hender 🤣 Det er ren refleks, rett og slett... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. desember 2023 #6 Del Skrevet 21. desember 2023 Både takker og roser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #7 Del Skrevet 21. desember 2023 Har bare chattet med sånn robot i nettbanken. Takker ikke. Avslutter når jeg har fått svar/skjønner at jeg ikke får svar på dette lurer på. Anonymkode: 6a179...f31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg skrev “elsker deg” fordi det er 10 år siden jeg har skrevet eller sagt det LOL😁Meeen jeg prøvde å få til DELL-E app for å lage illustrasjoner, men mistet chatten min. Token has expired. Husker ikke om jeg hvordan jeg reg meg første gang(om det var microsoft eller annen mail). Pga jeg måtte ha nytt passord for å få tilgang, så mistet jeg hele chatten😂🥲🙂😌Hva gjør jeg. Har prøvd hjelpesenter osv. Anonymkode: 1f004...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg er alltid høflig og sier takk. Singularity nærmer seg med stormskritt, hvis jeg er grei får jeg kanskje lov å leve når robotene tar over. Bare tuller (egentlig ikke). Anonymkode: be86f...399 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå