Gå til innhold

Eurovision 2024

iBygda

Eurovision Song Contest 2024 Polls  

223 stemmer

1. 1. Vil Norge slå Irland i ESC 2024?

Anbefalte innlegg

Jeg tror Nemo og Sveits vinner. Han er herlig ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ludovica- skrev (På 3.5.2024 den 18.57):

Liker også den franske. Litt svak for fransk. 

Armenia sin funker absolutt ikke for min del selv om jeg godt kan like at det er litt kulturelt og eget språk. Israel syns jeg er veldig kjedelig. 

Jeg også elsker den franske sangen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine topp 5:

Sveits 

Polen 

Spania. 

Ukraina

Kroatia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir en jevn finale i år 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

murray skrev (På 5.5.2024 den 6.43):

Gleder meg som et lite barn. Eurovision er alltid et høydepunkt om våren 😀 Ser dere sammen med noen eller alene? Etter jeg fikk barn og ble mer stuck hjemme ser jeg stort sett alene siden samboeren synes musikken er forferdelig 😅

Problemet mitt i år er at lille er avhengig av pupp tidlig på natta. Jeg prøver å snike meg ut, men må hele tiden inn igjen. Mulig jeg må streame i senga mens mannen og vennene våre ser på i stua :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (23 minutter siden):

Problemet mitt i år er at lille er avhengig av pupp tidlig på natta. Jeg prøver å snike meg ut, men må hele tiden inn igjen. Mulig jeg må streame i senga mens mannen og vennene våre ser på i stua :snurt:

Vet akkurat hvordan det er 🙈 Mine er større nå og håper eldste vil være med og se en times tid av sendingen før hun legger seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser til min store overraskelse at Irland klatrer oppover oddslista i rekordfart. De har vært nede på 35. plass, men har nå klatret til 5. plass. Hva er det med Bambie Thug og 'Doomsday Blue' som gjør at de plutselig er inne på Topp 5? :klo::klo:

...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (7 minutter siden):

Ser til min store overraskelse at Irland klatrer oppover oddslista i rekordfart. De har vært nede på 35. plass, men har nå klatret til 5. plass. Hva er det med Bambie Thug og 'Doomsday Blue' som gjør at de plutselig er inne på Topp 5? :klo::klo:

...

Er det søsteren til Marilyn Manson?😄

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (21 minutter siden):

...

Den har lenge vært populær blant fansen og de nylige scene-prøvene ser veldig bra ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!! Gleder meg! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli interessant å se om bookmakernes tips blir en realitet, og at de 10 øverste på lista i semifinale 1 går til finalen. 

...

2024-Semifinal01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (9 minutter siden):

Skal bli interessant å se om bookmakernes tips blir en realitet, og at de 10 øverste på lista i semifinale 1 går til finalen. 

...

2024-Semifinal01.jpg

Håper at de tre første ikke går til finalen, men det skjer dessverre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper sånn at en av favoritten mine Aserbaijan kommer seg videre til finalen 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (20 timer siden):

...

Dette er i utgangspunktet en sang jeg ville mislikt, men så tar jeg meg i å faktisk være såpass fasinert at jeg liker den! Trolig på grunn av kontrastene, at den er så rar og samtidig spennende. Poeng fra meg her.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime til sirkuset starter! :danse2: Gleder meg! Musikken er sjelden noe å skryte av for min del, men er gøy likevel. Har bare hørt Norge og Sverige til nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bambie Thug har vært min favoritt helt fra starten av, og etter å ha sett mer snik-klipp av deres rehearsal så de en soleklar nummer 1 for meg. Man trenger ikke være rakettforsker for å se talentet deres. Heia Irland 🥳🇮🇪

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn på NRK nett tv 😱 Andre med samme problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at Fuego ikke vant🙈 Den er såååå bra🎉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...