Gå til innhold

Orgasme på de merkeligste steder

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Forleden aften opplevde jeg å få orgasme på datasalen; jeg reiste meg opp fra stolen, snudde meg for å si noe til Petter`n og plutselig bare flommet de over meg!!!

Noen andre som har opplevd noe tilsvarende???+

:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det Petter'n som hadde sagt eller gjort noe som sørget for at du fikk disse orgasmene?????

Kan du i så fall spørre han om hvordan han fikk det til? :roll:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.....!!!!...jeg vil også vite hvordan han fikk det til...!!! :o

Hvis han får d til med bare et blikk eller et ord...tenk da på hvilken god elsker han må være....!!!! :wink::):kul:

Og ...just for the record......aaaldri opplevd dette....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nei, d var ikke Petter`n,

Tror heller d var den Orgasmekremen jeg kjøpte for noen uker siden som faktisk gjør jobben sin.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du orgasmekremen utenom sex/onani også....????

Sånn for eksempel morgen, lunsj, middag, kveld...??? :o

:wink: Det har nemlig ikke jeg gjort...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ja, jeg bruker kremen omtrent hele tiden. Friksjonen ifra klærne gjør at den småjobber hele tiden.

At den skulle arbeide så hardt hadde jeg aldrig trodd da jeg begynte å experimenter m den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg sa d ikke fordi d er ikke lov å drive m reklame for produkter her på KG-Diskusjonsforumet.Selv om man personlig kan stå inne for kvaliteten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...når jeg kjøpte denne "kremen" så måtte jeg nesten le når jeg fikk pakken i posten...det var en knøttliten tube som kostet 200 kr..!!!!!!

Den skulle rekke til fire ganger....!!! Klarte å drøye den til litt flere....!! :wink:

Får håpe du har funnet et litt billigere alternativ...du kan vel i det minste røpe hvor du har fått den....det vel lov.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som ikke er tillatt er reklame for eget foretak, reklame for produkter som formidles gjennom pyramidesalg, og kjøp og salgannonser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt dumt formulert....mangla litt disse "" foran og bak "sladre", om hva kremen heter.....via pm......huff, tror jeg finner senga jeg - dette ble jo bare tullball for meg det :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...