Gå til innhold

Eurovision 2024


iBygda

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

87 stemmer

  1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?



Anbefalte innlegg

Nå har jeg hørt gjennom alle bidragene, gitt poeng i mitt eget Excel-ark, og dæven så mye rask det var i år :overrasket: Det spesielle er jo at jeg satt igjen med Israel som det eneste landet jeg ga tosifret antall poeng...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da svitsjer vi over til en annen kanal.  Kommer ikke til å se på årets Eurovisjon fordi Israel deltar.  Det er en skam!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gåte har 1% sjanse på oddsen 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (1 time siden):

gåte har 1% sjanse på oddsen 🤣

Sånn kan det gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (23 timer siden):

Da svitsjer vi over til en annen kanal.  Kommer ikke til å se på årets Eurovisjon fordi Israel deltar.  Det er en skam!

Tror de blir boikottet av stemmegiverne i år.  Blir nok ingen finale.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (På 13.4.2024 den 15.01):

Da svitsjer vi over til en annen kanal.  Kommer ikke til å se på årets Eurovisjon fordi Israel deltar.  Det er en skam!

Tror ikke Israel eller andre deltakerland bryr seg om den lille boikotten din 😄

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (31 minutter siden):

Tror ikke Israel eller andre deltakerland bryr seg om den lille boikotten din 😄

Neppe.  Men likevel og for min egen del  :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 14.4.2024 den 0.42):

gåte har 1% sjanse på oddsen 🤣

Oddsen i år er helt på bærtur, så den kan vi ikke stole på enda. Får se når prøvene starter neste uke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (På 13.4.2024 den 15.01):

Da svitsjer vi over til en annen kanal.  Kommer ikke til å se på årets Eurovisjon fordi Israel deltar.  Det er en skam!

Vi? Du kan gjøre det. Jeg skal se på hele. Driter i hvem som er med, dette er en musikk konkurranse, ikke noe politiske greier. For noe tull! 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (4 timer siden):

Vi? Du kan gjøre det. Jeg skal se på hele. Driter i hvem som er med, dette er en musikk konkurranse, ikke noe politiske greier. For noe tull! 

Vi er mannen min og meg.  Selvfølgelig gjør folk hva de vil.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 17.4.2024 den 19.36):

Tror ikke Israel eller andre deltakerland bryr seg om den lille boikotten din 😄

Selvfølgelig ikke, hvem bryr seg at barn og mennesker dør, la oss ha det gøy og heie på Israel 🙄🙄

Endret av Sen ve ben
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (1 time siden):

Selvfølgelig ikke, hvem bryr seg at barn og mennesker dør, la oss ha det gøy og heie på Israel 🙄🙄

Jeg regner med at du aldri har det gøy siden det er krig da? Barn har jo blitt drept i tusenvis av år, så bare la være å feire noe som helst siden dere er så opptatt av dette 😁

Endret av Honey Dew
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt alle men av det jeg har hørt liker jeg Spania best! Ja vet dama ikke synger så bra. Men den er fengende og har den støtt og stadig på hjernen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt liker jeg Polen, Kypros og Østerrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måneskinn skrev (På 17.4.2024 den 20.18):

Oddsen i år er helt på bærtur, så den kan vi ikke stole på enda. Får se når prøvene starter neste uke 

Det er jeg ikke enig i. Topp 5 er Sveits, Kroatia, Nederland Italia og Ukraina. Det høres veldig sannsynlig ut at en av de vinner synes jeg. Personlig tror jeg det kommer til å stå mellom Sveits, Kroatia og Italia. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (17 minutter siden):

Det er jeg ikke enig i. Topp 5 er Sveits, Kroatia, Nederland Italia og Ukraina. Det høres veldig sannsynlig ut at en av de vinner synes jeg. Personlig tror jeg det kommer til å stå mellom Sveits, Kroatia og Italia. 

Alle som kjenner odds og følger med sier at den er ikke helt til å stole på i år. Det sier seg selv at den er på bærtur når Sverige lå med 1%sjanse til å vinne 😅

 

Jeg tror det er mer åpent enn som så, men vi får se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 time siden):

Alle som kjenner odds og følger med sier at den er ikke helt til å stole på i år. Det sier seg selv at den er på bærtur når Sverige lå med 1%sjanse til å vinne 😅

 

Jeg tror det er mer åpent enn som så, men vi får se 😊

Tja, det er jo veldig sjelden man vinner to år på rad, så det synes jeg ikke er så rart, men er enig i at Sverige har større sjanse enn 1% for å vinne. Hvis man ser på oddsen på de nordiske landene så leder de klart. Og når det gjelder topp 10 ligger de ann til 47% sjanse, høres ikke så galt ut…

Og såvidt jeg har sett når det gjelder esc fansen er det topp 5 landene som går igjen hos mange. Men de er jo selvfølgelig bare en liten del av de som skal stemme i finalen, kan jo hende at de som hører låtene for første gang stemmer helt annerledes. 

Men som du sier vi får se. I dag begynte prøvene og da kan det selvfølgelig forandre seg litt👍

Endret av Jobbermedbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes andre om semifinalene? Hørte gjennom alt nå og jeg opplever vår semifinale (2) som veldig mye sterkere enn den første. Håper vi går videre🙏 Men er virkelig ikke sikker… Vi har en fordel med å synge nest sist heldigvis.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...